Autor |
Wiadomość
|
kuba876
|
Wysłany: Pon 11:39, 02 Mar 2015 Temat postu: kuba876 - WFM M06 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Witam
zostawić wfm-ke w oryginale z nowymi chromami czy malować ?
chromy będą za jakieś 50 dni
są dwa wgniecenia na baku - będą wyciągnięte
siedzenie jest takie, dlatego że nasmarowałem je kilka razy oliwką, żeby zmiękło, przed natłuszczeniem było bardzo jasne, jednolity kolor
jest jeszcze wahacz, ale nie wiem dlaczego ma taki kolor, podkład ?
Gdzie polecacie kupić tłumik z kolankiem u Grzegorza Hartmanna ?
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuba876 dnia Pon 13:01, 02 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marco
|
Wysłany: Pon 12:42, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Jak masz kasę i czas na remont, oraz będziesz poruszał się po drogach publicznych, to na Twoim miejscu robił bym remont od podstaw. Nie ukrywam, że w takim stanie jak jest, ma niesamowity urok, po wyczyszczeniu i zakonserwowaniu lakieru też może ciekawie wyglądać.
Zbiornika raczej nie da się wyprostować idealnie bez użycia szpachlu, ale spróbować można.
Zrób coś ze zdjęciami, strona strasznie się rozjechała.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Pon 12:44, 02 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiekM11
|
Wysłany: Pon 18:23, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
Natomiast ja bym NIC nie robił - jeździł bym takim klasykiem (gdyby to był np Sokół 1000 czy inne BMW Sahara to renowacja jak najbardziej wskazana i pożądana) - WFM ma już swoje lata, widać odciśnięty ząb czasu i to jest w tych motocyklach najcenniejsze Swoją obecnie remontowaną M11 musiałem ruszyć bo była po prostu kupą złomu, mam M11 z 1961r cała w oryginale, chromy całkiem dobre, lakier - jak na 54 lata przyzwoity - i nie tknę jej, ma być oryginał, ma być zachowana tak jak w 1961r opuściła fabrykę, ma być świadectwem czasu, nawet opony są oryginalne. Jedynie silnik trzeba będzie przesypać jeśli będę miał zamiar wyjechac na drogi bo serce musi być zdrowe i niezawodne
Ale to tylko moje zdanie, nie musisz się z nim liczyć. Mnie się wydaje, że klasyk w oryginale, nie dłubany, nie odnawiany nie upiększany na siłę ma większą wartość nawet tą sentymentalną niż wypicowany, wyszykowany i już "unowocześniony współczesną techniką"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiekM11 dnia Pon 18:24, 02 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 21:04, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Nic nie maluj i nic nie ruszaj bo szkoda jej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba876
|
Wysłany: Pon 23:31, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
ok
dzięki za rade
w takim razie zrobię tylko chromy , jak przyjdą od razu wypowiem się co do jakości Osińskiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiekM11
|
Wysłany: Pon 23:36, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
Koniecznie daj znać odnośnie chromów w odpowiednim dziale Chciałbym zobaczyć jaki efekt i za ile
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba876
|
Wysłany: Pon 23:39, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
obowiązkowo , też jestem ciekaw !!!
tłumik z kolankiem będę zamawiał u Hartmanna , bo chyba tylko u niego w miarę porządnie będzie wyglądało . Również dam znać !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Wto 0:28, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
kuba876 napisał: |
tłumik z kolankiem będę zamawiał u Hartmanna , bo chyba tylko u niego w miarę porządnie będzie wyglądało . |
Kwestia sporna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba876
|
Wysłany: Wto 0:31, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
znasz kogoś lepszego ?
czytałem, różnie się wypowiadają....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Wto 9:37, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wydaje mi się, że tłumik najlepiej kupić surowy i samemu oddać do chromowania, bo chromy H... to shit.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba876
|
Wysłany: Czw 18:51, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Jest pewien problem dotyczący chromowania tłumika i kolanka
za pochromowanie tłumika, kolanka i nakrętki Piotr z Krakowa chce koło 1300 zł
za pochromowanie nowego tłumika ( surówka ) maks. 350zł a surówka kosztuje 270 zł, czyli wychodzi jakieś 620 zł + przesyłki
koleś w Częstochowie za pochromowanie tłumika i kolanka bez prostowania i wyciągania wgnieceń koło 230 zł( jakość, widziałem, gdzieniegdzie są kropki i plamki, ale ogólnie jest w porządku)
CO RADZICIE ?
już nie mam pomysłu, nie ukrywam zależy mi na pieniążkach .....
może znacie jakiegoś taniego blacharza, co wypełni te wgniecenia /
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monini
|
Wysłany: Czw 19:00, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świętokrzyskie
|
Maniekgazela z tego, co pamiętam swego czasu gdzieś coś pisał albo wspominał mi na zlocie o swojej wiśniowej M06, w której niektóre elementy malował i matowił a resztę zostawił tak, żeby wyglądało na oryginał całe. Więc może Ty też bak pomaluj, a potem go postarzysz różnymi sposobami ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba876
|
Wysłany: Czw 19:27, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
nie rozumiem co ma bak do chromowania tłumika i kolanka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pią 21:59, 17 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Że jak kasy nie masz to nie rób tego teraz, a potem może rozwiązanie problemu samo się ukaże.
Nie każdy motocykl musi mieć super chromy, błyszczący lakier żeby być piękny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monini
|
Wysłany: Pią 22:41, 17 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świętokrzyskie
|
Kuba sam się gubisz w swoim temacie
Pisałeś o swoim baku, że ma wgniecenia, Marco Ci odpowiedział i ja się do tego odnoszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|