Autor |
Wiadomość
|
barteq
|
Wysłany: Śro 21:28, 28 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
powinni zarejestrowac bez problemów, ale lepiej zapytaj w swoim urzędzie bo w różnych miastach różnie interpretują prawo...
podstawą do zarejestrowania jest dowód rejestracyjny i umowa sprzedaży, masz wszystkie wymagane dokumenty, tylko do rejestracji weź ze sobą obie umowy poniewaz jest to wymagane w przypadku gdy motocykl nie został zarejestrowany na osobę od której kupiłes ten motor.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:37, 28 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
|
Dzieki za pomoc
Wlasnie tak to z "nimi" bywa
Logicznie zdawaloby sie ze nie powinno byc problemu ..
jutro wybiore sie do urzedu
nie wiem tez czy ten dowod jest "czysty" czy nie ma na nim jakiejs adnotacji o wyrejestrowaniu czy wycofaniu z uzytku bo dowodu jeszcze nie widzialem:/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Śro 23:35, 28 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Ja tez mam pytanko... co prawda moja SHL jest jescze w czesciach i zanim sie wybiore do tych urzedasów to troche czasu jeszcze minie... ale chodzi mi o to czy jesli mam wszystkie potrzebne dokumenty (umowe kupna sprzedazy I i II własciciela i II własciciela i mnie, dowod resjestracyjny i nawet stare ubezpieczenie) i mam takze stara tablice rejestracyjna to czy będę mogl ją zatrzymac? tzn czy ja jako nowy własciciel bede mogl jezdzic moja SHL ze stara tablicą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Czw 0:16, 01 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
tablice trzeba oddać, ja miałem na starej tablicy nr SR XXXX a nowe także zaczynaja sie na SR i tak musiałem oddać no ae w sumie zawsze mozna powiedzieć że ma wartośc historyczna lub że zeżarła ją rdza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 8:24, 01 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
|
no wlasnie a jak nie ma tablicy? to przeciez nie oddam im kawalka blachy... ee z reszta najpierw musi przejsc przeglad a potem sie pomartwie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 18:39, 02 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
|
Witam potrzebuje uzyskac informacje jeżeli może ktoś z was wie jak to zrobic.
Kupiłem motor Shl rok 64 w roku 90 wyrejestrowana - brak dowodu rejestracyjnego ale jest syn właściciela a właściciel nie żyje 11 lat. sa różnego rodzaju kwity z opłat OC jest papier ze motor skreślono z ewidencji.
Wiem ze może nie problem załatwic papier ale ja chce go miec oryginalnego z nie przebijanymi numerami itd.
Co by można było w tym problemie zrobic - i za bardzo nie chce mieć żółtych blach.
Może ktoś z was miał taki problem jak zrobic aby było dobrze i wszystko było legal.
Pozdrawiam.Paweł
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 8:21, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
|
obawiam sie ze jak zostal wyrejestrowany to kicha. raczej tylko jako weterana szos bedziesz mogl ja zarejestrowac. ale ekspertem w tej dziedzinie nie jestem takze moze chlopaki beda mieli jakis inny pomysl pozdrawiam i powodzenia!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 0:26, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
|
witam ponownie
dowiedziałem się kilku istotnych rzeczy odnośnie rejestracji "weteranów" rozmawiając z rzeczoznawcą zajmującym się tymi sprawami, i tak:
nie mając dokumentów bądź posiadając dowód z adnotacją "wycofany z ruchu" są 2 opcje :
1. rejestracja jako pojazd "wartościowy - historyczny" normalnie na białe tablice
2 . jako pojazd zabytkowy na tablice żółte.
W opcji nr 1 potrzebna jest opinia rzeczoznawcy o walorach historycznych (nie produkowany 25 lat itp) oraz chyba 90% orginalności z tym orzeczeniem do urzędu komunikacji i dostajemy białe blaszki ale ponoć w urzędach nie bardzo to czają i odsyłają do konserwatora żeby zaliczyć jako zabytkowy itp.
ale ponoć da sie mieć białe tabliczki chociaż w takim przypadku jeśli chodzi o ograniczenia wyjazdu za granicę itp. są identyczne co na żółtych tablicach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marianek_spox
|
Wysłany: Sob 0:31, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol
|
Taka opinia jak w 1 przypadku kosztuje w mojej okolicy 100zł. Wątpię tylko czy te miętkie pały w UK wiedziały co zrobić z tą opinią od rzeczoznawcy... Łatwo nie jest ,trzeba będzie wystać swoje w kolejce Jestem właśnie w takiej sytuacji że pojazd został wycofany z ruchu (przed 1997 ) i można go zarejestrować na białe blaszki bez większych problemów i nie za takie pieniądze jak w przypadku żółtych. Jeśli wiecie coś więcej o takim przypadku rejestracji pojazdu to piszcie. Chętnie wysłucham co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:55, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
|
Mam pytanie. Posiadam motor lecz bez dokumentów. Czy jest jakaś możliwość zarejestrowania go na BIAŁE tablice????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 19:08, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
|
Witam mam takie pytanie. Dowód na moją SHL po wypadku (jakieś 4 lata temu) został zatrzymany w WK ale mam tablice oraz umowę z poprzednim właścicielem (na którego był dowód). Czy będę musiał rejestrować na zabytek bądź unikat czy można normlanie jak w przypadku gdy mam dowód???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Wto 20:20, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
CDBEAVIS ja już 2 razy dałem im własnej produkcji tablice, nachlapane na biało numery, bo im w WK to wali czy to jets ładne czy brzydkie, czy sam robiłes czy sąsiad, oni to i tak wywalają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|