Autor |
Wiadomość
|
mm8255
|
Wysłany: Czw 21:10, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Dzisiaj kolejne paczki - wylicytowałem półkę w chromie i pedał hamulca. Dla tych którzy zaraz stwierdzą że odchodzę od oryginału, spokojnie, robię części pod oryginał (np. mam drugą półkę która będzie pomalowana proszkowo) także jeden motocykl będzie w dwóch wersjach. Dostałem też śruby podkładki to na zapas typowo montażowe z nierdzewki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawia mnie tylko po co ta trzecia dziura skoro w oryginale jej nie ma...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mm8255 dnia Czw 22:52, 16 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mm8255
|
Wysłany: Wto 20:33, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Mały update.
Niedawno odebrałem elementy z lakierowania proszkowego. Lakiernia z Wrocławia Ekopolmal. Mogę śmiało polecić bo cena bardzo dobra. Jakość też bardzo dobra - jakieś małe drobiazgi do których mógłbym się doczepić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przez ostatnie 2 dni zająłem się profilami. Wszystkie elementy takie jak wahacz, przednie zawieszenie, rama, nóżka zostały zakonserwowane preparatem TECTYL ML. Polecam zestaw z rurką rewelacyjny do profili zamkniętych. W zestawie korki w miejsca w których nawierca się elementy.
Poszło ok 1,5 puszki tj. 600ml. Jedyne co jest wkurzające to później trzeba wszystko czyścić bo jednak trochę zawsze gdzieś wycieknie. Najlepiej benzyną ekstrakcyjną.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Wto 22:48, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Tymi korkami spierdzieliłeś sprawe... to aby psuje wygląd. Natomiast od środka ruda zanim szód narobi minie kolejnych lat 40..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mm8255
|
Wysłany: Śro 0:44, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
ja uważam że korki muszą być...lepsze to niż dziury i syf który dostaje się do środka. Rama na zdjęciach jest odwrócona. Korki są od spodu także ich nie widać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mm8255 dnia Śro 16:07, 22 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Śro 20:06, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Mi się tez nie podoba ta przeróbka ,rama w środku nie koroduje aż tak mocno ,żeby ją było trzeba zabezpieczać.Po co poprawiać coś co było dobre.Wolę oryginalne rozwiązanie ,rama bez żadnych wypełniaczy w środku,to jest moje zdanie ,inni mogą mieć inne podejście .Oryginał to oryginał ,szkoda ramy na takie zabiegi .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miernik13 dnia Śro 20:08, 22 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mm8255
|
Wysłany: Śro 22:18, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
miernik13 napisał: |
Mi się tez nie podoba ta przeróbka ,rama w środku nie koroduje aż tak mocno ,żeby ją było trzeba zabezpieczać.Po co poprawiać coś co było dobre.Wolę oryginalne rozwiązanie ,rama bez żadnych wypełniaczy w środku,to jest moje zdanie ,inni mogą mieć inne podejście .Oryginał to oryginał ,szkoda ramy na takie zabiegi . |
No wiadomo każdy ma swoje zdanie. Ja akurat siedzę w tym temacie i producenci samochodów też mówią po co zabezpieczenie antykorozyjne.A jednak...Mam porównanie aut zabezpieczonych i niezabezpieczonych... widze co się dzieje po piaskowaniu jak ludzie chcą oszczędzić i po 2 latach ruda jest spowrotem - bo używają tanich i kiepskich środków typu boll. Zasugerowałem się konserwacją profili taką jaką przeprowadza się w autach. Preparat fajnie wysycha i jest koloru brązowego/ jasno brązowego. Napewno to nie zaszkodzi.. a Tectyl ML jest na poziomie preparatów Rust check czy FLUI FILM stosowanych i w old timerach jak i nowych autach
Premarat Valvolina Tectyl ML jest na bazie wosku i jest specjalnie przygotowany do profili zamkniętych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daris666
|
Wysłany: Śro 23:49, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Fakt korki psują tak wygląd , że rama nadaje się na złom. Dajcie już spokój,bo wpadacie w skrajności. Bardzo dobry pomysł z ta konserwacją. Gdzie kupiłeś ten preparat z tymi koreczkami ? Myślę, że jedna butla mi wystarczy ...
mm8255 a chromowaną półkę to mi przed nosa wylicytowałeś i muszę chromować swoją ...
