Autor |
Wiadomość
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 9:29, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rojek
|
Wysłany: Nie 11:54, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Artur pipi próbuje jak umie Tobie pomóc, a Ty się doszukujęsz ch... wie czego w jego wypowiedziach, nieładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
|
Wysłany: Nie 12:07, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wołti napisał: |
Artur pipi próbuje jak umie Tobie pomóc, a Ty się doszukujęsz ch... wie czego w jego wypowiedziach, nieładnie. |
I nawet nie chce mu się przeczytać, w czym problem tkwi? Tak, broń bezsensownych wypowiedzi, dodawaj kolejne.
Cytat: |
Bądź kup sam kabel WN i podmień |
Wymienię od razu wszystko, majątku nie powinno kosztować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 12:38, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Jak już uważasz, tylko jeżeli zamierzasz kupować nową fajkę to broń Boże nie kupuj tych chińskich po 5 zł czy tam ileś. Kup konkretną i sprawdzoną przez niejednego motocyklistę - ngk, razem z przewodem - wtedy będziesz mieć pewność w 100% , że (nie) tutaj leży wina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
|
Wysłany: Nie 12:44, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Cytat: |
nie kupuj tych chińskich po 5 zł |
Co jak co, ale jedno wiem - oszczędność chwilowa to koszta odłożone na później. W końcu to ma jeździć, to czasem lepiej kilka zł dopłacić. Chińczyki to nawet sprężynek nie umieją dobrze wymierzyć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Nie 20:59, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
Sprawdź palcem co jest gorące jak zgasnie, masz dwie opcje w sumie,potem polej wodą żeby schłodzić i zobaczysz czy zapala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
|
Wysłany: Nie 21:15, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Cytat: |
Sprawdź palcem co jest gorące jak zgasnie, masz dwie opcje w sumie,potem polej wodą żeby schłodzić i zobaczysz czy zapala.
|
To w zapłon wodę mam lać? Pierwsza sprawa. Druga - wszystko będzie gorące, w końcu to silnik - się nagrzeje. A ja nie rozróżnię, czy to się odpowiednio nagrzało, czy nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Nie 21:59, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
A moduł i cewka też są w silniku?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WojtekH dnia Pon 16:34, 22 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Nie 22:03, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Tylko jak będziesz kupował kabel WN to kup konieczne miedziany. Teraz różne cuda sprzedają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Nie 22:27, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Mi to wygląda na świecę o zbyt małym współczynniku ciepła lub po prostu uszkodzoną. Ale napewno podmieniałeś świece na inne więć pewnie mi się tylko wydaje. Moim zdaniem w dwusuwie 125 musi być iskra 100 lub odpowiednik. Kabel wysokiego napiecia raczej nie zmieniałby właściwości od czasu jeżdżenia i temperatury - albo działa albo nie. Ja sprawdziłbym jeszcze przerwę na przerywaczu. Wymiana poszczególnych elementów zapłonu to ostateczność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
|
Wysłany: Pon 15:25, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Z fajką/kablem nie trafiliście. Wymiana nie przyniosła żadnej zmiany. Czyli coś innego. Moduł, jak mówiłem, sprawny. Cewka? Czujnik wału? A może złe ustawienie czegoś?
Cytat: |
A moduł i cewka też są w silniku? |
Nie, ale mają kable na wierzchu - a o ile wiem, woda raczej elektryce nie sprzyja.
Cytat: |
Mi to wygląda na świecę o zbyt małym współczynniku ciepła lub po prostu uszkodzoną. Ale napewno podmieniałeś świece na inne więć pewnie mi się tylko wydaje. Moim zdaniem w dwusuwie 125 musi być iskra 100 lub odpowiednik. |
Jak już napisałem, Jak świeżą świecę założyłem, to sytuacja się powtórzyła... Z jednym wyjątkiem - później zgasł, nie wariują mu wysokie obroty. Ciepłotę świecy też zmieniałem i nie dało to żadnych pożądanych rezultatów.
Cytat: |
Ja sprawdziłbym jeszcze przerwę na przerywaczu. |
Jaki to pojazd także już napisałem.
A może to jednak nie wina w zapłonie leży? Może to jednak coś z paliwem? Barwa świecy ładna jest niby, ale... kto wie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Artur dnia Pon 16:34, 22 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Pon 16:37, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
Nie chcesz sprawdzać to nie. Moduł sprawny czyli podmieniałeś na inny sprawny? to zrób to samo z cewką potem z czujnikiem potem.... do elektryka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artur
|
Wysłany: Pon 16:45, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Cytat: |
Nie chcesz sprawdzać to nie. |
Po prostu nie uważam polewania zimną wodą za bezpieczne rozwiązanie.
Cytat: |
Moduł sprawny czyli podmieniałeś na inny sprawny? |
Dokładnie!
Cytat: |
to zrób to samo z cewką potem z czujnikiem |
Pożyczyć nie mam od kogo, a aż tak bogaty, żeby kupować sprawne części nie jestem.
Sprawdzę gaźnik jeszcze, tak dla świętego spokoju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Pon 21:32, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Schłodzić części możesz sprężonym powietrzem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
musiej
|
Wysłany: Wto 3:47, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Podobne objawy może dawać cewka ,ale i czujnik też. Obydwa elementy po pewnym czasie eksploatacji potrafią po rozgrzaniu się dawać d..y , a gdy ostygną działają . Schładzając je po wystąpieniu usterki możesz z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić co jest uszkodzone i nikt nie każe wylewać wiadro wody. Namocz ściereczkę i powoli schładzaj sprawdzany element .Gdy pada czujnik to sygnał przestaje być podawany i iskry poprostu nie ma. Padająca cewka może powodować ,że iskra jest różna i raczej słaba .Posiadając dane z parametrami pracy tych podzespołów można wszystko wymierzyć ,a jak danych brak to elektryk z praktyką i miernikiem. Tu gość fajnie opisał sprawdzenie czujnika :http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/155489-misk-125-brak-iskry-i-wszelkie-inne-problemy-technicxzne-na-temat-tego-jednoladu/ , a tu masz schemat [link widoczny dla zalogowanych] .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez musiej dnia Wto 4:22, 23 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|