Autor |
Wiadomość
|
miernik13
|
Wysłany: Wto 16:52, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Bęben przetoczony ,drugie koło zaplecione ,zawiozłem je dzisiaj do jednego gościa z okolicy żeby je wycentrował.Mimo śniegu i chłodu poszedłem do garażu polerować osłony bębnów ,przednią wypolerowałem ,druga w połowie etapu ,oto efekt:
Ps:Wszystkie łożyska do kół dałem C3 Portugalskiej firmy "Fag "
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miernik13 dnia Wto 16:54, 02 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rojek
|
Wysłany: Wto 17:27, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
No ładnie Ci to wyszło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Wto 19:14, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Do kół dałeś FAGi ? Widzę że kasy nie szczędzisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Wto 19:38, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
szczesk napisał: |
Do kół dałeś FAGi ? Widzę że kasy nie szczędzisz. |
Jedno łożysko kosztowało 16,50zł ,wolałem dać porządne żeby trochę potrzymały , a nie jak chińszczyzna po krótkim przebiegu wymiana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Wto 19:40, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
tak się zastanawiam czy c3 do kół to dobry wybór ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Wto 19:41, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Dlaczego ? ,inni też tak robią,jak czytałem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Wto 19:48, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
miernik13 ja nie kwestionuję wyboru. sam też dałem do elci C3 , ale o ile mnie pamięć nie myli to w jawce brata śmigają łożyska bez luzu i niema z nimi żadnych problemów , a lekko nie mają.
stąd moje pytanie czy c3 to napewno dobry wybór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Śro 7:46, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Ja w swoich kołach wsadziłem łożyska PPL takie jak w oryginale czyli bez luzu, ale za to szczelne z uszczelniaczami plastikowymi i nie muszę się już martwić o to że piach i kurz zapaskudzi mi smar. Kiedyś nie było zamkniętych łożysk więc myślę, że gdyby były to by stosowali zamknięte. Uszczelniacze dałem i trochę podsypałem towotu, żeby się nie wycierały. Gość w sklepie mówił, że te PPL e są bardzo dobre bo to druga linia produkcyjna w fabryce jakiś niemieckich łożysk (więc to samo tylko z inna nazwą).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Sob 14:01, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Skończyłem dzisiaj drugą pokrywę bębna :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bodzys
|
Wysłany: Sob 20:58, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wow świeci się jak psu.... bardzo ładna polerka !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Sob 21:30, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Dzięki "bodzys" miło czytać jak podoba się komuś mój ciężki wysiłek w te pokrywy
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Mam do Was prośbę doradźcie jak dobrze i fachowo zrobić te szczęki hamulcowe ,żeby było dobrze i solidnie,klejenie odpada,chcę na same nity jak było oryginalnie.Tylko jak dobrze wywiercić otwory w oryginalnych szczękach nie uszkadzając ich.Wyczytałem w naprawie motocykli SHL,WSK żeby rozhartować stare wiertło fi 7,2 lub 7,5 w piecu kuchennym lub nad palnikiem gazowym(tylko w jakim celu?),koniec wiertła zeszlifować na płask i w środek czoła możliwie dokładnie przylutować mosiądzem pilot o średnicy 4mm i długości 7mm. Niby pomysł dobry ale skąd wziąć mosiądz do lutowania ?,może przyspawać i oszlifować ale to będzie mocno biło.I przydało by się dorobić jakiś ogranicznik tylko z czego ,może z drewna ?.Jeśli ktoś miał ten sam problem lub wie co zrobić proszę o porady i pomoc
Bo pomysł myślę dobry?
Nity oczywiście posiadam kupiłem w sklepie motoryzacyjnym(aluminiowe)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miernik13 dnia Sob 21:52, 13 Kwi 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Sob 21:47, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
No fajnie wyszło. Długo polerowałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Sob 21:53, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Polerka piękna. Pełen szacun za czas i wysiłek. Szkoda że aluminium jest tak niewdzięczne i za jakiś czas się utleni
Będziesz to jakoś zabezpieczał ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Sob 21:55, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Nie powiem Ci "Wołti" bo nie liczyłem ,robiłem to po parę godzin w wolnych chwilach ,ale trochę to trwało
Również dziękuję "marcoM11" ładna pogoda to i polerka wychodzi
Tak już z tym aluminium jest ,ale najważniejsze ,że pozbyłem się wżerów,nie zabezpieczam niczym ,zostaje naturalne aluminium
Proszę o poradę w sprawie SZCZĘK
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miernik13 dnia Sob 22:01, 13 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Sob 22:28, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Powiem ci jak ja robiłem fazy pod śruby w sklejce - może zrobisz to samo do faz w okładzinach. Musisz dociąć sobie rurkę którą nałożysz na wiertło. długość rurki musisz tak dobrać, zeby opierała się o futerko wiertarki a wiertło wystawało z niej tyle iile ci potrzeba. Możesz okręcić wiertło izolacją, żeby rurka nie spadała. Wiercisz wszystkie otwory do oporu , aż rurka dotknie do okładziny. Powtarzalność 100%
Otwory 4mm przelotowe to banał, ale dla formalnośći: okładzinę przykładasz do szczęki i ściskasz dwoma ściskami stolarskimi. wiercisz od strony szczęki. Potem pogłębiasz z drugiej wiertłem z rurką.
Nitować trzeba po kolei od jednej strony do drugiej, żeby stopniowo dociskać okładzinę. Ja bym wiercił jeden otwór, albo dwa w rzędzie i od razu nitował, dopiero potem wiercił następne dwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|