Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Jak feniks... M11 LUX 67...

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Następny
Jak feniks... M11 LUX 67... <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
equipatrol
PostWysłany: Wto 15:21, 06 Sie 2013 Temat postu: Jak feniks... M11 LUX 67...


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

No i zaczyna się, podjąłem się ciężkiego zadania renowacji motocykla SHL M11 67 LUX.
Decyzja o brnięciu w kierunku LUX'a podjęta na podstawie obecności dużej ilości części od tego rodzaju maszyny.
Tu np. bak poddany "neutralizacji"

//Wrzuć zdjęcie na nowo, bo nie da się czytać Twojego tematu. // Pawlasty


Prace renowacyjne będę prowadził systemem gospodarczym, czyli na tyle ile pozwoli mi moja wiedza i umiejętności lekarza weterynarii Mruga. Krótko mówiąc zdam się raczej na wykwalifikowaną pomoc. Rozebrałem ją na części pierwsze samodzielnie, powoli szlifuję elementy aluminiowe i przygotowuję do wygłaskania na błysk. Przy dopływie gotówki szykuję się do piaskowania elementów, które będą malowane proszkowo. Następny etap to piaskowanie elementów, które będą chromowane. W między czasie kompletuję części do silnika(łożyska, uszczelniacze, uszczelki itd.), no i najistotniejsze wał do renowacji muszę oddać do Wrocławia.

[link widoczny dla zalogowanych] Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Wto 15:37, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Wto 15:31, 06 Sie 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Jakie elementy masz od LUX-a, że tak się spytam? No i powodzenia w renowacji, pytaj na forum w razie problemów oczywiście Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Wto 15:54, 06 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Bak, szklanki górne w przednich amortyzatorach(poddane "neutralizacji") uchwyty górne chromowane (oryginalne-bo nowszego typu), tylne amortyzatory nie są oryginalne, guma pod stacyjką biała, neutralizowane (na szaro ze szprychami koła 18'). Najcenniejsza jest tabliczka znamionowa, zmaltretowana ale jest... tu też pojawia się pytanie: bo z tego co przeglądnąłem po łebkach forum LUX może mieć tylko tabliczkę w języku ang.?
Zdaję sobie też sprawę, że kilka jaskółek może nie czynić wiosny... Mruga
Jeszcze "neutralizowany" jest ten element (na szaro) pod amortyzatorem skrętu- nie wiem jak to się fachowo nazywa. Jeśli mam zwrócić na coś uwagę to piszcie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Wto 16:37, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Wto 17:25, 06 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Błagam zmień pierwsze zdjęcie bo strona mi się rozlewa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Wto 18:46, 06 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Witaj na forum.
Nie piaskuj części przeznaczonych do chromowania. Przed chromem trzeba wyszlifować elementy praktycznie do ,, lustra'' Najlepiej tą czynność zlecić dobrej i sprawdzonej galwanizerni Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Wto 21:07, 06 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

witaj,powodzenia w remoncie ,w razie pytań chętnie pomogę Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Śro 10:41, 07 Sie 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Witaj na forum, powodzenia w odnowie sprzęta!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Czw 22:55, 08 Sie 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Powodzenia w remoncie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Czw 19:50, 29 Sie 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Witam Mruga
Ładna Ela będzie. Cierpliwości wytrwałości i dużo wolnego czasu życzę przy remoncie i zazdroszczę prostego błotnika przedniego Wesoly.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
energy12
PostWysłany: Czw 21:08, 29 Sie 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Równica

Witam Mruga
Masz świetną baze do odnowienia Wesoly więc życzę powodzonka w trakcie remontu .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Sob 12:34, 07 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Mała aktualizacja: korbowód odbieram w poniedziałek z renowacji (Wrocław ul. Nowowiejska 115), w poniedziałek będę miał też osadzony tłok i dobrane pierścienie. Nakupiłem już trochę gratów: uszczelki silnika, łożyska FAG, uszczelniacze i simeringi, wałek kopnika, zamówiłem szprychy do kół, komplet śrub polerowanych z nierdzewki ; trochę jeszcze innych istotnych i ważnych rekwizytów. Zakupiłem wałek poliuretanowy i poliamidowy ze smarem do wykonania zamienników elementów metalowo- gumowych.
Kumpel będzie mi wykonywał profesjonalny film z poszczególnych prac i składania (próbka jego możliwości: [link widoczny dla zalogowanych] ).
W październiku elementy wysyłam do piaskowania i część do malowania proszkowego. W listopadzie wyślę części do chromowania. W międzyczasie muszę dokupić jeszcze łożyska do piast. W przypływie chęci będę polerował aluminiowe elementy kół ( już jeden dekiel wypolerowałem).
Najbardziej boję się o silnik bo leży w 3 wiadrach po farbie i nie wiem co jeszcze będzie mnie czekać "miłego" z jego strony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Sob 21:16, 07 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

A co dokładnie miałeś robione przy korbowodzie ? Fajnie to wszystko sobie planujesz do przodu ,życzę owocnej pracy przy Elce .Najbardziej nie mogę doczekać się do filmu Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Sob 21:55, 07 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Twoje obawy o silnik są w pełni uzasadnione. Ja swój trzy razy składałem. Raz mi się po paru metrach rozwaliło gniazdo klina na wale, po wspaniałym remoncie u Pana HL. Drugi raz po dopaleniu pękł mi karter, a za trzecim na razie spokój.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Wto 13:10, 10 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Byłem dzisiaj w galtech we Wrocławiu i zawołali 340pln za chromowanie jednej felgi, dlatego stwierdziłem że muszę się zastanowić Wesoly. Powiedzcie mi gdzie pewnie i bez megazdzierania można oddać elementy do chromowania (?), tutaj liczy się dla mnie bardziej jakość niż terminowość.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Wto 14:51, 10 Wrz 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

W Twojej okolicy jest Galux w Żorach: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Następny Strona 1 z 13

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Jak feniks... M11 LUX 67...
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group