Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Gasnący Mińsk

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Gasnący Mińsk <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
drix1994
PostWysłany: Nie 9:29, 21 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Aaa sorki, nie zauważyłem.
To tym bardziej zacząłbym od fajki, kończąc na zapłonie.
Po prawdzie nie wiem jak to w Mińsku wygląda, aczkolwiek jeśli masz na tyle długi kabel WN to utnij przy fajce i kup nową np. NGK.
Bądź kup sam kabel WN i podmień Wesoly - bezpieczniejsze wyjście.

Tutaj jest jak to w SHL sprawdzić: http://www.shlka.fora.pl/silnik-i-skrzynia-biegow,15/shl-m11w-ciezko-pali-jak-sprawdzic-fajke-kabel-wn-itp,2487.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Nie 9:52, 21 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Nie 11:54, 21 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Artur pipi próbuje jak umie Tobie pomóc, a Ty się doszukujęsz ch... wie czego w jego wypowiedziach, nieładnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur
PostWysłany: Nie 12:07, 21 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Wołti napisał:
Artur pipi próbuje jak umie Tobie pomóc, a Ty się doszukujęsz ch... wie czego w jego wypowiedziach, nieładnie.


I nawet nie chce mu się przeczytać, w czym problem tkwi? Tak, broń bezsensownych wypowiedzi, dodawaj kolejne.


Cytat:
Bądź kup sam kabel WN i podmień


Wymienię od razu wszystko, majątku nie powinno kosztować. Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 12:38, 21 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Jak już uważasz, tylko jeżeli zamierzasz kupować nową fajkę to broń Boże nie kupuj tych chińskich po 5 zł czy tam ileś. Kup konkretną i sprawdzoną przez niejednego motocyklistę - ngk, razem z przewodem - wtedy będziesz mieć pewność w 100% , że (nie) tutaj leży wina.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur
PostWysłany: Nie 12:44, 21 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Cytat:
nie kupuj tych chińskich po 5 zł

Co jak co, ale jedno wiem - oszczędność chwilowa to koszta odłożone na później. Mruga W końcu to ma jeździć, to czasem lepiej kilka zł dopłacić. Mruga Chińczyki to nawet sprężynek nie umieją dobrze wymierzyć...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Nie 20:59, 21 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

Sprawdź palcem co jest gorące jak zgasnie, masz dwie opcje w sumie,potem polej wodą żeby schłodzić i zobaczysz czy zapala.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur
PostWysłany: Nie 21:15, 21 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Cytat:
Sprawdź palcem co jest gorące jak zgasnie, masz dwie opcje w sumie,potem polej wodą żeby schłodzić i zobaczysz czy zapala.


To w zapłon wodę mam lać? Pierwsza sprawa. Druga - wszystko będzie gorące, w końcu to silnik - się nagrzeje. A ja nie rozróżnię, czy to się odpowiednio nagrzało, czy nie. Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Nie 21:59, 21 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

A moduł i cewka też są w silniku?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WojtekH dnia Pon 16:34, 22 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Nie 22:03, 21 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Tylko jak będziesz kupował kabel WN to kup konieczne miedziany. Teraz różne cuda sprzedają. Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 22:27, 21 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Mi to wygląda na świecę o zbyt małym współczynniku ciepła lub po prostu uszkodzoną. Ale napewno podmieniałeś świece na inne więć pewnie mi się tylko wydaje. Moim zdaniem w dwusuwie 125 musi być iskra 100 lub odpowiednik. Kabel wysokiego napiecia raczej nie zmieniałby właściwości od czasu jeżdżenia i temperatury - albo działa albo nie. Ja sprawdziłbym jeszcze przerwę na przerywaczu. Wymiana poszczególnych elementów zapłonu to ostateczność.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur
PostWysłany: Pon 15:25, 22 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Z fajką/kablem nie trafiliście. Zalamany Wymiana nie przyniosła żadnej zmiany. Czyli coś innego. Moduł, jak mówiłem, sprawny. Cewka? Czujnik wału? A może złe ustawienie czegoś?



Cytat:
A moduł i cewka też są w silniku?

Nie, ale mają kable na wierzchu - a o ile wiem, woda raczej elektryce nie sprzyja.

Cytat:
Mi to wygląda na świecę o zbyt małym współczynniku ciepła lub po prostu uszkodzoną. Ale napewno podmieniałeś świece na inne więć pewnie mi się tylko wydaje. Moim zdaniem w dwusuwie 125 musi być iskra 100 lub odpowiednik.

Jak już napisałem, Jak świeżą świecę założyłem, to sytuacja się powtórzyła... Z jednym wyjątkiem - później zgasł, nie wariują mu wysokie obroty. Ciepłotę świecy też zmieniałem i nie dało to żadnych pożądanych rezultatów.

Cytat:
Ja sprawdziłbym jeszcze przerwę na przerywaczu.

Jaki to pojazd także już napisałem.



A może to jednak nie wina w zapłonie leży? Może to jednak coś z paliwem? Barwa świecy ładna jest niby, ale... kto wie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Artur dnia Pon 16:34, 22 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Pon 16:37, 22 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

Nie chcesz sprawdzać to nie. Moduł sprawny czyli podmieniałeś na inny sprawny? to zrób to samo z cewką potem z czujnikiem potem.... do elektryka Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur
PostWysłany: Pon 16:45, 22 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Cytat:
Nie chcesz sprawdzać to nie.

Po prostu nie uważam polewania zimną wodą za bezpieczne rozwiązanie.

Cytat:
Moduł sprawny czyli podmieniałeś na inny sprawny?

Dokładnie!

Cytat:
to zrób to samo z cewką potem z czujnikiem

Pożyczyć nie mam od kogo, a aż tak bogaty, żeby kupować sprawne części nie jestem. Mruga

Sprawdzę gaźnik jeszcze, tak dla świętego spokoju.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Pon 21:32, 22 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Schłodzić części możesz sprężonym powietrzem. Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
musiej
PostWysłany: Wto 3:47, 23 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska

Podobne objawy może dawać cewka ,ale i czujnik też. Obydwa elementy po pewnym czasie eksploatacji potrafią po rozgrzaniu się dawać d..y , a gdy ostygną działają . Schładzając je po wystąpieniu usterki możesz z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić co jest uszkodzone i nikt nie każe wylewać wiadro wody. Namocz ściereczkę i powoli schładzaj sprawdzany element .Gdy pada czujnik to sygnał przestaje być podawany i iskry poprostu nie ma. Padająca cewka może powodować ,że iskra jest różna i raczej słaba .Posiadając dane z parametrami pracy tych podzespołów można wszystko wymierzyć ,a jak danych brak to elektryk z praktyką i miernikiem. Tu gość fajnie opisał sprawdzenie czujnika :http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/155489-misk-125-brak-iskry-i-wszelkie-inne-problemy-technicxzne-na-temat-tego-jednoladu/ , a tu masz schemat [link widoczny dla zalogowanych] .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez musiej dnia Wto 4:22, 23 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 2 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Gasnący Mińsk
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group