Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Śro 0:36, 23 Cze 2010 Temat postu: zezłomowany w 2006 i co dalej ? |
|
|
|
Witam
Trafił mi się motor ogólnie "pikna sztuka" 4800 przebiegu ale jest jeden ZONK
właściciel go wyrejestrował w 2006
mam przed oczami decyzję o "wyrejestrowaniu" na podstawie "zaświadczenia o demontażu" z datą 06,12,2006
jak to przeskoczyć
rejestrowanie na zabytka przekroczy wartość pojazdu podobno dało by się jako unikat ale ie bardzo wiem jak to ogryźć
POMOCY
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 0:42, 23 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Śro 10:23, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Jaki model kupiłeś ? Niechcesz rejestrować na zabytek to kup złom z zdokumentami albo same papiery i przebij numery, zamień tabliczki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jorgo
|
Wysłany: Śro 12:40, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin
|
uuuuu za takie porady dziekuje, zrób opinje rzeczoznawcy i rejestruj na pojazd historyczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Śro 14:05, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
A dla czego "uuuuu" ? To problem przełożyć ramę albo tabliczkę ? Może nie każdego stać na taka rejestrację albo nie ma ochoty jeździć z plombami na silniku i na każda naprawę zasuwać do "fachowca" z PZMot-u ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Śro 15:29, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
kolega się pyta jak legalnie mógłby z powrotem zarejestrować a nie zaraz przebijać numery osobiście sam bym chętnie poczytał rozsądnych wypowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Śro 16:56, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Nie zauważyłem żeby użył słowa "legalnie"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johny4421
|
Wysłany: Śro 17:05, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Polkowice
|
Tu na forum jest wszystko napisane. Moja M11 tez mam wyrejestrowana i nie mam zamiaru jezdzic po PZM...itd.
Właśnie kończe remont i zabieram sie za przywracanie staruszki na szosę.
700zł Za poj. zabytkowy się płaci.Rzeczoznawca moze uznać moją M11 za unikat i wtedy opinia kosztuje 200zł. Po tym trzeba iść do diagnosty i do rejestracji.
http://www.shlka.fora.pl/rejestracja,35/po-rejestracji,2142.html
Mozna zarejestrowac jako normalny motocykl.
Pozdrawiam/
Całkowity koszt rejestracji to okolo 350zł.
Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Johny4421 dnia Śro 17:26, 23 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Śro 18:19, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Na tym forum wszelkie nielegalne sposoby rejestracji są usuwane
Poczytaj dobrze forum, a napewno się coś dowiesz ewentualnie PW też istnieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:00, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
po kolei:
1. Wiem że można kupić ramę wraz z dokumentami ale po prostu szkoda mi wkładać nowej ramy bo oryginalna jest w idealnym stanie i posiadam do niego wszystkie inne dokumenty (nawet kwity z Polmozbytu)
więc wole szukać innych sposobów
2. będę kombinował z rejestracją jako unikat
co do modelu
MZ TS 150
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:20, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] podobny wątek myślę ze znajdziesz tam odpowiedzi na wszystkie pytania, jeśli sprzęt jest kompletny i w oryginalnym stanie, to zmiana ramy i kwitów spowoduje spadek wartości historycznej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jorgo
|
Wysłany: Czw 0:36, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin
|
motomaciey napisał: |
A dla czego "uuuuu" ? To problem przełożyć ramę albo tabliczkę ? Może nie każdego stać na taka rejestrację albo nie ma ochoty jeździć z plombami na silniku i na każda naprawę zasuwać do "fachowca" z PZMot-u ? |
dlatego uuu ze twój sposób jest nie legalny ,poza tym rejestracja na pojazd historyczny nie jest tak strasznie droga, poczytaj na forum było o tym wiele razy pisane ,co do plomb na silniku to nie wiem gdzie ty je widziałes bo zaden PZMot ich nie zakłada
sławek jak chcesz dam ci namiary na rzeczoznawce w lublinie naprawde spoko gosc interesuje go tylko zgodnosc numerów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 9:39, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
Jak byś mógł to podaj jakieś dane kontaktowe albo tu albo jako PW bo po wczorajszej walce z urzędnikami mam ich już dość.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 9:40, 24 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|