Autor |
Wiadomość
|
SKURA
|
Wysłany: Wto 9:10, 27 Mar 2012 Temat postu: Ruszliśmy z remontem M04 :) |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mników 287, 32-084 Morawica/Kraków
|
W ta sobotę z moim przyjacielem z szkolnej łąwy Irkiem zaczęliśmy remont mojej SHL-ki cała zabawa zajęła nam niecałe 4 godziny, od samego początku obyło się bez przykrych niespodzianek prócz tego ze silnik pali od kopa, wszystkie śruby odkręciliśmy bez problemów, z baku wylaliśmy jeszcze olej pozostały po odparowaniu paliwa , mnóstwo rzeczy było w bardzo dobrym stanie, poprzedni właściciel cały czas go użytkował i dbał o niego co widać było po dbałości o elementy które np. musiały bić smarowane. A najważniejsze że nr. ramy i silnika sa zgodne z tabliczka znamionowa , sama tabliczka jest fabrycznie nitowana a motocykl jest fabrycznie malowany.
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img][link widoczny dla zalogowanych]
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img][link widoczny dla zalogowanych]
[/img][link widoczny dla zalogowanych][/img][link widoczny dla zalogowanych]
[/img][[link widoczny dla zalogowanych][/img][link widoczny dla zalogowanych]
[/img][[link widoczny dla zalogowanych][/img][link widoczny dla zalogowanych]
[/img][[link widoczny dla zalogowanych][/img][link widoczny dla zalogowanych]
[/img][link widoczny dla zalogowanych][/img][link widoczny dla zalogowanych]
[/img][link widoczny dla zalogowanych][/img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SKURA dnia Wto 9:29, 27 Mar 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
drix1994
|
Wysłany: Wto 9:19, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Noo widzę szybko poszło Ja swoją Elkę rozbierałem blisko 10h (na raty - w 2 dni). A po za tym to nawet w dobrym stanie jak na te lata. Noo i powodzenia w remoncie Zapałuu i samozaparcia również życzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mopek
|
Wysłany: Śro 10:56, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
piękna sztuka , pozazdościć , powodzenia i oczywiscie czekamy wszyscy na zdiecia i opis z postępu prac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SKURA
|
Wysłany: Śro 14:29, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mników 287, 32-084 Morawica/Kraków
|
Wczoraj silnik poszedł do remontu, a po 23 skończyłem przygotowywać Elke do piaskowania. Proszkowo tylko będą malowane obręcze, piasty oraz centralna stopka resztę będę malował sam. Jeśli wszystko pójdzie dobrze to w przez sobote i niedziele powiniennem skończyć malować podkłądem. a do końca przyszłego tygodnia baze i szparunki
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 16:14, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Co prawdda nie wiem jak to w M04 ale zdaję mi się, że piasty to są do polerki/szkiełkowania, a nie malowania proszkowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JunaKiszka
|
Wysłany: Śro 16:26, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łańcut
|
W m04 piasta i obręcz są zazwyczaj czarne . Szkoda ze nie spróbowałeś uratować oryginalnego lakieru bo wydaje się żę można było spokojnie go jeszcze uratować .Teraz prawie każda m04 ładna błyszcząca itp ciężko znaleść w oryg.lakierem a twoja była w dobrym stanie i mogła spokojnie zachować swój klimat !
No ale niestety .Najgorzej może nie trafiła ale mogła trafić w lepsze ręce !!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SKURA
|
Wysłany: Śro 21:33, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mników 287, 32-084 Morawica/Kraków
|
nie dało rady, próbowaliśmy ratować ale np. bak miał mikro pęknięcia niczym pajęczyna pod którymi uwidaczniała się rdza i pomimo czyszczenia po pomalowaniu (na zdjęciu jest już pomalowany bak , puszka, i lampa) resztki starego gryzły się nowym podkładem , a co do kół i piast były zbyt mocno nadgryzione przez czas. To jedno a po drugie ten motocykl w założeniu na brać udział w rajdach i imprezach anie stać w pokoju. Po konsultacjach z znawcą tematu i fachowcem w tej dziedzinie opieram się na jego sugestiach [link widoczny dla zalogowanych] A jeśli chodzi chromy to według książki z 1953 roku . "Obsługa motocykla SHL M04" pokryte nim były tylko ramka lampy, kolanko wydechu oraz kierownica, reszta tzn śruby i szprychy były ocynkowywane. reszta jak koła sprężyny zawieszenie, trapezu była czarna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SKURA dnia Śro 21:45, 28 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:07, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
|
po malowaniu proszkowym na obręczach, piastach i innych częściach każdy wżer będzie bardzo widoczny...ja u siebie po wyprowadzeniu malowałem czarnym akrylem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
template
|
Wysłany: Nie 21:32, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Zawsze pod proszek można dać odpowiednią szpachlę i powierzchnia będzie gładka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Pon 8:38, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Ale przeciez jesli dasz podkład a poźniej właściwy kolor to nie bedzie widoczne, chyba ze masz bardzo głębokie wzery?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SKURA
|
Wysłany: Sob 19:34, 28 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mników 287, 32-084 Morawica/Kraków
|
Nie pisałem ale i czasu nie było tak jak wcześniej pisałem chciałem sie z remontem wyrobić do końca kwietnia co prawda jeszcze koła nie są zaszprychowane a silnik dopiero się składa ale Shl-ka jest już złożona i pomalowana [img][link widoczny dla zalogowanych][/img][img][link widoczny dla zalogowanych][/img][link widoczny dla zalogowanych][img][link widoczny dla zalogowanych][/img][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:14, 19 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
|
Witam
Fajne fotki ładnie się elka prezentuje
kolego SKURA mam prośbę, czy możesz mi podać, długość przedłużacza popychacza sprzęgła w silniku S01
|
|
Powrót do góry |
|
|
SKURA
|
Wysłany: Śro 22:12, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mników 287, 32-084 Morawica/Kraków
|
podam Ci jutro, do silnik składamy w garażu w Krakowie i jesli wszystko pójdzie dobrze to jutro wieczór Hela będzie juz na chodzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Czw 22:14, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
No i jak, Hela daje znaki życia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SKURA
|
Wysłany: Pią 6:19, 25 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mników 287, 32-084 Morawica/Kraków
|
długość popychacza to 145mm, a Hela na razie ma foha i zgubiła wczoraj iskre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|