|
Witam wszystkich!!! |
<-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat-> |
Autor |
Wiadomość
|
towot
|
Wysłany: Śro 19:28, 19 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Mam jeszcze jedno głupie pytanie, czy na imageshacku wstawia się zdjęcia za free i rozumiem, że trzeba się najpierw tam zarejestrować???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Śro 19:37, 19 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Tak, wstawianie zdjęć jest absolutnie free, rejestrować się nie trzeba ale dobrze jest to zrobić bo dużo czasu nie zajmuje, a wtedy masz kontrolę nad wszystkim co wrzuciłeś i łatwy dostęp do tego Jeśli wrzucasz pojedyncze zdjęcie to spoko ale przy większej ilości lepiej się zarejestruj, warto Nie jestem też pewien czy czasem nie usuwają po jakimś czasie zdjęć wrzuconych przez niezalogowanych, ale to trzeba już doczytać u nich na stronce Ja mam niektóre zdjęcia już sporo ponad półtora roku i jeszcze są
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Wto 23:55, 27 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam po krótkiej przerwie, trochę to trwało, ale w końcu wklejam pierwsze zdjęcie, uwaga, uwaga, nie wiem, czy się uda, ale uwaga:
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/577/dsc00319nb.jpg/[/img]
Powiem Wam, że jestem trochę w kropce, bo w międzyczasie wpadła mi
SHL M11 z dodatkowym silnikiem w przyzwoitym stanie i tak się zastanawiam, czy jej po prostu nie naprawić jaki pierwszej. Silnik, który siedzi w ramie to flaczek. Na pierwszy rzut oka ten dodatkowy silnik ma iskrę i ładna kompresję, biegi wchodzą. Dałbym jednak gaźnik do regeneracji, aby mieć święty spokój, no i oczywiście elektryka jest jednym węzłem kabli, ale generalnie nie ma tragedii. No i jak ją przyprowadziłem to miała dwa kapcie, ale to było pierwsze co naprawiłem, bo uważam, że nie ma żałośniejszego widoku jak motor na dwóch gumach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Śro 9:44, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
u mnie fotka nie działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 12:42, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
a może teraz zadziała:
P.S. Mówiłem, że komputery nie są tym co lubię najbardziej
A jednak udało się!!! Eviva l'arte!!!
W uzupełnieniu dodam, że koła były rozkręcone, ale już są po malowaniu proszkowym, bębny po szkiełkowaniu i przetoczeniu, naszprychowane i wycentrowane oraz założone nowe gumy, także obecnie prezentują się tak:
Zastanawiam się jednak, czy nie powinienem wypolerować jednak tych bębnów. Co prawda prezentują się świetnie, ale w opinii moich kolegów aluminium szkiełkowane załazi brudem i po jakimś czasie wygląda to niezbyt ciekawie. Dalsza część relacji z remontu w odpowiednim dziele, pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez towot dnia Śro 13:07, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|