Autor |
Wiadomość
|
Marco
|
Wysłany: Śro 21:44, 22 Maj 2013 Temat postu: Zwariowany pomysł ratowania WFM-ki |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wpadły mi ostatnio w łapska dwie stare,zardzewiałe WFM-ki, a raczej to co z nich zostało. Jedna z 63r druga z 66r. Widać że ostatnie lata spędziły pod drzewem.
Po dokładniejszych oględzinach pomyślałem żeby uratować jedną z nich i odbudować.
Chcę wykorzystać ramę tej z 66r. Koła mam, silnik od WFM mam, chęci mam. Potrzeba wiele czasu i wiele kasy, ale jak się uda...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pracy jest wiele, mam nadzieję że nie polegnę w przedbiegach.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Śro 21:45, 22 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Rojek
|
Wysłany: Śro 21:46, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Nooo sporo roboty. Ale czego się nie robi, żeby dać fumce drugie życie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Śro 21:53, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
No powiem Ci, że wfmki są niczym ten motocykl wyciągnięty z ziemi po 60 czy tam iluś latach
No i pooowodzenia w remoncie, bo to Ci się przyda !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dudek83
|
Wysłany: Śro 22:07, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Głupio się przyznać, ale pierwszy raz widzę wfmkę z opaską trzymająca zbiornik. Myslalem, że zawsze miały mocowanie zbiornika na srubę tak jak w shl m11.
Ciekawe czy po piaskowaniu coś zostanie z blach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kuba_ce
|
Wysłany: Śro 22:10, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
To będzie bardziej budowanie od nowa a nie ratowanie 3mam kciuki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gazela
|
Wysłany: Śro 22:25, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Marek zadziwiasz mnie.
Masz już je w warsztacie widzę.
Nawet wd40 użyłeś.
To znaczy że już je robisz.
Ech coś cię wzięło.
Powodzenia
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marco
|
Wysłany: Czw 7:20, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Blachy choć pokryte rdzą są w całkiem niezłym stanie Problemem będzie to wszystko rozkręcić, wszystkie śruby stoją jak przyspawane
Pewnie bez palnika się nie obejdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
|
Wysłany: Czw 15:12, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
marcoM11 naftą traktuj. szkoda grzać palnikiem.
większość jak zaaplikujesz na nie szmatę nasączoną naftą powinny puścić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marco
|
Wysłany: Czw 18:23, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Dziś zaleje naftą i płynem hamulcowym. Zobaczę co lepiej puszcza.
Z pewnością podzielę się doświadczeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
|
Wysłany: Czw 18:32, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
jeśli na gwincie(zależy od stanu śrub przy montażu) nie było rdzy to nafta , jeśli była to płyn hamulcowy może okazać się lepszy ( żre rdze).
aczkolwiek to tylko moje obserwacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CZESIO1958
|
Wysłany: Sob 12:12, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2083
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Chwalebny pomysł z ratowaniem WFMki .
A śruby jak moczenie naftą itd nie da rady to delikatnie tarczą do cięcia np. Dremelkiem bym potraktował. Palnik raczej nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jakub350
|
Wysłany: Czw 16:55, 04 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
I jak tam ?
Zostało coś po piaskowaniu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawlasty
|
Wysłany: Czw 19:17, 04 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
No Marek ambitnie Ale nieważne jaki jest stan, każdy polski motocykl zasługuje na drugie życie, są bezcenne. Powodzenia w remoncie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marco
|
Wysłany: Czw 22:52, 04 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Podczas demontażu okazało się że obydwa wahacze tylne są zbyt skorodowane
Wahacze poszły w śmieci, reszta rozkręcona i czeka.
Zbiorniki też mogły by być w lepszym stanie. Będzie musiał być inny.
Kicha na całego. Została kupa klamotów i marzenie o odbudowie. Pewnie jeszcze wrócę do tematu, lecz na tą chwilę nie mam do tego głowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maniekgazela
|
Wysłany: Pią 6:36, 05 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MIESBACH
|
Dasz rade, moja gazela w 70% zamiast śrub miała spawy, komplet do każdego moto sie kupi na allegro,z resztą też sobie poradzisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|