Autor |
Wiadomość
|
Patafil65
|
Wysłany: Nie 20:58, 28 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
Witam
Kolejny odcinek moich zmagań z materią, tym razem temat dotyczący komór spalania. Zapraszam do przeczytania:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Patafil65
|
Wysłany: Nie 0:26, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
Witam
Zapraszam do przeczytania nowego wpisu, tym razem o fabrycznym tuningu regresywnym, a właściwie jego odczarowywaniu na przykładzie Hondy Rebel 125.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patafil65
|
Wysłany: Nie 10:28, 16 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
Zapraszam na lekturę przy porannej kawie , lub podczas sjesty jak komu wygodniej. Temat dotyczy historii wyścigowych modeli amerykańskiej SHL WJ2 o pojemnościach 750 i ich rywalizacji w sporcie. Zapraszam:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Patafil65 dnia Nie 10:30, 16 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
76gonzo
|
Wysłany: Nie 16:19, 16 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 09 Lip 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Siema Patafil tu Londyn😈
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patafil65
|
Wysłany: Pon 22:54, 24 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
Całkowicie niespodziewanie i chyba najbardziej dla mnie, udało mi się zakończyć długofalowy projekt silnika wyścigowego Harley WR. Motocykle z tym silnikiem święciły triumfy w latach 40 i 50 XX wieku na najlepszych torach wyścigowych w USA. Często pozostawiał konkurencję z Europy w pobitym polu, ale miał jednego poważnego rywala Indiana. O tych właśnie wydarzeniach traktuje kolejny wpis:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przyjemnego czytania
Pat
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Patafil65 dnia Pon 22:55, 24 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patafil65
|
Wysłany: Sob 20:45, 30 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
Witam,od jakiegoś czasu nic się nie działo na moim blogu,więc i w tym temacie również, ale dziś coś drgnęło, choć nie na blogu. Żona zrobiła na jednej z moich stronek FB filmik, takie zebranie części mojej pracy z kilku lat dotyczące mojej autorskiej konstrukcji silnika opartej na silniku WL i Sportster Ironhead. Konstrukcję tą rozwijałem przez lata i wykonałem już ok 10 szt. tych silników, oto niektóre z nich w akcji. Miłego oglądania i nie zapomnijcie włączyć dźwięku
[link widoczny dla zalogowanych]
Polubienia mile widziane, bo to miód na moje skołatane nerwy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Patafil65 dnia Sob 20:47, 30 Wrz 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patafil65
|
Wysłany: Nie 20:32, 29 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
Kilka tematów pominąłem, ponieważ nie są w temacie forum, choć dla zainteresowanych do odgrzebania na blogu. Dotyczyły odbudowy wyścigowego silnika Harleya WR, oraz remontu silnika Indian Cheef 1200. Dzisieszy wpis jak najbardziej w temacie forum, czyli wykonanie wału do SHL Gazala o nieco wydłużonym skoku, aby całkowicie odkryć okna oraz z duuużo lepszych materiałów niż w standardzie fabrycznym. Przyjemnego czytania:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Nie 22:49, 29 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Spokojnie, czasami tam zaglądam bo piszesz w dość fajnym stylu o motorach których nie znam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Pon 8:30, 30 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
O tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
benicjanin738
|
Wysłany: Wto 14:17, 31 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Benice; zachodniopomorskie
|
Super się to czyta!
I szacun za wiedzę i umiejętności Kolego!
Pozdrawiam!
P.S. Gdybyś "zrobił" wał do m11W to bym go wziął z pewnością!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patafil65
|
Wysłany: Nie 2:10, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
benicjanin738 napisał: |
Super się to czyta!
I szacun za wiedzę i umiejętności Kolego!
Pozdrawiam!
P.S. Gdybyś "zrobił" wał do m11W to bym go wziął z pewnością! |
Dziękuję za uznanie, obecnie przymierzam się do zrobienia 3 szt wałów do Gazeli o skoku 62 mm, jeden będzie na sprzedaż w tzw wolnym obiegu . Wał do M11W to tylko kwestia wykonania, lub zakupu jednego czopa na prądnicę, a reszta jak w Gazeli.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Patafil65 dnia Nie 2:13, 24 Gru 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patafil65
|
Wysłany: Nie 11:56, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
Zapraszam do przeczytania najnowszego posta, a właściwie drugiej jego części dotyczącej remontu silnika Indiana z 1940 roku:
[link widoczny dla zalogowanych] ... alszy.html
Tu można zapoznać się z treścią pierwszej części tego posta, jak zwykle jest też nieco historii :
[link widoczny dla zalogowanych] ... r-die.html
Miłego czytelnictwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patafil65
|
Wysłany: Nie 14:15, 21 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
Witam
Pojawił się nowy wpis na blogu dotyczący tuningu silnika spalinowego. Wpis ten rozpoczyna serię artykułów o tuningu układu napędowego, w tym przede wszystkim silnika. Wpisy będą poparte przykładami ze światowej literatury motocyklowej i mojej praktyki warsztatowej, a przykładem będą motocykle amerykańskie 4T, lecz dużo treści jest uniwersalna i każdemu się przyda trochę ogólnej wiedzy. Zapraszam do odwiedzenia bloga :
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie bójcie się wertować bloga i czytać starsze wpisy, jest tam sporo wiedzy praktycznej, którą można wykorzystać do usprawnień swojego moto . Zapraszam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Patafil65 dnia Nie 14:20, 21 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Czw 11:16, 01 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Swojego Junaka nie będę usprawniać ale chętnie przeczytałem 😈
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patafil65
|
Wysłany: Pią 22:56, 04 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
Baardzo dawno mnie nie było w tym temacie, a sporo się działo. Powstało dużo wpisów, ale ostatnie dotyczą projektowanego przeze mnie silnika Sokoła w trzech odsłonach, tzn. wersjach :
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale co najważniejsze skończyłem zaprojektowany i wykonany przeze mnie przyrząd do wykonywania i naprawy wałów między innymi do WSK-i i remontowanej mojej Tropki ES250/2 ale i również Sokoła. Dzięki niemu będę mógł również posunąć pracę przy projekcie silnika Gazela 200, myślę, że jeden z forumowych kolegów będzie z tego faktu szczególnie kontent . A to wszystko zostało opisane tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zachęcam również do czytania starszych postów, gdyż nie wszystkie są tutaj zamieszczane, a oferują wiedzę i praktykę w pigułce, może komuś się przyda .
Zapraszam .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|