Ostatnio zmieniony przez daris666 dnia Śro 23:56, 22 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mm8255
|
Wysłany: Czw 0:23, 23 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
daris666 napisał: |
Fakt korki psują tak wygląd , że rama nadaje się na złom. Dajcie już spokój,bo wpadacie w skrajności. Bardzo dobry pomysł z ta konserwacją. Gdzie kupiłeś ten preparat z tymi koreczkami ? Myślę, że jedna butla mi wystarczy ...
mm8255 a chromowaną półkę to mi przed nosa wylicytowałeś i muszę chromować swoją ... |
Hejka!
No jak kupujesz Tectyla ML z rurką tą przedłużką to są w zestawie koreczki. A półki nie wylicytowałem. Jakiś gość się uparł i mnie przelicytował. Ale napisałem do gościa i miał drugą na strychu hehe. Jedna butla wystarczy na ramę i inne graty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mm8255 dnia Czw 0:24, 23 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bodzys
|
Wysłany: Czw 21:22, 23 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Ja swoją ramę i inne tym podobne elementy też konserwowałem w środku ale koreczków nie dawałem. Tam gdzie były fabryczne otwory starałem się żeby konserwacją ich nie zalała, to co się wleje do środka żeby się wylało i wentylacja jest Nie widze sensu dawać koreczków i specjalnej konserwacji do profili zamkniętych bo rama to profil otwarty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniekgazela
|
Wysłany: Czw 22:03, 23 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MIESBACH
|
bodzys napisał: |
Ja swoją ramę i inne tym podobne elementy też konserwowałem w środku ale koreczków nie dawałem. Tam gdzie były fabryczne otwory starałem się żeby konserwacją ich nie zalała, to co się wleje do środka żeby się wylało i wentylacja jest Nie widze sensu dawać koreczków i specjalnej konserwacji do profili zamkniętych bo rama to profil otwarty |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mm8255
|
Wysłany: Czw 23:32, 23 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
bodzys napisał: |
Ja swoją ramę i inne tym podobne elementy też konserwowałem w środku ale koreczków nie dawałem. Tam gdzie były fabryczne otwory starałem się żeby konserwacją ich nie zalała, to co się wleje do środka żeby się wylało i wentylacja jest Nie widze sensu dawać koreczków i specjalnej konserwacji do profili zamkniętych bo rama to profil otwarty |
Nie widzę sensu bicia piany o koreczkach czy ktoś inny je montuje czy nie, ja zamontowałam. Apropo profili to radzę się zagłębić w definicje pojęć czym jest profil zamknięty a profil otwarty... bo raczej kilka dziurek nie czyni profilu otwartym teraz to mnie rozbawiłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pią 1:07, 24 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Dajcie już spokój tym koreczkom.
Ważne że zakonserwowane profesjonalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mm8255
|
Wysłany: Pią 1:36, 24 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
paweł gazela napisał: |
Dajcie już spokój tym koreczkom.
Ważne że zakonserwowane profesjonalnie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mm8255
|
Wysłany: Sob 20:14, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcia z ocynku - chłopak który robił ocynk jest prawdziwym fachowcem. Każdy z elementów jest piaskowany,trawiony chemicznie, szlifowany, czyszczony. Następnie ocynk. Dokładne zdjęcia efektu po robocie. Polecam z czystym sumieniem nic nie zgubił zawsze odpisuje na maila. Mogę polecić w 100%. Skorzystałem z tablicy [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mm8255 dnia Sob 22:02, 01 Lut 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Sob 21:38, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
No ładnie.
A za ile to zrobił?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|