Autor |
Wiadomość
|
Suchy
|
Wysłany: Pią 16:55, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Można też szczotką na wiertarce, lekko łatwo i przyjemnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Marcio
|
Wysłany: Pią 17:44, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Szczotka nie zejdzie 100% rdzy. Takie dogłębne czyszczenie chyba tylko przez piaskowanie mozna osiagnac.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcio dnia Pią 17:52, 09 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Suchy
|
Wysłany: Pią 18:00, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Ta?? A idziemy w zakład ??
Panie, ja tak dwa motóry zczyściłem. Szczota druciana na wiertarze, lub lepiej szlifierce działa w zależności od siły z jaką sie dociska , albo czasu jaki się czyści jedno miejsce. Możesz jedynie pomuskać blaszkę z nalotu, a możesz przekopać się przez 40 lat korozji do czystej blachy, a jak sie uprzesz to możesz też na wylot
,,Więc nie mów mi , że naszym chłopakom brakuje luzu!"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcio
|
Wysłany: Pią 18:04, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
W ten sposob to i mozna papierem 1000 to zrobic. Problem w tym ze dane miejsce nie wyglada juz tak samo jak wczesniej. Niestety nie usuwasz tylko rdzy ale i zdrowy material wiec nie jest to dobre rozwiazanie do wszystkich czesci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Doktor
|
Wysłany: Pią 23:45, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 870
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
picek napisał: |
części stalowe to wyglądają na posmarkane a nie pospawane... |
Sama prawda Piotrek! Płakać się chce,jak ktoś mieniący się kolegą przez tydzień zwodzi,a potem zapier...a że prawie się z dupy kopci....bo nie ma czasu! Bo są lepsi klienci i gorsi! Ale po L4 to walić jak w dym...Szkoda gadać...
No ale nie jestem z pierwszej łapanki,cel-pal i do przodu! Pomimo,że jak napisał McFrag-łatwo nie będzie! Najbardziej irytujące były zbyt grubo nasmarkane twory wewnątrz osłon przednich goleni! Ogrom czasu dziś zmarnowałem,aby je wąskim kamieniem wewnątrz wyrównać..Za replikę tych osłon- 2 szt- chcą już po 140 zł, więc raczej pomęczę się z tymi ,co mam. (w najbliższą niedzielę mam dyżurek 24 h , to będą postępy)
Suchy daj spokój z tym skansolem,nie dawaj mniej doświadczonym nadziei!
Trzeba piaskować i tyle! Nie są to żadne kokosy,a blaszki masz jak prosto z wytłoczki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Suchy
|
Wysłany: Sob 7:02, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Marcio napisał: |
W ten sposob to i mozna papierem 1000 to zrobic. Problem w tym ze dane miejsce nie wyglada juz tak samo jak wczesniej. Niestety nie usuwasz tylko rdzy ale i zdrowy material wiec nie jest to dobre rozwiazanie do wszystkich czesci. |
Ja tak już trochę się naczyściłem motocykli , blach, i rdzy, trochę szczotek już zużyłem, ale skoro wiesz lepiej, to widocznie masz rację, nie mam prawa polemizować
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Sob 7:14, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wild
|
Wysłany: Nie 10:21, 11 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Doktor mogłeś oddać te blachy komuś kto ma palnik.
O ten Scansol możemy zrobić debatę u Tomasza Lisa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
irek
|
Wysłany: Wto 23:00, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Krzysztof napisał: |
O ten Scansol możemy zrobić debatę u Tomasza Lisa. |
Toś mi chłopie poprawił nastrój na wieczór
Szacunek za ciętą riposte !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
picek
|
Wysłany: Sob 10:38, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Doktor pochwal się remontem EMki. Napisz coś dłużej jak ci prace idą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Doktor
|
Wysłany: Nie 0:05, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 870
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Bardzo chętnie,ale nie dziś nie mam siły pisać, odpaliłem M-72 niestety zaczadziła mnie i ledwo się trzymam . Nie wiem jak długo będzie taki dym-pomalowałem cylindry czarną farbą żaroodporną,ciekawe jak długo będzie się ona wypalać. Ciekawe czy ktoś z Was to przerabiał,ta farba początkowo robi się całkiem miękka,a dymi jak z parowozu!
Silnik po kapitalnym remoncie,niestety nie jest tak różowo,szykuje się dużo trudnej regulacji (gaźniki oczywiście stare wyrąbane oryginały,które wszyscy odkładają na półkę)
Mam zdjęcie sprzed paru dni:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcio
|
Wysłany: Śro 17:58, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Dokorze skladam zamowienie na wiecej zdjec
Jak stales sie wlascicielem tego motocykla? Masz na niego papiery?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Doktor
|
Wysłany: Śro 23:43, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 870
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Marcio nic szczególnego...zapłaciłem pieniążki i posiadam umowę kupna sprzedaży. Szczegółówo służę pomocą,ale osobiście i tylko na Zlocie SHL w Kielcach!
Remont M-72 uważam za zakończony. Nie oznacza to jednak końca zajęć przy Emce. W najbliższych dniach uszczelnienie kranika,i próby pozyskania ładowania,niezbędnego do dalszej jazdy.
Tak na szybko:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rudyweteran
|
Wysłany: Czw 11:29, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
który to rok? 55?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcio
|
Wysłany: Czw 15:12, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
A dlaczego na niebiesko? W czarnym prezentuje sie najlepiej, ew. odpowiedni odcien zielonego
ED: A czym sie roznia sie MW 650/750, M72 i K750 od siebie? Na red motorz sa opisy motocykli ale zamiast polskich znakow sa znaki zapytania i czyta sie bardzo ciezko.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcio dnia Czw 17:15, 04 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wild
|
Wysłany: Czw 21:34, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Marcio napisał: |
ED: A czym sie roznia sie MW 650/750, M72 i K750 od siebie? Na red motorz sa opisy motocykli ale zamiast polskich znakow sa znaki zapytania i czyta sie bardzo ciezko. |
Tutaj:
http://www.shlka.fora.pl/nowy-nabytek,40/emka-stara-milosc,2568-30.html
jest odpowiedź
Doktor fajnie Ci to wyszło - Emka robi wrażenie, błyszczy się, ale nie wali po oczach . Lakier jest piękny.
Przyznam że pewnie uderzyłeś w ambicję forumowiczom - ze względu na czas w jaki zrobiłeś remont
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|