Autor |
Wiadomość
|
dudek83
|
Wysłany: Śro 8:31, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Zapłon zrobiony. Połączyłem w szereg cewkę ładowania ze świetlnymi, według opisu, żeby było lepsze ładowanie akumulatora. ciekawe co z tego wyjdzie. Iskra jest ładna fioletowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnie rzeczy malowane już ze spraya. Muszę jeszcze pomalować blachę siedzenia. I jeszcze nie mam osłony krótkiej łańcucha.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po przyjemnościach z silnikiem trzeba było wrócić do ramy. Narazie skończona tylko instalacja tylnej lampy Swoją drogą bardzo kiepskiej jakości są te lampy współczesnej produkcji
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam problem z klaksonem. Cewki są dobre, membrana się ugina, ale nie może wpaść w rezonans. Wie ktoś co mu jest? Regulacja nic nie działa. Tam jest taki kondensator - czy to możliwe, że jak jest padnięty to nie będzie działać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
miernik13
|
Wysłany: Śro 10:05, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Miałem dokładnie ten sam problem ,problemem okazała się masa .Klakson bierzę masę z przełącznika świateł ,a ja nie miałem przejścia na całą kierownicę.Śbrubuj podpiąć się pod inną masę nie tę z instalacji ,odłącz czarny kabel i włóż inny na próbę ,przytknił gdzieś do ramy gdzie jest masa .Powinno być dobrze u mnie też po zamontowaniu membrana się ruszała a nie mógł się rozruszać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 10:38, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Albo najprościej aby sprawdzić, czy sygnał działa, podłącz go bezpośrednio pod akumulator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 13:13, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Tak patrzę na pierwsze zdjęcie i Twój silnik naprawdę ładnie się prezentuje Tylko mam nadzieję, że ten młotek leżący po lewej stronie to tylko ozdoba
Poza tym widzę pracę idą do przodu pełną parą Oby tak dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Śro 22:19, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Klakson podłączałem bezpośrednio do akumulatora. Spróbuję go podłaczyć pod 12 V. Instalacja skończona. Dałem dodatkową masę do lampy tylnej i przedniej żeby nie było kiedyś niespodzianek. Musiałem też podskrobać połke górną bo nie miałem masy w kierownicy. W przyszłości trzeba robić to od razu przy montarzu. Dałem też diodę zamiast selenu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Czw 19:10, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Klakson naprawiłem. Wystarczyło dodać jedną podkładkę M6 pod membranę, aby bolec poszedł trochę niżej. Widocznie regulacja zrobiła się niewystarczająca.
Dorobiłem ta podkładkę slizgową z mosiądzu pod koło zebate napędu licznika.
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu elka już na kołach. Gdyby pogoda była lepsza to bym dalej składał na dworzu. Było by o wiele przyjemniej podłubać sobie na słoneczku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 19:52, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Te 2 zęby na zębatce nadspawałeś i obrobiłeś? Czy to tylko takie złudzenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Czw 22:37, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Spawałem. Dałem grubiej, żeby zęby brały po całej powierzchni tulei w piaście. W oryginale były cieńsze i wyrabiały rowek w piaście. Migomat przydał się już wiele razy przy tym remoncie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 23:55, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
A ja właśnie nie przemyślałem tego i je wyszczupliłem za bardzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Pią 20:53, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Dzisiaj pierwszy raz przejechałem się elką. Zrobiłem prowizoryczny zbiorniczek paliwa. Wzystkie biegi wchodzą. ale odpalić było ciężko bo wszystko przesmarowane olejem i żygał olejem z kolanka. Muszę skrucić pancerz linki gazu bo za mało linka wyskaje i nie da się wyregulować gaźnika.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Nie 1:43, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Dudek83 idziesz jak burza z remontem swojej Eli. Trzymam kciuki i życzę powodzenia dalej...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez towot dnia Nie 1:43, 05 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Nie 20:39, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Zrobiłem wkońcu siedzenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pokrowiec ze skutera - w sumie mogę go śmiało polecić. Wszystko dobrze spasowane. Blachy paska i blaszki wewnętrzne od kolegi picka - w sumie też polecam jak ktoś nie ma oryginału
[link widoczny dla zalogowanych]
Dałem starą gąbkę bo jest jeszcze sprężysta, ale trochę szorstka w dotyku więć podłożyłem kawałek materiału, żeby gąbka nie rysowała błotnika.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu już złożona, ale nie mam jeszcze osłony krótkiej łancucha - dorobiłem sobie szablon z papieru, ale jeszcze chcę zobaczyć jak to wyglada w innym wiatrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z kaskiem było trochę zabawy, ale pociełem żonie pasek skórzany i trochę poszylem na maszynie i jest ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Narazie jeżdżę koło domu bo mści się to, że lubię wszysko przesmarowć i chyba olej z filcu czyszczącego krzywkę spływa na przerywacz. ośkę przerywacza też posmarowałem towocikiem. Póki co muszę co jakiś czas przeciścić przerywacz, ale za każdym razem starcza to na dłużej.
Mam mały kłopot z ustawieniem niskich obrotów - chyba przez to że dysza jest 180. Obniżyłem już chyba maksymalnie poziom paliwa w komorze pływaka i iglica jest na drugim rowku od góry. Ale chyba skończy się na tym, że będę szukał dyszy 160.
Trzeba było zobaczyć miny ludzi jak śmigałem po Ząbkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
paolo
|
Wysłany: Nie 21:02, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubaczów
|
Ładnie się prezentuje , odwaliłeś kawał dobrej roboty i do tego kask Ci pasuje . Miłego śmigania .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 21:58, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Kawał dobrej roboty. Gratuluje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Nie 22:01, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Ja na dotarciu zapiąłbym iglicę przynajmniej na 3 rowku od góry. Lepiej żeby spaliła 0.5 litra więcej, niż by się miała zatrzeć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|