Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Śro 9:44, 15 Lip 2009 Temat postu: [WFM OSA M52] problem |
|
|
|
mam osę m52 i mam z nią duży problem, a mianowicie
iskra jest dobra a nie mogę jej odpalić a jak już odpali po wielkich trudach to na max. obrotach szczela z tumnika i gaźnika i pali dużo.
PROSZĘ O POMOC.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 11:25, 15 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Co prawda na tym motorze sie nie znam nic, ale w SHL miałem podobnie... Źle zapłon ustawiony tzn. za bardzo opózniony albo przyspieszony. Jak to zmienić w osie to nie wiem. W SHL wystarczyło aparat zapłonowy przesunąć w lewo żeby opóźnic, a prawo żeby przyśpieszyć. Może w OSIE jest tak samo. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kala2191
|
Wysłany: Śro 9:19, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kotlin
|
jak ci dużo pali to znaczy ze masz za duży poziom paliwa albo za dużą dawkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 15:30, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
|
jak za dużą dawkę? mógłbyś wytłumaczyć?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pią 15:36, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Np iglicę w gaźniku masz za wysoko i idzie przez nią za dużo paliwa względem powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 11:54, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
iglicę mam na samym dole (ostatni rowek od gury)
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Nie 16:01, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
"góry" jak już to możesz mieć jeszcze zapchany filtr powietrza albo dysze na dole gaźnika o zbyt dużej przepustowości albo zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. A że strzela z tłumika i gaźnika to pewnie zapłon...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 20:15, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Zapraszam Cię tu razem z Twoją osą:
[link widoczny dla zalogowanych]
tam znajdziesz odpowiedzi na temat Twojego skuterka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Nie 20:22, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Albo świeca zawalona, lub ma przebicie. Trzeba analizować sprawę systematycznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 9:51, 07 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
świeca, dysze dobre są, filtr terz czyściłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 12:10, 07 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
źle ustawiony zapłon... ? Koleś, ortografia się kłania ściągnij sobie przeglądarkę Opera, doinstaluj do niej PL słownik ort. i będziesz pisał dobrze pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Sob 12:58, 07 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 14:08, 08 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
no właśnie z tym to jest problem. Gdzieś w internecie znalazłem że 4,5mm przed GMP, ale jak tyle ustawię to iskry wogule nie ma. Teraz mam ustawione 1~2mm przed GMP pali od kopa. Ale reszta..............
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 14:27, 09 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
to może złą przerwę na przerywaczu masz i na świecy, jak ustawisz zapłon 4,5 przed GMP...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kotekkiti
|
Wysłany: Pon 21:24, 09 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psk
|
ja napisał: |
iglicę mam na samym dole (ostatni rowek od gury) |
czyli masz ustawioną największą dawkę paliwa, to o czym pisali wcześniej, dlatego dużo pali, wyregulować zapłon, zmniejszyć dawkę poustawiać przerwy i powinno chodzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 11:19, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
iglicę już dałem tak jak powinna być zapłon też próbowałem i dalej to samo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|