Autor |
Wiadomość
|
Marco
|
Wysłany: Pon 20:35, 19 Gru 2011 Temat postu: Remont M11 1966r. Marco |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Witam wszystkich. Czas najwyższy aby pokazać zdjęcia mojej eli którą kupiłem w marcu tego roku.Prawie kompletna,od pierwszego właściciela i już zarejestrowana
[link widoczny dla zalogowanych]
To są pierwsze zdjęcia jakie zrobiłem bez żadnej kosmetyki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Takie skarby znalazłem po długiej walce z zamkiem siedzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
A to zdjęcie zrobiłem zaraz po powrocie z przeglądu w dniu rejestracji. Po ponad 20latach stania w obskurnym blaszaku odpaliła od piątego kopa
[link widoczny dla zalogowanych]
Ze względu na mierny stan blach postanowiłem odrestaurować moją M11 i przywrócić jej dawną świetność.
W chwili obecnej Hela jest rozłożona na części pierwsze. Rama i obręcze kół wypiaskowane i pomalowane proszkowo. W każdej wolnej chwili staram się troszkę podłubać. Mam cichą nadzieję że uda mi się wyszykować ją do lata
:hyhy:Trzymajcie kciuki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Śro 20:05, 18 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szczesk
|
Wysłany: Pon 21:09, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Jak na 20 lat stania w stania w szopie wygląda co najmniej nieźle . Dobry materiał do renowacji, tylko wymień tylną lampkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:16, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
|
Powodzenia w remoncie
Mógłbyś powiedzieć ile dałeś za piaskowanie in malowanie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Pon 21:38, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Tylną lampę już kupiłem,ale okazało się że niepotrzebnie. Po ostatniej wizycie u poprzedniego właściciela dostałem od niego nową z epoki. Przytargałem jeszcze nawy łańcuch, komplet zębatek, jakieś tryby ze skrzyni itp:)
Za piaskowanie ramy, wahaczy, górnej półki, stopki centralnej, obręczy kół, osłony łańcucha, i paru innych drobiazgów dałem 170 a za malowanie wzięli całe 200zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Pon 21:51, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Fajny materiał do renowacji. Tylko pozazdrościć kompletności i znalezisk podsiodełkowych U mnie był ściągacz magneta i jakieś resztki przerywacza. Lato się zbliża, więc pracuj pracuj I taka dobra rada, nie zakładaj sobie daty zakończenia remontu, tylko rób swoje. Lepszy "przyszły sezon"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 23:10, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
hmm za piaskowanie coś sporo Ci skasowali.. A malowanie za to bardzo tanio. Mnie materiał na tą chwilę już wyniósł 130 zł + do tego dojdzie kolor więc w 200 zł jak za sam materiał się zmieszczę to będzie ok
No i powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Sob 0:07, 24 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
200 kosztowało mnie malowanie proszkowe ramy,wahaczy,obręczy, kół,osłony łańcucha i paru innych drobiazgów. Malowanie całej reszty jeszcze przede mną Tak się zastanawiam czy nie sprawdzić moich zdolności lakierniczych i nie prysnąć reszty samemu . Ostatni kontakt z pistoletem i kompresorem miałem chyba 15 lat temu U mnie w okolicy nikt nie chce podjąć się takiego malowania a jak już to wołają krocie za sam zbiornik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Sob 16:22, 24 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Dasz radę
powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:36, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
|
Mam pytanie - czy z zamka pod siedzeniem coś zostało,bo mam ten sam problem. Zamek jest a kluczyka nie mam. Pytam bo to mój pierwszy motocykl i nie chcę podchodzić jeszcze z wiertarką. Może jakiś inny pomysł. Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 0:11, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Jeśli chcesz to zrobić sam, to najlepiej jakbyś zadobył gdzieś surówkę, czyli materiał na zrobienie klucza bez wyciętych jeszcze otworków/ząbków. Może ktoś ma oryginalny i mógłby wrzucić zdjęcie to na tej podstawie udałoby się coś dobrać u ślusarza. Później, tak robili włamywacze starej daty, musisz okopcić tą surówkę, włożyć do zamka i poruszać w jedną i drugą stronę i powinny Ci się pojawić miejsca, które należy usunąć. Oczywiście jest to duży skrót, bo operacja wymaga cierpliwości, browara i kilkukrotnego pasowania, ale myślę, że jest to do zrobienia. Kiedyś to działało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 16:39, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcesz to masz Ten drugi nowy klucz to firma JMA . A ten po prawej to oryginał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Śro 22:17, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Bal napisał: |
Mam pytanie - czy z zamka pod siedzeniem coś zostało,bo mam ten sam problem. Zamek jest a kluczyka nie mam. Pytam bo to mój pierwszy motocykl i nie chcę podchodzić jeszcze z wiertarką. Może jakiś inny pomysł. Pozdrawiam. |
Zamek wyjąłem z całości. Zaniosłem do gościa który bawi się w dorabianie kluczy wg. oryginalnego wzoru zamka. Teraz mam zamek z kluczem którym otwieram obydwa zamki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:24, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
|
Witam. Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Zaczynam szukać surówki.
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 22:44, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
marcoM11 napisał: |
Bal napisał: |
Mam pytanie - czy z zamka pod siedzeniem coś zostało,bo mam ten sam problem. Zamek jest a kluczyka nie mam. Pytam bo to mój pierwszy motocykl i nie chcę podchodzić jeszcze z wiertarką. Może jakiś inny pomysł. Pozdrawiam. |
Zamek wyjąłem z całości. Zaniosłem do gościa który bawi się w dorabianie kluczy wg. oryginalnego wzoru zamka. Teraz mam zamek z kluczem którym otwieram obydwa zamki |
Ile zapłaciłeś za taki bajer? U mnie facet wziął 10 zł 5 za dorobienie klucza i 5 za przerobienie zamków obu pod 1 klucz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 21:58, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Nie pamiętam dokładnie ,ale coś koło 40 zł. Nie ma co liczyć kasy jeśli chodzi tu o ratowanie zamka przed drastycznym rozwierceniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|