Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Jak feniks... M11 LUX 67...

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Następny
Jak feniks... M11 LUX 67... <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gazela
PostWysłany: Wto 1:20, 26 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Gratulacje Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Wto 14:37, 26 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

jeśli jest przegnita to czarno to widzę. sam się zastanawiałem czy by nie zdjąć wymiarów z posiadanej ramy i nie odtworzyć jej od podstaw. przed zrobieniem tego powstrzymuje mnie problem z brakiem numerów Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Wto 15:14, 26 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

No ja planuję moja ramę wyratować, będzie ciekawa zabawa. Lubię wyzwania, stąd wybór padł na zdezelowaną ramę. Powolutku do celu... a w międzyczasie pełne westchnień i uniesień wycieczki M11-stką.
Ale o tym w dziale remont "SHL M04 walczy z kornikami"

Poza tym gadałem z handlarzem i mówi, że wiele elementów teraz jest dorabianych i naprawianych, bo to co pozostało na rynku i co na nim się pojawi będzie w coraz gorszym stanie (niestety).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Sob 11:48, 30 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

A tu już oba koła wycentrowane i obute, tylne bez powietrza bo dętka dziurawa niestety. Tylne kupiłem razem z przednim za około 50 zł. Wesoly





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Sob 20:09, 30 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

equipatrol ja Ciebie wręcz zobowiązuję do remontu tej M04/M05! Moja Osa była w podobnym, no rama nie była tak przegnita, ale wszyscy się pukali w czoło jak mówiłem o jej remoncie. A teraz każdy ją podziwia. Także trzymam kciuki. Mam tylko jedną prośbę, nie kupuj motoru z przeznaczeniem na dawcę. Nic mnie tak nie denerwuje, jak rozbieranie motocykla na części. Wiem, że czasami się nie da inaczej ale powinniśmy je raczej kompletować, niż dekompletować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Nie 1:18, 01 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Decyzja już podjęta, SHL M04 za trzy lata będzie jeździć. Powolutku dokupię resztę brakujących elementów i tak doprowadzę ją do stanu używalności. Po prostu potrzebowałem dla mojej partnerki małego motocykla z małym silnikiem, taka eLka.
Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Nie 23:53, 01 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Nie 23:48, 01 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Wymuskałem listwy siedziska...



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Nie 23:52, 01 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Nie 23:51, 01 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Slicznie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Wto 22:21, 03 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Małe pytanko: mam wyszkiełkowany silnik i teraz na pokrywach silnika chcę wypolerować paski gdzie jest napis wfm. Interesuje mnie metodyka wykonania tej czynności i jakich błędów się wystrzegać?

Ja wymyśliłem sobie tak: obklejam mocną taśmą budowlaną (stosowaną przy malowaniu- nie papierowa tylko plastikowa) elementy, których nie chcę ubrudzić i ewentualnie porysować. Następnie papier np. od 1200 do 2500 wygładzić powierzchnię, następnie wałek filcowy i pasta do polerowania aluminium. Tu powstaje pytanie: jak czyści się szkiełkowane aluminium, czy przysparza to jakiekolwiek problemy (myślę tu o brudzie przy szlifowaniu papierem wodnym i pastą polerską?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Wto 22:46, 03 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Wto 22:44, 03 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Oklejasz taśmą papierową to co nie ma być polerowane.
Na twardy klocek zakładasz papier ścierny 400 800 1200 2000.
A potem delikatna polerka.
Tylko na bokach podwójnie oklej po pasku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Wto 23:01, 03 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Pią 0:24, 13 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

No i przyszły chromy, krótko mówiąc robota wykonana na ocenę dostateczną z minusem… ehh









Osobom lubiącym jakość nie polecam firmy galux.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 0:54, 13 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Pięknie jest.
A za ile ta przyjemność?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pią 1:05, 13 Gru 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Na zdjęciu chromy prezentują się super. Czemu tylko 3-? Co to za galwanizeria?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Pią 1:32, 13 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Widać na niektórych elementach jakby paprochy na chromie, na ramce reflektora rysy, na baku wgnioty i rysy, (pod światło to widać)może ja się czepiam… dźwignia hamulca i półka są do przyjęcia… teraz jak mi jeszcze po pierwszym deszczu chromy zardzewieją to już będzie szczyt…
Tą resztę elementów oddam do tece w Krakowie ( na osłodę zostanie mi kopka i dźwignia zmiany biegów i uchwyty manetek sprzęgła i hamulca przedniego i elementy mocowania baku, których nie ruszyli).

Zapłaciłem 810 zł z przesyłką.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Pią 1:39, 13 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 1:36, 13 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

E spokojnie nie przejmuj się.
Tak to wszyscy mają.
Taki urok staroci restaurowanych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Następny Strona 8 z 13

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Jak feniks... M11 LUX 67...
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group