Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M06 T->Problem z SHL 150 M06T

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Problem z SHL 150 M06T <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
krikoos
PostWysłany: Czw 20:26, 21 Maj 2020 Temat postu: Problem z SHL 150 M06T


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Kwi 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Cześć jestem tu nowy i mam nadzieję że w dobrym miejscu wrzucę to zapytanie. Naprawiam motocykl znajomego i sprawa wygląda następująco:
- ciśnienie w cylindrach 6.5 bar
- nowy gaźnik g20,kranik-dopływ paliwa z baku wzorowy
- wymienione simmeringi z obu stron wału
- iskra bardzo dobra (wymieniona świecą,fajka, kondensatory, kabel od swiecy, prawidłowo podłączone kable do przerywacza,wyczyszczone)

Motor nie odpala i strzela z tłumika (bez tak samo). Nie można go odpalić, prychnie dwa razy i cisza. Na popych bez efektu.

Wcześniej gość wymienił cylinder na jakiś używany nie wymienił tłoka pierścieni itp.

1. Nawet z największym wczesnym zapłonem przerywacz otwiera za GMP. Jak stwierdzić czy czop wału jest przesunięty?
2. Paliwo nie trafia do cylindra czesto swieca jest sucha
3. Jakie macie pomysły bo już nie mam idei. Rozbiore cylinder i głowice i ocenie ich stan.
Proszę o radę i dzieki Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krikoos dnia Czw 20:29, 21 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 23:12, 21 Maj 2020 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ciśnienia na zimnym silniku się nie sprawdza.
Nowe gaźniki g20 zazwyczaj nadają się do rzucania nimi w dal.
Z obu stron oprócz simeringiem są jeszcze oringi.
Świeca dobra, a dalej piszesz że zapłon nie da się prawidłowo ustawić Wesoly To tak jak mieć paliwo, ale nie odkręcić kranika. To się nie uda.
Zapłon jest wybitnie za późno, do puki nie zrobisz tego nie masz co sprawdzać reszty rzeczy.
Świeca sucha bo jest coś nie tak z ... gaźnikiem, oringi, szczelność komory korbowej, szczelność cylinder-silnik, zapchany kranik.
Jak powinien wyglądać czop, w gmp klin powinien być po przeciwnej stronie od tłoka.
Teraz pomóż nam Ty i załóż temat w powitalni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Pią 9:17, 22 Maj 2020, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krikoos
PostWysłany: Pią 6:07, 22 Maj 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Kwi 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Dzięki za odpowiedź. Oringi też wymieniłem. Dzięki za wskazówki:)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krikoos dnia Pią 6:13, 22 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 9:19, 22 Maj 2020 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Jak już z grubsza ustawisz zapłon, sprawdź w pierwszej kolejności śrubę spustową z komory korbowej i podlej mieszanki z pominięciem gaźnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krikoos
PostWysłany: Nie 8:58, 31 Maj 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Kwi 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Kazda wskazówka cenna.przesunięty czop wału w GMP- Klinek jest na godzinie 5. Nie ma możliwości prawidłowo ustawić zaplonu. Dzieki

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krikoos dnia Nie 8:59, 31 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M06 T->Problem z SHL 150 M06T
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group