Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:24, 08 Wrz 2007 Temat postu: Witam wszystkich |
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów! Jestem od pół roku szczesliwym posiadaczem SHL M11 z 1975 roku Shl jest w rodzinie od nowosci i niestety zostala dosyc mocno zaniedbana przez 2 pokolenie posiadaczy ja juz jestem 3 posiadaczem i SHL dostała nowe zycie jak narazie włożyłem do niej nowy tłok i cylinder swiezo po szlifie a co bedzie dalej pokaze czas i pieniadze Pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
SM-500
|
Wysłany: Sob 15:35, 08 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Witam, zapraszam do czynnego udziału w forum. Czy aby napewno rok 1975?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Doli_M11
|
Wysłany: Sob 16:54, 08 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Witamy Czy Twoja SHL ma oryginalny lakier?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 19:50, 08 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
|
No i początek na forum i juz zrobiłem błąd Rocznik 1975 wynika z wpisu w dowodzie rejestracyjnym. Więc chyba nie będę mógł określić faktycznego roku produkcji Tak moto ma oryginalny lakier i z tym się wiąże mój dylemat, a mianowicie nie wiem czy odmalować moją SHL czy nie. Z jednej strony ładnie by wygladała z nowym lakierem, a z drugiej kazda rysa to jej historia. Narazie zajmę się chyba tylko siedzeniem a następne będą chromy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Doli_M11
|
Wysłany: Sob 20:11, 08 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Co do daty to sprawdz na tabliczce znamionowej (jest umieszczona na głowce ramy, po prawej stronie motocykla). Jesli ten oryginalny lakier w miare dobrym ztanie to na pewno bym go zostawil. Będe wdzięczny za wrzucenie fotek na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
picek
|
Wysłany: Sob 20:22, 08 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Witam kolejnego szczęśliwego posiadacza SHLki.
Jeśli okaże się że motor nie posiada tabliczki znamionowej to prześlij koniecznie zdjęcia, bo tylko wtedy będziemy mogli określić przybliżoną datę produkcji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 22:02, 08 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
|
Postaram się jak najszybciej zrobić kilka zdjęć. Prosiłbym jednak o jakieś wskazówki jak i gdzie je zamieścić. Tabliczki znamionowej nie mam i niestey będę musiał jeszcze nanieść na rame numery nadwozia. Tylko czy to ma sens jak na dowodzie mam napisane "złomowano"
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SM-500
|
Wysłany: Nie 9:55, 09 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Podaj mi numer ramy to z dużym przybliżeniem podam Ci rok produkcji. Ja jestem zwolennikiem zachowywania motocykli w 100% oryginalnych bez odnawiania oczywiście jeśli są w stanie odpowiednim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 12:18, 09 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
|
Numer ramy z dowodu rejestracyjnego : 185447.
Masz racje oryginalny stan to duzy + dla takiego motocykla jednak gdy SHL stała 12 lat u wujka w stodole pod połową malucha i workami ze zbożem to kilka rzeczy wypada zrobić. W mojej SHL w najgorszym stanie jest obicie siedzenia (właściwie go nie ma) i chromy na amortyzatorach i bagażniku także cylinder trochę zminił kolor na brązowy lakier przeczyściłem pastą lekkościerną i wyglada całkiem nieźle oczywiście sa pewne ubytki i kilka wgnieceń ale to raczej drobnostki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SM-500
|
Wysłany: Nie 13:37, 09 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Rok produkcji to 1968. Powinna mieć silnik Wiatr 4 biegowy. Czy mam rację? Jeśli chodzi o siedzenie to nieproblem. Jeśli chcesz zachować 100% oryginał możesz dokupić samo siedzenie w super stanie lub zrobić obicie w tym które masz a motocykl napewno dużo niestraci z oryginalności. Czekam na zdjęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 18:17, 09 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
|
Niestety to nie silnik 4 biegowy Ale czy mimo to jest to rocznik 1968 ? I wrzuciłem fotki : [link widoczny dla zalogowanych] Narazie tylko tyle bo mnie juz transfer uploadu doprowadzał do szału Licze na jakąś obiektywną ocene mojej eli
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fenix
|
Wysłany: Nie 18:41, 09 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Cytat: |
z tym się wiąże mój dylemat, a mianowicie nie wiem czy odmalować moją SHL czy nie. |
Lakier twojej SHL nie jest taki zły: dałoby się go pięknie "dopieścić" odpowiednimi środkami do lakieru. Ale sam zobacz, jaka śliczna jest eshaelka ze świeżym lakiereczkiem [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ToX
|
Wysłany: Nie 20:03, 09 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Witam Cię na naszym, bogatym w wiedzę o kochanych SHLkach forum. Miło widzieć że ktoś nowy poczuwa się do dawania nowego życia historii polskiej motoryzacji.
PS. Ja również jestem z Gliwic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SM-500
|
Wysłany: Nie 20:42, 09 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Czy numer ramy i silnika zgadza się z dowodem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
picek
|
Wysłany: Nie 20:44, 09 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Nie jest to wprawdzie silnik Wiatra ale motor zachowany w bardzo dobrym stanie. Nawet tłumik nie powgniatany. Czy lakier będziesz zmieniał czy pozostawisz obecny jest kwestią twojego gustu i stanu kieszeni. Ja zaproponuje ci w pierwszej kolejności przejrzeć silnik by cieszyć się jazdą.
Sprawdź czy numery z dowodu są identyczne jak numery wybite na motorze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|