Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe->"Blog mechaniczny" H-D, Indian, zabytkowe

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
"Blog mechaniczny" H-D, Indian, zabytkowe <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Patafil65
PostWysłany: Nie 20:58, 28 Maj 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Witam
Kolejny odcinek moich zmagań z materią, tym razem temat dotyczący komór spalania. Zapraszam do przeczytania:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Nie 0:26, 25 Cze 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Witam
Zapraszam do przeczytania nowego wpisu, tym razem o fabrycznym tuningu regresywnym, a właściwie jego odczarowywaniu na przykładzie Hondy Rebel 125.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Nie 10:28, 16 Lip 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Zapraszam na lekturę przy porannej kawie Mruga , lub podczas sjesty jak komu wygodniej. Temat dotyczy historii wyścigowych modeli amerykańskiej SHL WJ2 o pojemnościach 750 i ich rywalizacji w sporcie. Zapraszam:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Patafil65 dnia Nie 10:30, 16 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
76gonzo
PostWysłany: Nie 16:19, 16 Lip 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Lip 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Siema Patafil tu Londyn😈

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Pon 22:54, 24 Lip 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Całkowicie niespodziewanie i chyba najbardziej dla mnie, udało mi się zakończyć długofalowy projekt silnika wyścigowego Harley WR. Motocykle z tym silnikiem święciły triumfy w latach 40 i 50 XX wieku na najlepszych torach wyścigowych w USA. Często pozostawiał konkurencję z Europy w pobitym polu, ale miał jednego poważnego rywala Indiana. O tych właśnie wydarzeniach traktuje kolejny wpis:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przyjemnego czytania Mruga
Pat


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Patafil65 dnia Pon 22:55, 24 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Sob 20:45, 30 Wrz 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Witam,od jakiegoś czasu nic się nie działo na moim blogu,więc i w tym temacie również, ale dziś coś drgnęło, choć nie na blogu. Żona zrobiła na jednej z moich stronek FB filmik, takie zebranie części mojej pracy z kilku lat dotyczące mojej autorskiej konstrukcji silnika opartej na silniku WL i Sportster Ironhead. Konstrukcję tą rozwijałem przez lata i wykonałem już ok 10 szt. tych silników, oto niektóre z nich w akcji. Miłego oglądania i nie zapomnijcie włączyć dźwięku Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]
Polubienia mile widziane, bo to miód na moje skołatane nerwy Mruga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Patafil65 dnia Sob 20:47, 30 Wrz 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Nie 20:32, 29 Paź 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Kilka tematów pominąłem, ponieważ nie są w temacie forum, choć dla zainteresowanych do odgrzebania na blogu. Dotyczyły odbudowy wyścigowego silnika Harleya WR, oraz remontu silnika Indian Cheef 1200. Dzisieszy wpis jak najbardziej w temacie forum, czyli wykonanie wału do SHL Gazala o nieco wydłużonym skoku, aby całkowicie odkryć okna oraz z duuużo lepszych materiałów niż w standardzie fabrycznym. Przyjemnego czytania:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 22:49, 29 Paź 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Spokojnie, czasami tam zaglądam bo piszesz w dość fajnym stylu o motorach których nie znam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Pon 8:30, 30 Paź 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

O tak Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
benicjanin738
PostWysłany: Wto 14:17, 31 Paź 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Benice; zachodniopomorskie

Super się to czyta!
I szacun za wiedzę i umiejętności Kolego! Ok!
Pozdrawiam!
P.S. Gdybyś "zrobił" wał do m11W to bym go wziął z pewnością!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Nie 2:10, 24 Gru 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

benicjanin738 napisał:
Super się to czyta!
I szacun za wiedzę i umiejętności Kolego! Ok!
Pozdrawiam!
P.S. Gdybyś "zrobił" wał do m11W to bym go wziął z pewnością!

Dziękuję za uznanie, obecnie przymierzam się do zrobienia 3 szt wałów do Gazeli o skoku 62 mm, jeden będzie na sprzedaż w tzw wolnym obiegu Mruga . Wał do M11W to tylko kwestia wykonania, lub zakupu jednego czopa na prądnicę, a reszta jak w Gazeli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Patafil65 dnia Nie 2:13, 24 Gru 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Nie 11:56, 24 Gru 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Zapraszam do przeczytania najnowszego posta, a właściwie drugiej jego części dotyczącej remontu silnika Indiana z 1940 roku:
[link widoczny dla zalogowanych] ... alszy.html
Tu można zapoznać się z treścią pierwszej części tego posta, jak zwykle jest też nieco historii :
[link widoczny dla zalogowanych] ... r-die.html
Miłego czytelnictwa Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Nie 14:15, 21 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Witam
Pojawił się nowy wpis na blogu dotyczący tuningu silnika spalinowego. Wpis ten rozpoczyna serię artykułów o tuningu układu napędowego, w tym przede wszystkim silnika. Wpisy będą poparte przykładami ze światowej literatury motocyklowej i mojej praktyki warsztatowej, a przykładem będą motocykle amerykańskie 4T, lecz dużo treści jest uniwersalna i każdemu się przyda trochę ogólnej wiedzy. Zapraszam do odwiedzenia bloga :
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie bójcie się wertować bloga i czytać starsze wpisy, jest tam sporo wiedzy praktycznej, którą można wykorzystać do usprawnień swojego moto Mruga . Zapraszam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Patafil65 dnia Nie 14:20, 21 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Czw 11:16, 01 Lut 2018 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Swojego Junaka nie będę usprawniać ale chętnie przeczytałem 😈

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Pią 22:56, 04 Maj 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Baardzo dawno mnie nie było w tym temacie, a sporo się działo. Powstało dużo wpisów, ale ostatnie dotyczą projektowanego przeze mnie silnika Sokoła w trzech odsłonach, tzn. wersjach :
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale co najważniejsze skończyłem zaprojektowany i wykonany przeze mnie przyrząd do wykonywania i naprawy wałów między innymi do WSK-i i remontowanej mojej Tropki ES250/2 ale i również Sokoła. Dzięki niemu będę mógł również posunąć pracę przy projekcie silnika Gazela 200, myślę, że jeden z forumowych kolegów będzie z tego faktu szczególnie kontent Mruga . A to wszystko zostało opisane tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zachęcam również do czytania starszych postów, gdyż nie wszystkie są tutaj zamieszczane, a oferują wiedzę i praktykę w pigułce, może komuś się przyda Mruga .
Zapraszam Wesoly .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe->"Blog mechaniczny" H-D, Indian, zabytkowe
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group