Autor |
Wiadomość
|
krikoos
|
Wysłany: Czw 20:26, 21 Maj 2020 Temat postu: Problem z SHL 150 M06T |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Kwi 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Cześć jestem tu nowy i mam nadzieję że w dobrym miejscu wrzucę to zapytanie. Naprawiam motocykl znajomego i sprawa wygląda następująco:
- ciśnienie w cylindrach 6.5 bar
- nowy gaźnik g20,kranik-dopływ paliwa z baku wzorowy
- wymienione simmeringi z obu stron wału
- iskra bardzo dobra (wymieniona świecą,fajka, kondensatory, kabel od swiecy, prawidłowo podłączone kable do przerywacza,wyczyszczone)
Motor nie odpala i strzela z tłumika (bez tak samo). Nie można go odpalić, prychnie dwa razy i cisza. Na popych bez efektu.
Wcześniej gość wymienił cylinder na jakiś używany nie wymienił tłoka pierścieni itp.
1. Nawet z największym wczesnym zapłonem przerywacz otwiera za GMP. Jak stwierdzić czy czop wału jest przesunięty?
2. Paliwo nie trafia do cylindra czesto swieca jest sucha
3. Jakie macie pomysły bo już nie mam idei. Rozbiore cylinder i głowice i ocenie ich stan.
Proszę o radę i dzieki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krikoos dnia Czw 20:29, 21 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 23:12, 21 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Ciśnienia na zimnym silniku się nie sprawdza.
Nowe gaźniki g20 zazwyczaj nadają się do rzucania nimi w dal.
Z obu stron oprócz simeringiem są jeszcze oringi.
Świeca dobra, a dalej piszesz że zapłon nie da się prawidłowo ustawić To tak jak mieć paliwo, ale nie odkręcić kranika. To się nie uda.
Zapłon jest wybitnie za późno, do puki nie zrobisz tego nie masz co sprawdzać reszty rzeczy.
Świeca sucha bo jest coś nie tak z ... gaźnikiem, oringi, szczelność komory korbowej, szczelność cylinder-silnik, zapchany kranik.
Jak powinien wyglądać czop, w gmp klin powinien być po przeciwnej stronie od tłoka.
Teraz pomóż nam Ty i załóż temat w powitalni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Pią 9:17, 22 Maj 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krikoos
|
Wysłany: Pią 6:07, 22 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Kwi 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Dzięki za odpowiedź. Oringi też wymieniłem. Dzięki za wskazówki:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krikoos dnia Pią 6:13, 22 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 9:19, 22 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Jak już z grubsza ustawisz zapłon, sprawdź w pierwszej kolejności śrubę spustową z komory korbowej i podlej mieszanki z pominięciem gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krikoos
|
Wysłany: Nie 8:58, 31 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Kwi 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Kazda wskazówka cenna.przesunięty czop wału w GMP- Klinek jest na godzinie 5. Nie ma możliwości prawidłowo ustawić zaplonu. Dzieki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krikoos dnia Nie 8:59, 31 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|