Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Witam

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Witam <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 7:36, 29 Cze 2012 Temat postu:







o co wiec powinienem sie dopytac przed oddaniem?
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Pią 22:39, 29 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

I całą przyjemność stracisz z remontu.
Cena nie jest duża wręcz dziwnie mała z malowaniem chromami i innymi częściami dziwnie tanio.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 10:02, 30 Cze 2012 Temat postu:







byc moze faktycznie strace przyjemnosc, ale ja sie na tym kompletnie nie znam, a nie chce nic popsuc, a cena jest pewnie tak tania bo ten mechanik podobno osobiscie zna wszystkich potrzebnych ludzi
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Sob 21:04, 30 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

I właśnie od tego jesteśmy malowanie możesz komuś pozostawić ale samo rozbieranie i składanie to wielka frajda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 15:46, 01 Lip 2012 Temat postu:







Wiec jeśli rozbiorę motor do odpowiednich części to istnieje możliwość ze wyślę komuś z forum ramę albo amortyzatory, a za odpopwiednia cenę te części byłyby zrobione i odesłane już zrobione? Jeśli nie byłoby to o wiele droższe z chęcią bym tak zrobiłbym by części były regenerowane przez znawców w dokładnie tym motorze a nie ogólnym od motorów i samochodów
Powrót do góry
holipa
PostWysłany: Nie 19:19, 01 Lip 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

większość opisów masz na forum , co do ramy to jeśli nie jest poprzegniwana to wystarczy oddać do piaskowania i malowania proszkowego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 15:55, 02 Lip 2012 Temat postu:







Proponuję rozłożyć motor z tym kolegą, nie jest to trudne a do chromowania, piaskowania i malowania oddawać samemu. Ten koleś może nie dać do piaskowania a tylko przeszlifuje i pomaluje a ty też się dobrze nie znasz więc nie poznasz czy było piaskowane czy nie. Jak widzę jesteś z Torunia a nie jest to takie małe miasto gdzie nie ma takich firm które się tym zajmują.
Powodzenia z motorkiem i pisz jak ci idzie. Oczywiście z każdym problemem możesz pisać do nas na forum, po to też ono jest Wesoly

Jeszcze jedno, jest sklep gdzie znajdziesz prawie wszystko do tej shlki, a jeśli tam nie ma to nie ma też na allegro i w innych sklepach- F.H.U. - SKUTER Dębica Oczywiście chodzi tutaj o nowe części
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 18:04, 07 Lip 2012 Temat postu:







Teraz pracuję nad morzem żeby była kasa na shl-kę, więc niestety teraz nic nie mogę robić, tylko szukać ludzi...
Ogólnie kolega potwierdził że bez problemu możemy rozebrać całą ramę, za 250zł znalazłem piaskowanie, za 200zł malowanie proszkowe, niestety nie ma chromowania. Co jeszcze muszę liczyć poza tym? Pytanie 2 czy możecie polecić kogoś taniego kto chromuje?
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 16:06, 08 Lip 2012 Temat postu:







Jeśli motor długo stał to proponuję wymienić instalację elektryczną oraz sprawdzić linki, hamulce, opony i dętki w jakim są stanie. Poza tym napraw amortyzatory bo bez tego to nie będzie się dobrze jeździło a nawet może to być niebezpieczne na polskich dziurach Wesoly

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 16:07, 08 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 19:07, 08 Lip 2012 Temat postu:







Opony są nowiutkie ( nieużywane ale stały te 40 lat) więc na początek starczą, potem się pomyśli, dętki tak samo, hamulce dobrze działają, instalacja faktycznie chyba do wymiany, linki są ok, a amortyzatory? wiem że są za wysoko, szukałem na forum i jedyną radą było allegro albo uszczelniacze i olej, ale czy te uszczelniacze będą ok? [link widoczny dla zalogowanych]
wystarczy że kupię 4 kpl, olej w motocyklowym i amory będą dobre?
Mam jeszcze pytanie- jak jechałem shl-ką na holu to na dziurach kierownica wpadała w niekontrolowane drgania, czy to też wina amorów czy jeszcze czegoś?
Powrót do góry
scorpi
PostWysłany: Nie 19:54, 08 Lip 2012 Temat postu:


