Autor |
Wiadomość
|
longer1234
|
Wysłany: Nie 20:23, 16 Lis 2014 Temat postu: wsk 125 chodzi pieknie ale slaba predkosc |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Witam. Mam taki problem, robilem ostatnio test predkosci mojego sprzetu I sie troche zdziwilem bo wydaje mi sie ze chodzi idealnie, pieknie sie wkreca na obroty,nie przerywa,nie prycha,nie strzela,swieca jest sucha ladnie wypalona a predkosc max to 60 I ani kilometra wiecej. Nie wiem od vzego zaczac sprawdzanie bo wydaje mi sie ze poza ta niska predkoscia wszystko jest ok. Waze 95 kg I czasami jak wjezdzam pod troche bardziej stroma gorke musze redukowac na 2 bo na 3slabo ciagnie czy to normalne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 20:44, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Jakiś remont silnika robiłeś? Bo jak nie to zapewne szlif by się przydał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
longer1234
|
Wysłany: Nie 23:35, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Nie robilem remontu bo chodzila ladnie, przyspieszenie tez jest ok. Na chwile obecna mysle o wymianie pierscieni, kupnie nowego gaznika, wlozeniu wiekszej dyszy I przestawieniu iglicy na bogadsza mieszanke. Myslicie,ze to cos zmieni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 8:16, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Jak kolor świecy jest ok to znaczy, że nawet przy otwartej przepustnicy silnik nie dostaje za mało paliwa. Może masz przypchany filtr powietrza plus przypchaną dyszę główną?
Sprawdź jeszcze raz świecę
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
longer1234
|
Wysłany: Pon 8:28, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Czekam aż przyjdzie filtr stożkowy, bo ten oryginalny jest trochę sfatygowany. A co myślicie o przestawieniu iglicy i zmianie dyszy, czy to poprawi osiągi?Czy na wszelki wypadek wymieniać pierścienie?
Jeszcze pytanie, zauważyłem że brakuje mi jednej śrubki z pokrywki komory pływaka, czy może mieć to wpływ na pracę silnika?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez longer1234 dnia Pon 10:03, 17 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 11:28, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Z reguły filtry stożkowe nie zdają egzaminu i przepuszczają piasek do silnika. Ja pozostaje przy oryginale. Tłumik był strojony dla odpowiedniej drogi powietrza do silnika, może i da się poprawić fabrykę, tylko nie wiem, czy takim filtrem. Lepiej pokombinuj przy gaźniku i sprawdź kompresję na rozgrzanym silniku. Po wymianie pierścieni będą musiały się jeszcze ułożyć, w czym piasek im nie pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
longer1234
|
Wysłany: Pon 11:36, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
A co myślisz o dyszy i iglicy? Chce też kupić zestaw naprawczy do gaźnika i powymieniać te elementy na wszelki wypadek. Czy ten brak śrubki przy pokrywie komory pływaka może mieć też wpływ na pracę silnika? Pierścienie ruszać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 12:16, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Jaką metoda mierzyłeś prędkość?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Pon 12:16, 17 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
longer1234
|
Wysłany: Pon 12:26, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
poprzez nawigacje gps
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 12:55, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
V max dla wski to około 80. Wszystko zależy od zębatki przy silniku, stanu silnika i masy kierowcy. Prędkość przelotowa to 60, więc demona z tego i tak nie zrobisz. Jeśli możesz to sprawdź kompresję i popraw zapłon i gaźnik. Można też podmienić świecę i sprawdzić przerwę na platynach oraz kondensator.
Kolejnym etapem byłby szlif cylindra (mała kompresja), dalej sprawdzenie i ewentualna regeneracja wału (luzu również powodują spadek kompresji i opory przy toczeniu) i wymiana łożysk (opory toczenia). Idź krok po kroku, aż efekty będą dla Ciebie zadowalające.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 16:10, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Dla porównania zmierz drugą nawigacją i upewnij się czy ta, którą mierzyłeś nie jest wyskalowana w milach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
longer1234
|
Wysłany: Pon 16:43, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Nawigacja jest napewno w km, a swoja droga wrazenie podczas jazdy jest takie ze faktycznie to tylko taka predkosc. Jak odbiore sprzet od malowania to biore sie za gaznik I zaplon na poczatek, zobaczymy czy cos pomoze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JCB
|
Wysłany: Pon 16:55, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Centralna
|
Sprawdź ciśnienie sprężania.
Kolegi syn ma Yamaszke DT 50 i silnik działał pomimo prawie zerowej kompresji - prawie niewyczuwalna po zatkaniu palcem otworu na świecę :-)
Yamaszka ledwo miała siłę z miejsca ruszyć.
W dwusuwie nawet spory spadek szczelności na styku tłok/cylinder może nie dawać innych objawów poza obniżoną mocą.
Sprawdź też czy nie ma przedmuchów spod głowicy.
Jeszcze jedno - hamulce ci nie trą ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JCB dnia Pon 16:56, 17 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
daris666
|
Wysłany: Pon 17:12, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Ie zębów ma przednia zębatka ?
Ty się ciesz, że wską w ogóle pod górę podjeżdżasz z taką masą
Ostatnio zmieniony przez daris666 dnia Pon 17:12, 17 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
longer1234
|
Wysłany: Pon 17:59, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Wlasnie dlatego chce na wszelki wypadek wymienic pierscienie. Hamulce nie tra sa ok. Jak sprawdzic czy nie ma przedmuchow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|