Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Komar 2, czy 3? Pomocy!

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Komar 2, czy 3? Pomocy! <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
towot
PostWysłany: Wto 22:23, 25 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Proszę bardzo zdjęcie numeru


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 20:11, 26 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

W motorynkach pierwsze dwa numery to rok produkcji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janosikmz19822
PostWysłany: Śro 23:57, 21 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Widać że to komarzysko 2350 .Ja sam ma 4 komary każdy inny model ,231b,232,2330,2350 jeszcze mam ochotę na 230 oraz Rometa 100.
No i peowiec co z twoim komarkiem .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pią 1:59, 23 Lis 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Prace nad komarem na razie są na drugim planie, gdyż robię właśnie remont silnika M11, a do tego grzebię trochę przy Osie, załatwiam pozwolenia na budowę..., za dużo rzeczy na raz. Niemniej jednak, staram się go kompletować i dręczę pytaniami kolegę Jakub350, który udziela mi wielu cennych wskazówek. Ostatnio zadobyłem np. katalog części zamiennych. Obecnie jestem na etapie poszukiwania silnika, więc jakby ktoś miał to chętnię przygarnę Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub350
PostWysłany: Nie 23:34, 14 Lip 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Jak tam z komarem ?
Z czego wiem silnik apli jak tam reszta ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Wto 22:14, 23 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Silnik Komara pali jak szalony! Żeby tylko SHL-owskie chciały tak palić. Prace z Komarem trochę przystopowałem, bo ciekło mi paliwo z baku. Potem zacząłem budowę, a jeszcze w międzyczasie przytargałem ze złomu Pannonię. Naprawdę za dużo mam tych gratów i grzebię przy każdym po kawałku. Obiecuję sobie, że zajmę się tylko jednym i jak skończę to wezmę się za następny, także od przyszłego tygodnia biore się za ukończenie M11. Niemniej jednak dzisiaj odebrałem zbiornik paliwa Komara, który zespawał mi kolega, a dodatkowo muszę jeszcze zrobić sprzęgło. Najważniejsze jednak, że Komar, który jako wraz przywiozłem ze złomu znowu wesoło bzyczy, również dzięki Twojej pomocy Jakub. Dzięki Mruga
Aha, odnośnie reszty to podłączyłem jeszcze na krótko żarówkę przedniej lampy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez towot dnia Wto 22:16, 23 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jakub350
PostWysłany: Wto 23:40, 23 Lip 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Nie ma spawy towot Mruga
Jakbyś coś tam jeszcze potrzebował to pisz Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 20:26, 24 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Silnik Rometa zawsze zapali szybciej i lepiej od jakiegokolwiek innego polskiego motocykla.
Pierwszą sprawą jest to że gaźniki do silników 019, 022, 023 i innych w których były zastosowane gaźniki gm12F, gm13F mają pompkę wtryskającą paliwo do skrzyni korbowej, czyli nie trzeba nic na "sucho" przekopywać. Następną sprawą jest przełożenie kopniaka, w silnikach Komarów, Rometów itd przy jednym "kopnięciu" wał obraca się ze 3 razy przy kopnięciu lekkim a w silnikach S32, W2 itp jak się porządnie kopnie to wał obróci się max 2 razy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Śro 21:18, 24 Lip 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

To prawda, w Komarze wał obraca się 4 razy po jednym kopnięciu, poezja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Komar 2, czy 3? Pomocy!
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group