Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe->Wsk 125 am6,dellorto zamiast g20 opinie, porady

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Wsk 125 am6,dellorto zamiast g20 opinie, porady <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
SHLrider
PostWysłany: Pią 0:52, 28 Gru 2018 Temat postu: Wsk 125 am6,dellorto zamiast g20 opinie, porady


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 108
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TPI

Witam. Jako ze w Internecie jest mało praktycznych porad a jedynie kilka filmików chciałbym zapytać bardziej doświadczonych, co sądzicie o zamontowaniu do wsk 125 gaznika współczesnego typu am6, dellorto ?
Od dłuższego czasu nie mogę dojść ładu ze swoją wsk gaznik po przejechaniu paru kilometrów rozregulowuje cieknie i juz mam go dosc i chciałbym zmienic na cos innego. Pytanie na co bo współczesne gazniki g20 nie cieszą sie dobra opinią z tego co wyczytałem, moze ktoś z was zakladal do wski 125 inny gaźnik i miało to sens ? Myślę ze i na tym forum znajdą sie posiadacze wski..
Z gory dziękuję za odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamlot96
PostWysłany: Pią 1:10, 28 Gru 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Mam ten gaznik zalozony, tzn podróbę. Wsk chodzi lepiej tylko trzeba sie nameczyc i go dobrze wyregulowac, z tego co pamietam to dysze 80, musialem tez podniesc poziom paliwa bo mu brakowało, na wolnych obrotach pyka sto razy lepiej niz na g20, nic nie cieknie,króciec mam gumowy olejoodporny, przejechalem na nim ok 200km, gaznik daje rade. Polecam wejsc na forum wueska.pl i tam w dziale usprawnienia jest masa przydatnych informacji o tym gazniku. Jesli ktos posiada komplet naprawczy do g20 tj. Iglica dysza, rozpylacz to chetnie zakupie bo planuje przejsc na oryginał. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 9:54, 28 Gru 2018 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Z opinii na forum wsk wynika że jest niby ok, choć parę osób pisze o tym, że mieszanka na wolnych obrotach jest za uboga. Niestety dodawane w komplecie dysze służą do regulacji wyższej partii obrotów tak samo jak iglica.
W moim przekonaniu warto zregenerować oryginał, a przynajmniej dla zachowania wizualnej poprawności. Choć jeśli ktoś coś przerabia w silniku i liczy na wzrost osiągów to oryginalny g20 należy odłożyć na półkę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SHLrider
PostWysłany: Pią 10:20, 28 Gru 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 108
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TPI

Nie zależy mi na osiągach tylko na lepszej kulturze pracy i najbardziej zalezy mi na czystym silniku. Jest wypolerowany wyszkielkowany a ciągłe przelewanie gaznika przed każdą jazdą sprawia ze silnik wygląda jakby nic nie było przy nim robione.

Kamlot96 jakiej długości masz ten krociec gumowy ?
Oryginalny z wsk nie pasuje srednica czy raczej długość ma wieksze znaczenie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamlot96
PostWysłany: Pią 10:57, 28 Gru 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Oryginalny krociec nie pasuje, będę w niedziele w domu to zmierze i dam znać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 18:00, 28 Gru 2018 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Zwróćcie uwagę że na początku gaźnik był montowany od razu na cylindrze, później powstał krociec. Zmianie podlegał też filtr powietrza. Wszystkie te zmiany mają wpływ na pracę silnika, odległość gaźnika od cylindra na szybkość reakcji ale pośrednio również na moc i moment. Filtr z gąbki będzie powodował inna pracę silnika niż na oryginale, a nie zawsze jest to zmiana na plus. Za dużo powietrza to też uboga mieszanka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamlot96
PostWysłany: Pią 19:24, 28 Gru 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Na Twoim miejscu bym oddał stary do regeneravji do puszczykowa i miał spokoj, oryginal jest oryginal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe->Wsk 125 am6,dellorto zamiast g20 opinie, porady
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group