|
Jawka 50 |
<-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat-> |
Autor |
Wiadomość
|
Suchy
|
Wysłany: Wto 20:31, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
holipa napisał: |
co do automatu zmiany biegów i innych śrub to imbusy + klej do gwintów |
Tatuś, nie wiem czy to nie strzelanie z armat do much , mi się to tylko dwa razy odkręciło, więc da się żyć, gdyby trzeba było codziennie zmieniarkę dokręcać to inna sprawa.
A co do spalania, to moja paliła ok 3/100, ale jak wypolerowałem króciec, który był ,,TROCHĘ" chropawy w środku to brała 2,7. Więc jawka normlanie paliwożerna nie jest. Chyba, że np na pustych wydechach, kiedy to część mieszanki wylatuje rurą. Ciekawy efekt dawało wyczyszczenie głowicy z nagaru i puszki wydechu- motor palił z pierszego był głośniejszy i odczuwalnie szybszy hehe. Takie czyszczenie to najelpszy ,,tunning" jawki.
A wam ile paliły? Oczywiście w trasie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Wto 22:37, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
|
Wysłany: Wto 22:02, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
Suchy z armat do mrówek to moja specjalność
a teraz konkrety.
gaźnik od piły spalinowej (jakaś husqvarna) + plastikowy filterek przerobiony żeby powrót z gaźnika wpiąć + wypruty wydech z samą maskownicą tą , żeby się młodego szkieły nie czepiały.
króciec ogólnie pasuje , trzeba trochę dopiłować , otwory w fasolkę lekko i ogólnie dopieścić.
spalania 2/100km , przy ostrej jeździe 2,5l/100km
moc jest , nie za ubogo ani nie za bogato . zapłon bezstykowy + przerobione cewki do ładowania aku + nieduży akumulator (chyba 10Ah 12v , ale nie jestem pewien).
kręci się do samego końca , idzie na koło jak dzika , ze startu wszystkie plastikowe chińczyki bierze bez problemu , niezależnie czy to 50cm , czy 80cm , czy 125cm .
simsona ze startu bierze jak dobrze wystartujesz
v-max mierzony GPS'em na zdawczej 12z wynosi 73,5km/h - pomiar na płycie nieczynnego lotniska , więc nie krzyczeć że z górki
nie pytać o koszta , wszystko z odzysku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Wto 22:43, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Ale poco wydech dziurawić? :-p Poza tym, ja też za młodu myślałem troche o przeróbkach, ale pod innym kątem, np myślałem, żeby bak w środku zaspawać, żeby móc jeździć w góry bez tankowania. :-) Głowice też do planowania nosiłem na szczescie tokarzowi sie nie chciało za to brać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Wto 22:57, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
jakie dziurawić ?
wypieprzony dławik całkiem , tylko ta osłonka na końcu została .
głowica splanowana , bo była charatnięta na kołnierzu . tłok odchudzony trochę , komora spalania delikatnie zmieniona, okna wyrównane z kanałami , kanały wypolerowane itpd
w silniku podkowa.
no ale to już większość ma porobione dlatego nie rozpisywałem sie.
z ciekawostek jeszcze dodam że w kołach są założone japońskie łożyska (KOYO) z jakiejś super serii o zmniejszonych oporach toczenia(o milimetr szersze były) , bo ktoś się machnął przy zamawianiu i takie mi przysłali, jak wtedy patrzyłem to zamiast 18$ powinienem zapłacić 75$ (z przesyłką) , także spora różnica , no ale sprzedający wziął to na klatę i jeszcze przeprosił za pomyłkę.
tulejki zostały dostosowane do nowych łożysk i jest ok od tamtego czasu.
stopki kierującego toczone z starych półosi , nie polerowane , wyglądają jak szczotkowana stal nierdzewna (co kto lubi, dorobiłem młodemu , bo oryginalne były powyginane i bez gum)
z modów jest jeszcze sprzęgło mocniejsze , więc start strzałem ze sprzęgła przy dużych obrotach jest jak najbardziej wykonalny i daje efekty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Wto 23:01, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
O kurde, a z czego ta podkowa? No to poco ten dławik usuwać? Z tego co rozumiem, to jawy w jawie jest mniejszośc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Wto 23:02, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Wto 23:07, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
stal , aluminium , tekstolit itp , wszystko czemu nie szkodzi temperatura do 100stopni celsjusza .
służy ona do zmniejszania szkodliwej pojemności komory korbowej , co pozytywnie wpływa na krzywą momentu obrotowego i reakcję na każde tknięcie manetki gazu
jawy w jawie 95% (brakuje dławika ,gaźnik inny, zapłon inny)
ale za to miny cwaniaczków na skuterach bezcenne
co najważniejsze. każdą z tych modyfikacji da się odwrócić , i można się cofnąć do serii . no może poza łożyskami , ale póki co są w stanie idealnym , mimo ponad 12tyś przejechanych km
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez holipa dnia Wto 23:10, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|