Autor |
Wiadomość
|
Pawlasty
|
Wysłany: Pon 0:07, 05 Lut 2018 Temat postu: WFM M06 1959 |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
No i przybyło.
WFM M06 z 1959 roku. Dokumenty się szukają, umowa będzie. Kompletność prawie na maxa, poza kołami. Pęknięty lewy podnóżek kierowcy i podstawka centralna. Jest może na forum jakiś znawca wuefemek? Nurtuje mnie zgodność rocznikowa, a w szczególności kierownica, głowica i tylna lampa. Proszę o podpowiedzi i wskazówki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Pon 0:12, 05 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Doktor
|
Wysłany: Pon 0:48, 05 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wspaniała zdobycz
Noooo ale.. skoro przybyło, to jak nic musisz pozbyć się Erki
Sam widzisz że nic nie posuwasz się z robotą ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MGrzegorz
|
Wysłany: Pon 1:03, 05 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Wrz 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Gratuluję zakupu.Polecam lekturę "Forum wueskowe" sporo czytania,dużo informacji ,to bardzo aktywne forum.Masz pewność że twoja maszyna to wfm a nie wsk ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Pon 7:48, 05 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Erka czeka... sam nie wiem na co. Blachy skompletowane ale blacharz nie dzwoni i Ojciec nie dzwoni.
Na tabliczce jest WFM i poprzedni właściciel tez mówił wfm. Wiec raczej to jest to znajda sie dokumenty to będziemy wiedzieli na 100%.
Aaa i nie chwaliłem sie jeszcze. Zdjąłem świece, iskra lepsza niż w shl, Podlalem troche mieszanki do cylindra i pali zbiornik do przepłukania, załatwić koła i można jechac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Pon 8:04, 05 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Kierowca powinna mieć spawane uchwyty klamek
Ktoś przerobił i tyle
Głowica jest z o wiele nowszej WSKi ale to już tuning z epoki
Fajny sprzęt 😊
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pon 14:25, 05 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Kierownica od wuechygarbuski chyba jest.
Gratuluję!!!!
Ładny sprzęcior.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiekM11
|
Wysłany: Pon 16:28, 05 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
Bardzo ładna
Jak widać jeszcze trafiają się ładne sztuki
Mam 3 WFMki ale nie sprawdzałem czy klamki są spawane czy alu ? Aż dziś sprawdzę
1959r i już był automat STOPu ?
Tylna lampka est od najnowszej WFM lubWSK/SHL, na pewno nie jest od WFM z tego rocznika jaki Ty masz (były chyba w WFM 150 montowane, miałem jeszcze WFMke z 1966r i tam już była taka lampa, rama była też wzmocniona pod zbiornikiem dodatkową rozpórką).
Co do głowicy to w jednej mam taka jak u Ciebie, w drugiej jest od WSK a w 3ciej siedzi silnik z 56r i skośna. Wiem, ze skośna szła od chyba 1955r do 1958r a moja WFM jest z 1960r a silnik od pierwszej WFMki wiec ktoś przekładkę wstecz zrobił
EDIT:
Sprawdziłem jak to u mnie wygląda.
Głowicę mam identyko i nie jest to od WSK.
Moja głowica wygląda tak :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj jest głowica od WSK na cylindrze WFM
[link widoczny dla zalogowanych]
Kierownice mam w 3 sztukach chyba zmienione bo wszystkie mają klamki alu zakończone na "ostro". Klamki są większe i masywniejsze od tych co mam w SHL.
Mam jeszcze jakieś kierownice luzem więc trzeba będzie chyba pozmieniać żeby było jak w ori ale póki co WFMki czekają na lepsze czasy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiekM11 dnia Pon 19:31, 05 Lut 2018, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Wto 20:25, 06 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
|
Powrót do góry |
|
|
morgan
|
Wysłany: Śro 18:21, 07 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 325
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Lalunia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Czw 14:25, 08 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
Światło stopu a co za tym idzie automat stopu były obowiązkowo montowane od 1963roku (przepisy ruchu drogowego tego wymagały) we wcześniejszych rocznikach nawet jak były już tylne lampki plastikowe to była tylko 1 żarówka do świateł pozycyjnych. Taka tylną lampkę jak Ty masz, montowali w WFM od roku 1963 (bodajże kwiecień). Jak dobrze pamiętam w 1957 lub w 1959 ale raczej w 1959 była zmiana z lampki "żółwika" na plastikową ale tą starszą,a nie taką jak Ty masz. A "gruntowna" modernizacja WFM była w roku 1960-1961 (inna lampa, inny zbiornik paliwa, brak kratki na zbiorniku...). Kierownica na pewno nie od WFM. Kiedyś komuś opisywałem roczniki WFM co i jak się zmieniało w kolejnych latach.
Materiał do roboty ładny;)
ps.Jak to nie tajemnica to ile płaciłeś za to cudo?
RUDY
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rudyweteran dnia Czw 14:27, 08 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Czw 20:37, 08 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
I ciekawostka. Parę lat temu sprzedałem WFM 1963
Stan bardzo podobny 😁
I też miała podobny zaczep do holowania przyczepki 😈
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maiki098
|
Wysłany: Nie 23:16, 18 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Mar 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Witam ! Pozwole ze wtrace bo sam mam podobny egzemplarz. Z 2/3 kwartał 60 roku. Czyli wersja po liftingu i wzmocnieniu . Wiem bo wałkowałem temat moja wfm byla nie całkiem kompletna.U mnie juz jest z nowości zbiornik mocowany na tzw pasku a nie srubie, bak bez kratki ! Cylinder glowica pod gaznik gm 20 do tego jest takze inny wydech dłuższy tzw cygaro 3czesciowe rozkladane ,rura ciensza jak wsk dwuramowa , u mnie ktos wydech zlutowal mosiadzem i dobrze nie cieknie. Dzieki tym zmianom wufka ma 6.5KM. Lampa tylna plastikowy klosz taki sam jak w komarach sztywniakach . Uwaga na kierownice w tych wfm!! Klamki i ich mocowania nie są takie jak w wsk dwuramowych b1 m06-64 wytłaczane -okragłe . W tych modelach Są tloczone bardziej kwatrarowe i maja regulacje naciag linek!!! Z tego co wiem jeszcze od wsk z z2 podpasujesz w te wufke kiere. U mnie nie ma automatu stopu ani tez dziur . Twoj model bardzo ładny!! . Zmien lampe tylna i cylinder glowice z gaznikiem na g16 plus blacha maskujaca aku miedzy puszkami narzedziowymi . Albo zostaw zestaw ale kup tlumik cygaro moja sugestia wtedy wufka jest moc mocniejsza.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|