Autor |
Wiadomość
|
rybamlooda
|
Wysłany: Śro 14:32, 24 Lis 2010 Temat postu: Saab 900 s |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Może to i nie jest motocykl, ale youngtimer już tak. Ostatnio takiego nabyłem. Służy mi jako wygodniejszy klasyk do jazdy na co dzień Tak, żeby nie wytężać Nysy i 125p Co o nim myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Śro 16:49, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Fajne auto, ja ostatnio pozbylem sie 24 letniej Alfa Romeo 33 1,3S serie II , a do Saaba czesci drogie a zamienników jak na lekarstwo :)wiec oby ci sie nie psuł !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Śro 16:49, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Śro 16:56, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Mój wujek Szwed miał takiego w latach 80.
Fajnie się otwiera maska w tym cudzie ,szyba przód prawdziwa panorama Racławicka Lotnicze pochodzenie samochodu.
Stacyjka miedzy fotelami.Dobre jakość wykonania.
Tylko do dziś nie rozumiem jednego po co są te kratki wentylacyjne z tyłu nadwozia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Śro 21:19, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
A który to rocznik ja na dzień dzisiejszy jeżdżę prawie zabytkiem bo mam Opla Kadetta kombi z 1988 roku i jak na razie daje rade czasami komuś wstydu narobie wyprzedając go na E7
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rybamlooda
|
Wysłany: Śro 22:37, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Sabbik jest z ostatniego roku produkcji 1992. Historia jego jest taka, że przede mną miał jednego właściciela w Niemczech. 62 letniego pana, który w 2005 roku stał się inwalidą i od tego czasu nim nie jeździł. Ja go nabyłem na początku października i po 6 tygodniach użerania się z wydziałem komunikacji zarejestrowałem go. Były z tym problemy ze względu na to, że auto było wyrejestrowane w 2005 roku na jakiś starych zasadach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Czw 17:00, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
bitels napisał: |
Tylko do dziś nie rozumiem jednego po co są te kratki wentylacyjne z tyłu nadwozia |
Szwedzi pewnie zgapili patent z fabryki Zaporożcach a te kratki to chyba jakas wentylacja? nawiew z przodu od pędu powietrza i wywiew z tylu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Czw 17:01, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Kurde ładny szwed.
Szerokości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|