Autor |
Wiadomość
|
towot
|
Wysłany: Wto 21:55, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Ej no, skoro silnik jest w kiepskim stanie to i tak mu się nic gorszego nie stanie od kopnięcia. Trzeba mienić tylko olej oraz wlać trochę oleju do cylindra i przekopać na sucho żeby sprawdzić, czy silnik stoi, czy nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gazela
|
Wysłany: Śro 23:36, 20 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Myślę że Mruty by się podjął.
Wszystko zależy jak chcesz go zrobić?
Na cacy czy byle jechać.
Remont kompletny to wydatek około 4000 z własną robocizną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba101626
|
Wysłany: Czw 18:43, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 433
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Myślę, że te 4 tys. zł. może nie wystarczyć, chyba, że silnik będzie na prawdę zdrowiutki. Na na swoją M11-tkę już wyłożyłem 3500 zł. a nie płaciłem jeszcze m. in. za chromy (bez rury wydechowej mam dać 1100 zł.).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Czw 18:55, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Faktycznie - 4tys. to wersja bardzo optymistyczna.
Ja zawsze zakladam ze w sklad remontu wyjdzie 1000zl malowanie 1000 chromy 1000 remont silnika (w tym zakup tloka lancuszka sprzeglowego itd) 1000 kola i 1000 na brakujace graty plus nieprzewidziane wydatki. Nieraz te nieprzewidziane wydatki potrafia czlowieka zniszczyc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ruszi dnia Czw 18:58, 21 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
natafun
|
Wysłany: Czw 19:10, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komornica
|
Mnie interesuje tylko remont pt. "Nówka sztuka nie śmigana, dopiero z fabryki wyjechała". Na pół gwizdka nie chcę robić bo szkoda motocykla i kasy na jakieś prowizorki. Dzisiaj byli bardzo mili Panowie u mnie z firmy zajmującej się renowacją motocykli i według nich to koszt od 6 do 8 tysi w zależności od tego, co się okaże po rozebraniu motocykla na części pierwsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba101626
|
Wysłany: Czw 19:17, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 433
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Tak trzymać! Jeśli coś robimy to róbmy to dobrze!
W swoim excelu na szybko teraz policzyłem, że za mega-kapitalny remont motocykla SHL M11 zapłacę niemal 5000 zł. bez rury wydechowej (nie wiem jeszcze co z nią zrobić, a nowej nie chcę, bo zależy mi na fabrycznych częściach) i obicia siedzenia.
PS: Postaraj się wziąć do ręki jakiś aparat, choćby telefoniczny i zrobić kilka zdjęć swojego pięknego motocykla
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seba101626 dnia Czw 19:19, 21 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Czw 22:11, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Zawsze sie bije z myslami czy takim ludziom powierzac swoj motocykl do roboty... Nie chce straszyc ani doradzac - kazdy robi wedlug wlasnego uznania. Ja jednak znam przyklad junaka ktory przez 3 lata sie restaurowal u takiego goscia i wrocil nie dosc ze tylko rozebrany i nie zrobiony to jeszcze niekompletny. Trzeba uwazac... Z drugiej strony tacy ludzie czesto chcac zarobic na kims kto sie nie zna wkladaja lozyska po 2zl a nowe czesci wrzucaja najgorszy badziew i wmawiaja ze jak cos jest zle to 'tak ma byc' bo wiedza ze ktos sie malo orientuje...
Jeszcze raz podkresle ze nie chce straszyc tylko uczulic na takie cos - kazdy z nas przez to przechodzil przy pierwszym malowanou chromowaniu itp. Doswiadczenie i zaufane osoby tu maja kluczowa role
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Czw 22:43, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
A co to za firma? Czy widziałaś jakieś ich zrealizowane remonty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Pią 0:26, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Żeby nie było... Jest kilka (wiele?) firm które się zajmują profesjonalnym odnawianiem sprzętów od A do Z - dajesz im motocykl oni go kompletują zgodnie z rocznikiem lub wolą właściciela i cały proces porządnie robią. właściciel jedynie oddaje bazę do roboty i odbiera nówkę sprzęt. tyle jego ingerencji.
tak jak Towot pisze, portfolio takich ludzi warto znać, plus najlepiej jakby się udało jakiś kontakt do właścicieli poprzednio zrobionych remontów.
to nie jest tak hop-siup zainwestować te 5/6/8/10 tysięcy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
natafun
|
Wysłany: Pią 1:09, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komornica
|
towot napisał: |
A co to za firma? Czy widziałaś jakieś ich zrealizowane remonty? |
Nie, nie widziałam niestety. Została mi polecona chociaż to za dużo powiedziane. Ktoś mi powiedział ze jest taka firma. Panowie przyjechali pogadali obejrzeli motocykl i tyle. Powiedzieli cenę termin realizacji a ja nam się "przespać z tematem". Ja jestem laik w tych sprawach ale wiem ze na jednej opinii nie ma co bazować.
Dlatego jestem w kontakcie z jeszcze jedną osobą. Pasjonatem. Widziałam na zdjęciach jego renowacje. Parę osób bardzo ją chwaliło i chyba na tego Fachowca się zdecyduję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba101626
|
Wysłany: Pią 17:30, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 433
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Pasjonat może być lepszy i tańszy od osób z firmy
Co prawda do KAŻDEGO trzeba mieć ograniczone zaufanie, jednak jeśli wiesz, że dany facet już odrestaurował kilka motocykli w dobry sposób to pewnie Twoja Gazela też odzyska dawny blask.
Musisz sobie tylko przemyśleć kilka rzeczy m. in. czy będziesz chromować felgi (oryginalne motocykle serii SHL miały malowane, jednak ja sam skusiłem się na chromy) oraz jakie dobrać kolory (eko)skóry siedzenia... Trudno też odpowiedzieć jednoznacznie na pytanie, czy regenerować jakieś elementy, czy też kupować wszystko nowe (wał, cylinder... sam postanowiłem kupić nowe).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Nie 10:50, 21 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
natafun, zatytułuj swój temat zgodnie z regulaminem działu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|