Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Inne->Planowany remont wsk M06 B1

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Planowany remont wsk M06 B1 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
halcik
PostWysłany: Czw 12:34, 15 Sie 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Faktycznie są inne, również jestem ciekawy od jakiego modelu pochodzą te kartery

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 22:17, 15 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Też posiadam silnik z takim wyjściem na przewody. Numery 354*** Na magnecie wybita jest data 1961, lecz mogło być zmienione.
Tyle czasu leżał na półce zapomniany, a teraz i mnie ciekawi od jakiego modelu on jest Hyhy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Pią 11:15, 16 Sie 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Mam takie kartery w WFM z 1962

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 11:26, 16 Sie 2013 Temat postu:







Kolego kartery są od pierwszych wersji wuefemki. Okrągłe wyjście na kable zamiast trzech małych dziurek jest do modelu który miał klakson al'a trąbka na kierownicy i nie posiadał akumulatora. Dość ciężko teraz o takie kartery
Powrót do góry
daszkes
PostWysłany: Pią 14:45, 16 Sie 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

To jak wytłumaczysz obecność takiego silnika w moje wfm-ce? Poza tym numery są zbyt wysokie jak na lata 50-te.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MIMBRO
PostWysłany: Nie 18:43, 02 Mar 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubartów

Hej ja także posiadam takie kartery i z tego co udało mi się dowiedzieć ,to podobno są tą kartery od wfm z roczników ok 61-62r w starszych wfm były z dwoma wyjściami na kabelki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 Strona 5 z 5

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Inne->Planowany remont wsk M06 B1
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group