Autor |
Wiadomość
|
shl1961
|
Wysłany: Pią 16:12, 10 Gru 2010 Temat postu: WSK 125 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wiekopolski-Odolanów
|
Witam.Od jakichś 3 lat posiadam WSK M06-L z 1964 roku(ale jakoś nie może doczekać się remontu )Lakier oryginalny.Numery się zgadzają z tabliczką(silnik oczywiście z głębokim zapłonem ).Myślę, że cena adekwatna do stanu...100zł.Po przypchaniu jej do domu(jakieś 500 metrów więc nie daleko ale na 2 laciach )byłem ciekawy, czy odpali i po około 20 latach stania na strychu odpaliła za 2 kopem(a i jak ładnie chodzi)
Ps.Przednie zawieszenie od Elki
Oceniać
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek
|
Wysłany: Pią 17:58, 10 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
gratuluje zakupu i bardzo ładny stan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Pią 18:19, 10 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Elegancka.
To jest silnik S01-Z ?
Moglbys napisac numery silnika i ramy? Nie musisz wszystkich cyfr .
Mam podobny silnik i probuje ustalic rok produkcji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
shl1961
|
Wysłany: Pią 19:03, 10 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wiekopolski-Odolanów
|
Witam.Jest to silnik S01-Z
Nr ramy 4783**
Nr silnika 2612**
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Pią 19:07, 10 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Ok, dzieki czyli sie zgadza moj jest z rocznika 65 montowany w WSK M-06 64
nr. silnika 3115xx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pią 20:57, 10 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Heh za takie pieniądze to poszedł bym po nią 20 kilometrów na piechotę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
shl1961
|
Wysłany: Sob 18:31, 11 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wiekopolski-Odolanów
|
Witam.Dzisiaj przepolerowałem trochę bak.Jak mówicie.Polerować dalej inne części czy dać sobie spokój.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek
|
Wysłany: Sob 20:37, 11 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
widać różnice ja bym polerował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumshield
|
Wysłany: Sob 23:38, 11 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)
|
Poleruj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
irek
|
Wysłany: Nie 0:15, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Dokładnie
Dorób sobie farbę na zaprawki i poleruj.
Jest fajna pasta G3 do polerowania lakieru.:
[link widoczny dla zalogowanych]
spróbuj właśnie nią
Potem 3M do ręcznego polerowania:
[link widoczny dla zalogowanych]
I na koniec coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli na pozostałych częściach jest oryginalny lakier (tj twardy, nie renolak) to efektami będziesz zachwycony.
Tak się wymądrzam, bo właśnie jestem na etapie polerowania gratów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez irek dnia Nie 0:23, 12 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
shl1961
|
Wysłany: Nie 0:49, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wiekopolski-Odolanów
|
No tyle, że jest mały problem.Po pierwsze cena tych preparatów , a po drugie z niektórych części lakier odłazi(np narzędziówki u góry ).Myślę, że nie ma co ingerować w aż tak drogie pasty.Chyba wystarczy jak narazie pasta TEMPO i zawalone ferie zimowe (przez ferię będę ją rozbierać i polerować ).A co polecacie zrobić z przednim zawieszeniem.Zostawić to od SHL`ki czy założyć oryginalne(mogę podrypać z WFM`ki, ale ona ma całe rude, a pomalowanie chyba nie wchodzi w grę, bo będzie się już różnić ).A co mówicie na chromy.Odnawiać, czy nie.
Ps.Odkryłem, że przy WSK jest założona nowa opona DEGUM(jeszcze z "cyckami" )
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 1:28, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
Jak za te pieniądze to na pewno było warto, szkoda ze u mnie już nie ma tych maszyn ;/Co do polerki to mysle ze jak narazie to starczy Ps nawet fajnie wygląda z tym przednim zawieszeniem pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:33, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
Ciekawa hybryda. Czy odcień lakieru na zawieszeniu jest taki sam jak na reszcie motocykla? Czy zawieszenie było malowane?
|
|
Powrót do góry |
|
|
shl1961
|
Wysłany: Wto 18:56, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wiekopolski-Odolanów
|
Zawieszenie było chyba malowane, bo widać, że było spawane a spaw jest kolorowy
Ps.Odcień mniej więcej podobny
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|