Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:36, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
|
myśle o małej suszarni,tzn. zrobić mały kanał z folii, wstawić do niego grzejnik i każdy pomalowany element odkładać właśnie tam. Folia powinna ochronić w dużym stopniu od kurzu i pyłu. Tylko ciekawe czy nie będzie się w tym kanale skraplać
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 15:19, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Ja bym się w to aż tak nie bawił, bo malowanie całego motocykla to jest z 1.5h roboty. To świeżo pomalowane elementy jak wyniesiesz nawet na godzine do 10oC to nic im nie będzie. Byle byś pryskał w temp ok. 18oC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 15:35, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
|
wiem, wiem
Dzisiaj znalazłem dowód i okazało się że rok produkcji to 1967 a nie 64 jak podałem na poczatku, sorry za pomyłkę Słyszałem kiedyś, że można jakoś po numerach ramy sprawdzić który to egzemplarz. Można wiedzieć które to numerki?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Pon 14:02, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Cytat: |
Słyszałem kiedyś, że można jakoś po numerach ramy sprawdzić który to egzemplarz. Można wiedzieć które to numerki? |
Też mnie to ciekawi. To chyba kolega Picek jest w tym specjalistą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 0:47, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
|
Dzisiaj było trochę pracy, uszykowaliśmy shl do malowania, wsk w połowie też gotowa, i umyliśmy silniki od shl i wsk. Jutro jeśli starczy czasu na jakiekolwiek prace, to planujemy uszykować już wszystko pod malowanie. Na lakierowanie pewnie nie starczy czasu. W piątek pewnie pojedziemy zawieść cylindry do szlifu i po części.
Już prawie koniec ferii więc pewnie jeśli cokolwiek będziemy robić to tylko w soboty. Proszę tu o wyrozumiałość jeśli rzadko będę zdawał jakieś relacje z remontu.
PS: Ktoś wie czy dobrze robią szlify w Nieszawce?
|
|
Powrót do góry |
|
|
marianek_spox
|
Wysłany: Pią 22:06, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol
|
Lewy karter silnika nie powinien mieć korka do spuszczania paliwa z komory korbowej w przypadku zalania, cylinder i głowica nie pochodzą od modelu M11W, ale od zwykłej WSK 175. Kolanko wydechu również musi być nieoryginalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 1:08, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
|
wiem, że cylinder i głowica są od wsk-i 175, ale w przyszłości planuje skompletować wszystko na 100%oryginał. Dla mnie najważniejsze jest to, żeby nie wpadła w ręce kogoś kto zrobi z niej jakiegoś chopera czy coś w tym stylu. Ja tylko patrze na to aby wszystko było z epoki i żeby nie wprowadzać żadnych zbędnych modyfikacji.
Dzisiaj byliśmy zgodnie z planem po części, dostaliśmy prawie wszystko.
Zgubiłem osłonę boczną od wiatry. Tu pytanie ma ktoś na sprzedaż taką osłonkę? Prawą mam, lewą będę zainteresowany.
Jakie są różnice pomiędzy m11 a m11w? Oczywiście silnik, osłony boczne, brak amortyzatora skrętu. To są różnice jakie znalazłem w internecie. Przy mojej elce ciekawostką są amortyzatory ponieważ są całe chromowane jak by były od lux-a. Ponawiam tu pytanie o te numery ramy.
Już nie mogę się doczekać kiedy odpalę ją i zrobie nią pierwsze kilometry. Ale to marzenia trzeba brać się do pracy xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 1:29, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Chromowane amortyzatory to dość często spotykane "upiększenie" Więc tym się nie sugeruj, że to może być lux. Licznik masz w PL wersji czy ANG? na baku był chrom?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 2:03, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
|
nie wiem jaka jest różnica między PL a ANG, mój licznik jest szary wyskalowany do 100KM i na środku napis S-H-L. Bak był pomalowany cały na czarno, więc trudno stwierdzić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
JunaKiszka
|
Wysłany: Sob 12:44, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łańcut
|
Jeżeli licznik jest w kilometrach tzn że wersja polska , jak by był w milach albo coś to w tedy mógłby to być export choć też nie koniecznie .
Jeśli kolega mówi o tym motorze co jest w całości na zdjęciach to jest to WSK prawdopodobnie model ,,L,, .Nie jest to WFM !
Hehehe mój kolega z okolicy Rzeszowa był pod Poznaniem po ,, W ,, ,a ty w Rzeszowie . I nie potrzebnie jeżdzi się po pare set kilometrów z jednej strony na drugą-P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JunaKiszka dnia Sob 12:53, 25 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:51, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
|
Rzeczywiście to jest WSK, ale kiedy wstawiałem zdjęcia to się pomyliłem bo ich stan identyczny a ta WSK jest na podwójnej ramie tak samo jak WFM. WFM stoi w innym garażu. Jak będzie czas to wstawię fotki.
Pomóżcie mi z tą boczną osłoną, jakieś namiary czy coś takiego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 22:19, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
w allegro wpisz shl m11w , koleś tam ma 2 osłony boczne za 80 zł licytacja jest. 1 sztuki raczej nie kupisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 23:58, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
|
nie zdążyłem kupić
|
|
Powrót do góry |
|
|
|