Autor |
Wiadomość
|
darekab
|
Wysłany: Nie 22:07, 10 Maj 2015 Temat postu: Witam. |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam wszystkich. Znalazłem w piwniczce ojca SHL-kę M11. Stan mocno średni. Od czego zacząć reaktywację tego cudeńka? Proszę o linki do wątków. Wszystko pochłonę z zainteresowaniem. Pozdrawiam Darek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 22:30, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Witaj na forum.
Życie nie jest jednak tak piękne jakby się wydawało, najpierw zdjęcia motocykla, potem będziemy podziwiać i radzić. Czytaj forum, raczej znajdziesz tutaj wiele ciekawych tematów oraz odpowiedzi na większość Twoich pytań.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 7:42, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2261
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Wszystko zależy od stanu posiadanej przez ciebie SHL. Co mamy radzić, interesuje Cię szparunki to wchodzisz w wyszukiwarkę i szukasz, ewentualnie wertujesz tematy z działu karoseria i tyle. Nikt nie zgadnie co i w jaki sposób będziesz chciał wykonać i przy jakim nakładzie finansowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
musiej
|
Wysłany: Pon 7:53, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Witaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
darekab
|
Wysłany: Pon 15:35, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Dzięki za info. Bardziej interesuje mnie na poczatek jakie czynności wykonać przed pierwszym uruchomieniem. Co sprawdzić, co wymienić. SHLka stała 0d około 1972 roku nie tykana. Stan karoserii wstawię jak się ogarne z innym tematem.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 22:16, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2261
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Przed pierwszym uruchomieniem należałoby:
-zajrzeć do zbiornika (przepłukać, przeczyścić z luźnej rdzy.
-rozkręcić i przeczyścić kranik
-rozkręcić i przepłukać gaźnik (można spróbować bez wyciągania części środkowej w której jest wkręcona dysza wolnych obrotów)
-przelać cylinder benzyną i wylać śrubą spustowa z przestrzeni korbowej.
-sprawdzić poziom oleju w silniku i pokopać parę razy załączając i rozłączając sprzęgło (na pewno się skleiło, choć takie działanie nie da gwarancji jego pełnego rozklejenia)
Po czymś takim można śmiało próbować zapalić, choć po takim czasie problemy z odpaleniem przy dobrej iskrze i obecności benzyny w cylindrze mnie nie zdziwią.
Na chwilę obecną już jest sporo więc poczekamy na efekty twoich prób
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Śro 7:20, 13 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Martinez
|
Wysłany: Wto 22:33, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Maszków/Kraków
|
Cześć, Witaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Nie 20:46, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Witam
i gdzie te fotki ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|