Autor |
Wiadomość
|
pawe86
|
Wysłany: Nie 18:48, 23 Sty 2011 Temat postu: ciekawa WSK |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
[link widoczny dla zalogowanych]
co o tym myslicie? jakis dziwny silnik ma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gumshield
|
Wysłany: Nie 19:19, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Podobny do 150 cm3 z SHL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawe86
|
Wysłany: Nie 20:04, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
ma elementy WSK i SHL ale silnik nie wygląda ani na jedno ani na drugie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 1:03, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
Prawdopodobnie silnik s09 w ramie WSK-i m06b.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Pon 12:53, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
W 65' roku montowali w te podwozia silniki W1 o pojemności 125 do testów ale różniły się one od tego na zdjęciu
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 0:16, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
tylni błotnik od shl m06/m11
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawe86
|
Wysłany: Czw 9:40, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
JAKUB SHL napisał: |
tylni błotnik od shl m06/m11 |
od M11 bo M06 miały płytki błotnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kowal460
|
Wysłany: Śro 17:18, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
wsk m06-66 z silnikiem s-09
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|