Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:08, 08 Lis 2011 Temat postu: [SHL M06T] 1958 JjF |
|
|
|
Motocykl został rozkręcony już dawno dawno temu.
Obecnie zacząłem zajmować się silnikiem - rozkręcenie, czyszczenie, wymiana elementów eksploatacyjnych.
Początki
Powoli rozbieram dalej (magneto i iskrownik), jednocześnie czyszcząc silnik z zewnątrz
Zdjęta flansza od strony magneta, cylinder wyczyszczony i pomalowany, głowica wyczyszczona
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 22:26, 08 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Wto 22:21, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
No to się nazywa fotorelacja ! Będę Ci kibicować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vecoo
|
Wysłany: Wto 22:59, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łapy
|
fajnie zaczynasz naprawde z kopyta jak możesz to porób jak najwiecej fotek jak rozłoyć i jak złożyć ten silnik zrobisz krótki poradnik jak zrobic remont silnika tak dla nowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 11:00, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
|
Ciąg dalszy
było trochę trudności z wybiciem simmeringu, ale w końcu udało się (musiałem podgrzać flanszę na kaloryferze)
Zrobiłem też mocowanie do biurka, żeby silnik mógł w miarę stabilnie stanąć nad kubłem podczas czyszczenia ze smarów itp.
Wyczyszczone magneto
Ściąganie wałka startera
teoretycznie powinien ładnie się zsunąć po odczepieniu sprężyny. Ale tak się nie stało. Wałek biegów był skrzywiony na końcu, próby ściągnięcia spowodowały powstanie rantu na jego końcu (zaznaczony strzałką). Poradziłem sobie miniszlifierką opiłowując rant - wtedy wałek zszedł już gładko).
Kod koloru lakieru bordowego
Zabrałem błotnik i udałem się do mieszalni lakierów, celem dobrania odpowiedniego koloru. Wybrałem aż błotnik, ponieważ miejsce pod siodłem nie było przez długi czas narażone na otarcia, zmatowienia i światło słoneczne. Idealnego lakieru niestety nie ma :( Dobraliśmy najbliższy jaki się dało. W katalogu Mipa jest to 0-3-00650.500. Zrobiłem 3 iteracje dobierania i zawsze zostałem właśnie z tym kolorem w ręku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|