Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Falujące obroty MZ etz 150

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Falujące obroty MZ etz 150 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
bartoxx12345
PostWysłany: Wto 21:40, 02 Paź 2012 Temat postu: Falujące obroty MZ etz 150


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Witam. Przepraszam ze pisze o tym problemie na tym forum ale na innych niestety jeszcze mój problem nie został rozwiązany a może ktoś tu mi pomoże z moim zagadnieniem. Problem mam taki ze mój silnik w ETZ 150 łapie wysokie obroty dosłownie jak by miał zaraz się rozlecieć i niestety nie schodzi z nich. Poradzono mi na innych forach przejrzenie i wymianę paru rzeczy co zrobiłem mianowicie: nowy oryginalny gaźnik (stary był już zjechany), nowy tłok z pierścieniami również oryginał, uszczelniacze na wale (te były zmasakrowane) oraz uszczelki, ale niestety problem nie ustąpił. Co śmieszne jak chce go zgasić to nie daje rady w żaden sposób tzn, ani stacyjka ani jak zdejmuję fajkę ze świecy, dopiero jak wrzucę na bieg i zduszę to gaśnie. prosił bym o pomoc. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Śro 7:57, 03 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Stacyjka a nawet kabel zdjęty ze świecy nie daje efektu więc....
Bywa ze tzw. nagar na świecy lub w glowicy po zagrzaniu dziala jak żarnik i daje zaplom.
To jedyne co mi przychodzi do głowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Śro 8:24, 03 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

A jakie paliwo do niej lejesz ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartoxx12345
PostWysłany: Śro 10:28, 03 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

95 ale to nie ma znaczenia b to się stało w ciągu sekundy dosłownie stałem na światłach i tyle. Potem już było ciągle to samo a niestety nie mam juz więcej pomysłów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Śro 17:58, 03 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

A ta mztka nie ma np. splanowanej głowicy lub czegoś podobnego ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Śro 20:53, 03 Paź 2012 Temat postu:


Gość




zmien swiece na taka o wyzszej ciepłocie to nie bedzie działała jak swieca zarowa. ustaw mieszanke na bardziej bogata bo widocznie masz uboga i dlatego tak rozgrzewa swiece. takie ustawienia robie sie najlepiej za pomocą przezroczystej swiecy regulujac gaznik do koloru płomieni w cyliindrze. ustaw równiez pożadnie zapłon jak nalezy. jesli to nie pomoze to napisz co sie dzieje dalej.

ps jak masz jakiegos kupca to mam cały silnik do 150 na sprzedaz. po remoncie stoi w garazu od kilku lat.
Powrót do góry
scorpi
PostWysłany: Czw 6:54, 04 Paź 2012 Temat postu:


Gość




Wpadło mi jeszcze cos do głowy. Podobne efekty daja silniki które maja nieszczelne uszczelniacze na wale korbowym przez co łapią lewe powietrze i potrafia wchodzić na bardzo wysokie obroty...
Powrót do góry
CZESIO1958
PostWysłany: Czw 20:18, 04 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Ok ale skąd by brał zapłon ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartoxx12345
PostWysłany: Czw 20:27, 04 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Głowica jest jeszcze w porządku, uszczelniacze wymieniłem na nowe jak pisałem na poczatku, zapłon ustawiony i problem w tym ze nadal jest to samo a ja juz nie mam pojęcia co to moze być zrobiłem tak jak mówił scorpi i nic a jezeli chodzi o silnik to ja był bym zainteresowany napisz cene i się dogadamy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bartoxx12345 dnia Czw 21:04, 04 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Czw 23:33, 04 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

kurka jakie ona ma ciśnienie sprężania że samozapłon występuje ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Sob 13:13, 06 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Kolega miał identyczny problem w MZ 250 ale jak go rozwiązał nie mam pojęcia. Może jest źle zapłon ustawiony przez co nadmiernie grzeje się silnik i powoduje takie anomalie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Sob 16:10, 06 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

musiałby występować samozapłon jeśli po zdjęciu fajki nie zdycha

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez holipa dnia Sob 16:11, 06 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartoxx12345
PostWysłany: Sob 21:32, 06 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

mruty a nie mógł bys sie jakos dowiedziec jak to rozwiązał bo juz siedze nad tym od zarąbania czasu i nic z tego nie wychodzi a moze to co zrobił twój kumpel bedzie tym czego szukam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Czw 2:09, 20 Gru 2012 Temat postu: Ostrzeżenie


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Od czego masz dział Pozostałe marki ? stosuj się do zasad panujących na forum, w przeciwnym razie Twoje posty będą usuwane.
Problem został rozwiązany tylko nie chce Ci się szukać [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Czw 2:10, 20 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Falujące obroty MZ etz 150
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group