Autor |
Wiadomość
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 20:13, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lukas
|
Wysłany: Pon 20:23, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno - WLKP
|
Admin jak zawsze prostuje sprawę :-) i wszystko jasne :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 21:28, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Zgadza się, ponieważ zawzięliśmy się aby przestrzegać regulaminu, a na forum zapanował porządek, aczkolwiek póki co nie widzę abyś się zastosował do uwagi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 21:29, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas
|
Wysłany: Wto 9:16, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno - WLKP
|
Jak to nie zastosowałem się do uwagi ? napisałem wyraźnie, że wszystko jasne.
Nie będę wpisywał postów z pytaniami tylko relację z mojego remontu i po sprawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas
|
Wysłany: Sob 21:32, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno - WLKP
|
Oto zdjęcia silnika po szkiełkowaniu. Nie byłem przekonany do szkiełkowania, ale dałem na spróbowanie. Efekt hmm dobry, może być, ale jednak postanowiłem tą powierzchnię troszkę przepolerować i chyba tak bardziej mi się podoba. CO Wy na to ?
Powoli zaczynam składać silnik. Czekam jeszcze tylko na części między innymi wałek do zmiany biegów i inne drobiazgi. No i muszę przepolerować resztę elementów co jest troszkę pracochłonne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Sob 21:54, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
o tym efekcie wspominałem . według mnie bardzo przyzwoicie to wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas
|
Wysłany: Sob 22:00, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno - WLKP
|
Mnie również zaczyna się podobać zobaczymy jak będzie z resztą elementów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 13:15, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Efekt ładny ale nie rozumiem po co "fachowcy" szkiełkują skrzynię korbową i gniazda łożysk? Przecież to zwyczajnie niszczy wnętrze silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas
|
Wysłany: Nie 16:48, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno - WLKP
|
Jest to robione tak drobnymi kulkami szkła, że wątpię aby w środku coś uszkodziło. Ale fakt niepotrzebnie wystarczyło zrobić z zewnątrz i po sprawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas
|
Wysłany: Wto 20:37, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno - WLKP
|
No to prace idą do przodu. Cylinder pomalowany na czarno, wszystkie elementy wypolerowane i nadal czekam na części. Nie mogę ruszyć dalej :-( Jedynie co jeszcze zrobiłem to nabiłem łożyska. I tak się zastanawiam jak ma być głęboko to od strony magenta hmm ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas dnia Wto 21:05, 26 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Wto 21:16, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Ja robiłem to tak nabiłem simering ,następnie przyłożyłem zapłon do tego simeringu,żeby wszedł troszkę głębiej .Jak zapłon pasował równo na swoim miejscu,wtedy dobiłem łożysko do simeringu i tyle wszystko pasowało idealnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Wto 21:37, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
Załóż pierścień smarujący, potem obudowę od zapłonu, i wciśnij łożysko aż się oprze o pierścień, potem uszczelniacz na równo i będzie ok. Ja bym składał na gotowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas
|
Wysłany: Śro 11:24, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno - WLKP
|
I tak też uczynię, dzięki za podpowiedź :-) Dziś może popatrzę w katalogu dokładnie jakie śruby i gdzie przychodzą, wszystkie muszę mieć nowe od karterów i kap bo były strasznie zjechane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Śro 12:16, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Tylko sprawdź drucikiem czy drożne są te kanaliki do smarowania łożyska przy iskrowniku. Ja mam wiatra, ale smarowanie podobnioe rozwiązane. U mnie dolny był tak zapchany nagarem, że męczyłem się z nim ze dwie godziny. Swoją drogą zastanawiałem się czy nie zatkać tych kanalików i wsadzić łożysko zamknięte szczelne, które nie wymaga smarowania olejem ze skrzyni. Ale ostatecznie zrobię na oryginał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Śro 18:02, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
dudek83 lepiej nie poprawiać oryginału. łożysko które ma dobre smarowanie zewnętrzne wytrzyma więcej niż zamknięte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|