Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 14:57, 25 Wrz 2009 Temat postu: Junak B20 |
|
|
|
Witam co sądzicie o tym co na zdjęciach, nabyłem go właśnie i zastanawiam się czy remontować. szkoda go sprzedać przecież taki cudeńko zdarza sie rzadko. Brakuje silnika. licznika, wydechu, filtra, świateł tylnich, narzędziówki, podstawy akumulatora, mała przeróbka hamulca nożnego jest zrobiona, no i stan jak widac mocno zdezelowany.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Pią 16:29, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Kurcze powiedzial bym ze to nie B20 lecz samoróbka na bazie M7
Trzeba by bylo widzieć tylna ramę
Czy wogóle byly B20 na bazie M7??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SM-500
|
Wysłany: Pią 18:34, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Pierwsze B20 nie miały "żaby"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Pią 20:52, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Zdecydowanie bym go remontował - ale jako solo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pią 21:40, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
A ja chciałbym mieć też w stajni takiego dostawczego trójkołowca. Nawet zaczynając od takiego stanu. Zawsze można coś przewieść, albo przekimać sie pod plandeką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:28, 28 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
|
Jest to napewno B20, jak napisał SM-500 pierwsze były na bazie przejściówki, chyba będe go remontował, tylko strasznie dużo pracy mnie czeka, jeszcze trzeba znaleść silnik od M07 ehhh.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pon 15:48, 28 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
A nie wiesz który rocznik?? A nr ramy?? Nie koniecznie pracował w nim silnik z M 07, mógł być z tego samego modelu co błotnik i hamulec, trzeba to lepiej rozkminić.
Wg tego tekstu powinien być M10.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wg tych mędrców też raczej silnik M10, no bo cóż innego było na przełomie 60/61.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Pon 15:56, 28 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 7:54, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
|
dzięki Suchy, na zdjęciu gdzie jest podpisane "widok z prawej strony prototypu motocykla m07 b20" widać że był to silnik od M07, no ale wiadomo jak nie znajdę to zamontuje od M10.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Wto 11:05, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Ojciec, poczytaj dobrze. Tamten to jedynie prototyp Natomiast seryjne wychodziły od roku 1960, wiec już wszyskie były m10. Tamten ma np płytkie błotniki, a u Ciebie głębokie. Widziałem dużo M10, z taką lampą jak Twoja, widocznie narobili ich zbyt dużo i potem musieli sie pozbyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jorgo
|
Wysłany: Śro 0:45, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin
|
mi to wyglada na przejsciówke głebokie błotniki i lampa jak w 07 ciekawe jakie masz lagi i szklanki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Śro 19:47, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Kurka wodna, ogladałem filmik z tegoroczenego zlotu Junaków. Przy B20 w czasie jazdy wymięka wszystko . Zmieniam swoje zdanie - sprzedaj go w całości, po co Ci to?
Oto moj nr:
Żartuję, zabieraj się waść za to cacko. Warto odnowić ten motocykl.
Dużo pracy? Wypiaskuj i polakieruj ramę. Zobaczysz, że reszta ruszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
|
Wysłany: Śro 21:22, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Szymon_jus ! Ja jestem prawie pewien,że Twój B-20 bardzo chce wrócić na Górny Śląsk,konkretnie do Rybnika....
Jakby co,jestem gotowy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 9:24, 01 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
|
Dzieki za propozycje, ale mam straszny sentyment do Junaka. Już nawet moja kobieta zaakceptowała to, że będę go restaurował. A tak wygóle wystarczy Szymon
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek
|
Wysłany: Sob 12:07, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
Krzysztof mógłbyś dać lin z tym filmikiem bo mam takiego tylko z nowszym przodem i w podobnym stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JunaKiszka
|
Wysłany: Czw 2:39, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łańcut
|
Panowie to nie jest żadna siódemka tylko zwykła dziesiątka (tzw przejściówka) ,przód troszke podobny do M07 ale w rzeczywistości jest praktycznie całkiem inny .
Co do silnika to powinien być normalny od M10 tylko bez tej aluminiowej oslony na łańcuch która jest w najnowszych modelach M10 .
Pare dni temu miałem kupował zwłoki B20 ale niestety sie nie udało bo jakiś .......... ubiegł mnie o jeden dzien,jeden dzien .Wogóle ten miesiąc jest strasznie pechowy co do kupowania nowych zabytków !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JunaKiszka dnia Czw 2:42, 29 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|