Gość




po tylu latach to do wymiany beda wszystkie połaczenia czyli silentbloki metalowogumowe łozyska uszczelki itd... ceny któe podał ci mechanika sa chyba za robocizne. Bo wymiana korby z centrowaniem wału to juz ponad 100 a on chce zrobic ci za stówke regeneracje wału. same chromy to prawie 1000 pln a on za 1300 chce ci odrestaurować motocykl? chyba nigdy tego nie robił ze takie ceny zuca.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 22:04, 09 Lip 2012 Temat postu:







Podobno restaurował motor z 2 woj.światowej, 2 samochody z 38 i 46, niestety trudno będzie mi to sprawdzić, w tej chwili jest u niego silnik od shl-ki, zobaczymy jak go zrobi, jeśli będzie (jak obiecał) odpalał od 1 kopa i wszystko ładnie śmigało to pomyślę nad ramą. Co do nazw a tym bardziej dokładnych cen niestety nic ci nie powiem, bo nie znam się na tym aż tak dobrze, wiem że podobno zna wszystkich specjalistów osobiście i ma tam zniżki. Co do ceny na pewno się nie pomyliłem, bo mówił że na 100% zrobię motor za 2000zł a i tak cena za duża, tylko podał z nadkładem by było na zapas.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 22:04, 09 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
holipa
PostWysłany: Pon 23:04, 09 Lip 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

cena śmierdzi tandetą 2 tyś to bez silnika wyjdzie w suchym

tak jak ktoś pisał chromy same to już prawie tysiąc , zrobienie ramy jak jest do pospawania też pewnie z 500zł (piaskowanie , wyspawanie , napylanie proszkowe)
a gdzie lakier i szparunki ?a silnik ?

za malowanie płaciłem 650zł (fachowiec starej daty, dziadek przyjaciółki)bez ramy.

co do silnika to nawet niewiem jakie pieniądze wchodzą w grę bo nie liczyłem (sporo części nowych z epoki miałem) kupowałem w sumie tylko nowe uszczelniacze i łożyska


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 13:26, 11 Lip 2012 Temat postu:







Coś mi się wydaje, że przesadzacie, pokażę wypowiedź (jedną z wielu) z tego forum z wątku o chromowaniu:
Anonymous napisał:
Dzisiaj dzwoniłem do firmy, która chromuje i podano mi następujące ceny(oczywiście przybliżone):

Kierownica: 50zł
Kolanko wydechu: 50zł
Szklanki amor. : 25zł/szt
Kopniak itp 20zł/szt
Wydech: 80zł
Śrubki i tym podobne to "groszowe" sprawy

W sumie podliczając wszystko wyjdzie koło 400zł

No i oczywiście chrom jest na podkładzie miedzi i niklu, a firma jest sprawdzona przez znajomego.



ramy spawać nie muszę- nie jest nigdzie uszkodzona, jedynie w kilku miejscach spod lakieru wystają "kropki" rdzy, piaskowanie jak pisałem znalazłem po 250zł a malowanie proszkowe na 1 kolor za 200, a szparunki samemu żeby było taniej Mruga
Silnik jak już pisałem oddałem za ok 400zł czyli jak to mechanik pewnie jeszcze coś wynajdzie do zrobienia i cena zakończy się w 500zł
Potem jeszcze będzie kilka spraw typu instalacja elektryczna, amortyzatory, naprawa lampy bo jest w opłakanym stanie, nowe linki czyli cały motor powinien się zamknąć w cenie 2000zł


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 13:30, 11 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
holipa
PostWysłany: Śro 18:01, 11 Lip 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

nikt nie przesadza , nie wiesz ile to kosztuje póki sam nie będziesz musiał wydać tej kasy a to że rama wygląda dobrze to może się zmienić po piaskowaniu , możesz odkryć znaki niefachowych napraw itd
co do silnika to ja kupowałem uszczelniacze i łożyska i wyszło ponad 150zł więc ciężko mi wierzyć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Witam
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group