Autor |
Wiadomość
|
drix1994
|
Wysłany: Wto 22:23, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
szept, ale spójrz też na jakość wykonanych obecnie części... A SHL nie sprzedawaj. Kiedyś będziesz na pewno żałowac..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Wto 22:27, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Jedno co zaluje to Junaka kiedys. Mialem pieknego z koszem w orginale i puscilem za grosze. Tej SHL nie bede zalowal. Motor jak kazdy inny z epoki PRL. Owiany legenda, ale tak naprawde ilu z nas jest zadowolonych ze swoich SHL-ek? Ja nie wybralbym sie na niej dalej niz 10 km teraz, a wiec po co mi taki motocykl?
Mam jej dosc. Jestem pewien, ze jak naprawie sprezyne kopniaka, to co innego siadzie w przeciagu 2 tygodni.
A sprezyne naprawie, juz zamowilem, ale musze czekac 2 tygodnie na dostawe, a sezon ucieka. Patrze jak inni jezdza na swoich japonczykach i Rometach, a ja pcham.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Wto 22:40, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Ja jestem zadowolony ze swojej SHLki . Już 3 sezon i jeszcze nic poważnego się nie popsuło. Jedyne co, to właśnie ta nieszczęsna sprężyna i wymiana tarcz sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Wto 22:48, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Wiesz co szep?
Jak zaczynałem przygodę z SHL to klnąłem na nią jak głupi, w rzece już nie raz chciałem ją utopić Ale kończyło to się tak, że odstawiłem ją na jakiś czas, a potem znowu męczyłem. To mnie wręcz motywowało. Poza tym np. moje problemy były z nie wiedzy.(przez głupią fajkę, przez jakieś 2 sezony, więcej pchałem SHL niż nią jeździłem, a po wymianie fajki problemy jak ręką odjął, aczkolwiek dzięki temu poznałem zapłon od podstaw i gaźnik)
I im bardziej wiatr w oczy, tym bardziej się w niego pcham do dziś (choćby te moje nieszczęsne blachy beznadziejnie pomalowane)
Także nie łam się ! Wymień sprężynkę i walcz dalej, a SHL z czasem Ci to wynagrodzi bezawaryjną jazdą
Poza tym decydując się na SHL czy inny PRLowski motocykl musisz być tego świadom, że to nie Japonia. Tu się majstruje cały rok, sezon w sezon.
Swoją drogą Junaki też idealne nie były. Nowy Junak potrafił się pocić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Wto 23:48, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Ja motocykle PRL-u znam, bo mialem ich kilka- np. 2 Junaki, 2 Pannonie, Gazele, MZ 250, ale tez i Honde Cub 90, Honde 125, Vespe 125 PX, wiec skale porownawcza mam niejako. Jezdzilem tez na innych sprzetach kolegow. Jestem chyba na takim etapie zycia, ze wole jezdzic niz dlubac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Śro 9:29, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
A tak teoretycznie ile byś za nią chciał?
Ja już w swoją kupę kasy włożyłem i wiem, ze jakbym ją chiał sprzedać to pewnie nawet za koszty remontu by się nie zwróciło. A ty w sam silnik 1000 włożyłeś i tanio nie kupiłeś.
Nawet jakby ktoś ci dał 5 tyś to i tak średnio się ci opłaca. Może lepiej ją zakonserwować i postawić w garażu na 30 lat. Kiedyś nabierze wartości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Śro 9:34, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Mysle, ze 5.5 tys by mnie skusilo do sprzedazy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Śro 9:38, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Szczerze mówiąć, gdybym wiedział, że remont tyle wyjdzie kasy i czasu to bym nie kupował wraku za 1000 tylko kupił twoją w oryginale za 5,5 tyś. Myślę, że to dobra cena za wiatra w oryginale, ale teraz jestem zblokowany finansowo i muszę skończyć co zaczełem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CrazyMario
|
Wysłany: Śro 9:51, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stolno
|
Nie strasz mnie holera jasna bo i ja swoją opchnę i kupię coś co od reki jeżdzi
Tak naprawdę to niestety jest sprzęt przy którym niestety trzeba sporo siedzieć.
Większość z was jak i jak zgodziłem się na to zaczynając swoją przygodę z shlką
Trzeba twardym być a nie mniętkim heheh
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CrazyMario dnia Śro 9:52, 24 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Śro 10:18, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Koszty remontu mogą być różne - zalezy od stanu motocykla i tego ile się zrobi samemu. Ale SHL szepta jest w oryginalnym lakierze i 100% kompletna a to ma inną wartość niż shl odrestaurowana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CrazyMario
|
Wysłany: Śro 10:25, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stolno
|
W takim razie nie ma co sie czaić trzeba sprzedac swoją shlkę i kupuć jego .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 22:17, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Uważam, mimo tego, że w oryginale i 100% kompletna to raczej nikt nie da na alledrogo 5.5 tyś..
Koneser, który się na tym zna, być może się skusi, ale takich jest mało, którzy kupują "gotowca".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CrazyMario
|
Wysłany: Śro 22:20, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stolno
|
a ma on kwity ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Śro 22:42, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
CrazyMario napisał: |
a ma on kwity ? |
Czy ja mam kwity?
Motor zarejestrowany, oplacony, ubezpieczony z przegladem, mam ksiazke serwisowa, orginalny rachunek zakupu z 1968, pierwszy dowod rejestracyjny, dodatek do instrukcji dla uzytkownikow Wiatra.
Ciezko byloby znalezc bardziej kompletny zabytek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CrazyMario
|
Wysłany: Śro 22:46, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stolno
|
szept z sali napisał: |
.. Ciezko byloby znalezc bardziej kompletny zabytek. |
Na jakich on jest tablicach ?? Żółtych ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CrazyMario dnia Śro 22:47, 24 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|