Autor |
Wiadomość
|
towot
|
Wysłany: Sob 22:44, 07 Sty 2012 Temat postu: WFM M06 |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Witajcie, mam pytanie odnośnie motocykla WFM M06 z 1958 r. Chodzi mi o to, czy orientujecie się jaki gaźnik powinna mieć - G16, czy G20, bo widziałem żeliwne gaźniki z wyjściami pod dwa rodzaje gaźników. Kolejne pytanie dotyczy głowicy, czy powinna być to głowica na świecę wkręcaną pionowo, czy skośnie, a także jaki powinna mieć tłumik: rybka, czy zwykły podłużny, a la cygaro??? Ew. czy znacie jakąś dobrą stronkę nt. WFM-ek???
Z góry dzięki za wszelkie informacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Nie 12:09, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
z tego co pamiętam opisywane zmiany w motocyklach WFM weszły na przełomie roku 1957/1958 według mnie u Ciebie gaźnik g20 głowica ze świeca w pionie trójkątna puszka narzędziowa z filtrem powietrza plastikowa lampka pozycyjna z tyłu (a nie ta metalowa) w motocyklach WFM seryjnie światło stopu dopiero zaczęli montować w roku 1963 (w latach 1958-1963 z tyłu motocykla były montowane lampki plastikowe tylko z jedna żarówką- pozycyjną) około roku 1963 wszedł nakaz stosowania świateł stopu w motocyklach dlatego ludzie przerabiali je na własna rękę np zmieniając tylna lampkę na taka z dwoma a nie z jedną żarówką. Co do tłumika to chyba rybka.Cygaro prawdopodobnie weszło około roku 1960 ale tu się mogę mylić.
Rudy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Nie 19:35, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Dzięki Rudy za info. A czy ktoś mógłby wrzucić fotkę jak taka tylna, plastykowa lampka wygląda???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Nie 22:57, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
kupisz na allegro oryginał,a dorabiane np:w sklepie skuter Dębica [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] tylko pamiętaj że jak dla mnie te dorabiane sa nędznej jakości zrób tak jak ja środka wraz z guma szukaj oryginalnego a szkiełko-plastik kup dorabiane
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rudyweteran dnia Nie 23:03, 08 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
JunaKiszka
|
Wysłany: Pon 1:00, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łańcut
|
Na tabliczce znamionowej masz napis WSK czy WFM ? Nikt ci raczej nie powie po samym roku produkcji co jakie powinno być dlatego ze w tym roku występowały i takie i takie części o jakie pytasz . Najlepiej podaj nr ramy i silnika to szybciej da sie coś ustalić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Pon 21:47, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Niestety jak ją kupiłem, to nie miała tabliczki, poprzedni właściciel zdjął ja do malowania, a potem mu gdzieś wsiąkła. Generalnie nr ramy to 106 562, a nr silnika 199 347 - taki jest i taki był w starym dowodzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Pon 22:56, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
tak masz rację najważniejszy tu jest numer ramy i silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|