Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:44, 29 Sie 2012 Temat postu: SHL M11 1964r |
|
|
|
Hej
Na wstępie chciał bym się przywitać . Mam na imię Mikołaj , jestem z Gdańska . Na tym forum chciał bym sie podzielić z wami relacją z remontu mojej SHL M11 .
Trochę historii na temat tego motocykla .
Motor pochodzi z 1964r , jego pierwszym właścicielem był mój dziadek , potem motor przeszedł z ojca na syna , i jeszcze raz z ojca na syna i tak oto stałem się jego właścicielem .
Po przetransportowaniu go wymianie świecy motor dostał iskry i jeździł o dziwo bez większych problemów .
Potem niestety dla niego zaczęły się trudne czasy , ja trafiłem na studia a motocykl do garażu .
Pewnej jesieni zabrałem się za remont silnika , który po rozkręceniu głowicy okazał się jednak nad wymiar potrzebny .
W silniku standardowo przecieki i przedmuchy , nieszczelności na uszczelce pod cylindrem oraz zmasakrowany tłok z dużymi luzami na tulei .
Rozpisuje się o silniku bo właśnie tego głównie będzie dotyczyć ten remont .
Na chwile obecna silnik jest rozebrany , ja poszukuje dobrego zakładu gdzie można zrobić szkiełkowanie karterów oraz głowicy .
Z napraw jakich zrobione to :
- szlif cylindra
- nowy wygrzany tłok
- pomalowany cylinder
- regenerowany wał
Poszukuje części :
- zębatki skrzyni biegów
- zębatka zdawcza układu napędowego ( napęd łańcucha)
- nakrętka na klucz "ząb" , pomiędzy cylindrem a rurą wydechową .
i chyba to wszystko
Wystarczy tego intro
Jutro postaram się zrobić zdjęcia samej SHL-ki , a dzisiaj dodaje filmiki z jej pracy zaraz po transporcie z Mazur .
/youtu.be/_UCHAoJyMFw
/youtu.be/mmI_D6TsHqA
Ps. Do linków trzeba wkleić przed adresem *h*t*t*p*, niestety blokada strony
Pozdrawiam wszystkich
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 22:49, 29 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Śro 23:06, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Witaj na forum. Cóż mogę powiedzieć, tylko pozazdrościć... motocykl od nowości w rodzinie, oryginalny lakier - marzenie większości z nas. Życzę Ci szybkiego końca remontu silnika, a później już tylko pełnego zbiornika Pozdrawiam
Aha... Wcale nie trzeba dodawać http Wystarczy skopiować adres, np. youtu.be/mmI_D6TsHqA i można oglądać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 16:53, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Witam. Na Twojej liście nie ma zawartych łożysk i simmeringów mam nadzieję że o nich nie zapomnisz przy składaniu silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Czw 20:17, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Witaj. zastanawia mnie Twój zbiornik paliwa. W tym roczniku było już tłoczone logo. Zmieniałeś czy w fabryce założyli to co mieli?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 22:22, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
|
Dzięki za odpowiedz i kibicowanie
Simmeringi i łożyska już nowe kupione .
Zbiornik z tego co mi wiadomo oryginalny na 99% , także składali z czego mieli
|
|
Powrót do góry |
|
|
|