Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Śro 12:53, 07 Wrz 2011 Temat postu: [SHL M11W] - 1967 - Sławek |
|
|
|
Witam,
na razie niewiele tego, ale prace trwają codziennie więc wkrótce więcej.
Obecnie poleruje alu i przygotowuje blachy.
Aluminium nie jest wypolerowane na 100% lustro. Zacząłem w zasadzie od pasty polerskiej i pozostały na nim ślady wżerów (takie troche maziaje) i co głębsze rysy. Tak się teraz zastanawiam czy aby nie zrobić tego jeszcze raz, ścierając te wszystkie "dodatki" najpierw papierem ściernym...
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 13:06, 07 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 17:14, 07 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Noo widać robota idzie do przodu )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Pią 10:26, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Ładny Wiaterek Silnik na chodzie? Ja trochę żałuję, że tak szybko rozebrałem moto bo mogłem nim jeszcze pojeździć a w zimowe wieczory przy nim grzebać, ale teraz będzie chociaż więcej czasu na przygotowanie go przed sezonem 2012 Czy ja dobrze widzę, że masz tłumik zespawany z kolankiem? U mnie jest właśnie takie rozwiązanie i zaczynam się zastanawiać czy robili tak oryginalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 10:32, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
|
A nie przyjrzałem się tłumikowi, ale wydaje mi się że była tam objemka.W każdym razie szukam nowego bo tamten dosyć zmarnowany.
Silnik miał "złapany" tłok, więc od razu rozkręciłem, ale wygląda elegancko.Teraz wszystko porozkręcane w mak więc nie za szybko odpale.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Pią 10:44, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Na zdjęciu wygląda jak spawany albo oczy już nie te co kiedyś Ja też mam wszystko w częściach i myślałem, że skończę przed rozpoczęciem roku akademickiego ale nic z tego. Będę go sobie przez zimę spokojnie dopieszczał i mam nadzieję, że na wiosnę będzie gitara. Nie ma się co śpieszyć. Powodzenia przy remoncie, szkoda, że mieszkasz daleko bo poleciłbym Ci dobrego malarza za dobrą flaszke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Nie 12:46, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Byle do przodu
Masz ładne postepy w pracach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 7:13, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
|
Odebrałem z piaskowania:
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 7:13, 19 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 15:06, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Pawlasty, tłumiki na 1000% nie był spawane z kolankiem tylko tak jak kolega mówi, obejmka mała i uszczelnienie.
No prace widzę idą pełną parą. Z ciekawości zapytam. Ile zapłaciłeś za piaskowanie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 7:53, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
|
180 pln.
Tłumiki fabrycznie to spawane nie były, ale kto mówi że nie można takiej naprawki strzelić?
A prace to "parą" a nie "pełną parą". Ciągle coś przeszkadza. Trzeba by na L4 pójść żeby w spokoju zaszyć się w garażu.... Jest tu jakiś lekarz może?
A z najnowszych wieści..
Wypiaskowane części poleżały kilka dni u piasko-technika i złapały odrobinę powierzchownej rdzy (co widać na zdjęciach). Wg lakiernika nie musze tego usuwać tylko potraktować odpowiednim dobrym podkładem antykorozyjnym, który można kłaść na rdzę (zapomniałem nazwy), później szpachla poliestrowa na większe wgniecenia, szlif, szpachla natryskowa, gładzenie no i lakiery... Myślę jednak że przed podkładem przeszlifuje jeszcze wszystko papierem.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 8:02, 20 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 8:07, 21 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
|
Ok, rdza łatwiutko poszła szczotką drucianą. Teraz wszystko sie ładnie błyszczy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michallres
|
Wysłany: Wto 14:30, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złoczew
|
Wszystko idzie w jak najlepszym prządku Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 8:45, 04 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
|
Czyszczenie ostatnich elementów - szklanki (zapomniałem dać do piaskowania). Podkład reaktywny już kupiony, wkrótce coś pomaluje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 19:37, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Dobra robota . Czy koła będziesz malował wraz ze szprychami czy będziesz rozplatał ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:47, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
|
A jeszcze nie wiem. Obawiam sie ze malowanie szprych to raczej kiepski pomysl.... Poki co mysle ze je po prostu wymienie na jakies z Allegro. Mam tez spory zapas PRLowskich na wymiane, ale nie wszystkie na 2 kola . Moze tez skonczy sie na wymianie obreczy i zaplecieniu od nowa, jezeli nie uda mi sie dobrze wypolerowac bebnow z zaplecionymi szprychami.Krotko mowiac - chcialem uniknac przeplatania kol, ale zobacze jak to wyjdzie w praktyce.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 21:04, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Malowanie szprych to bardzo kiepski pomysł. Szprychy pracują więc farba odejdzie i wyglądać będzie to słabo i z centrowaniem koła nie będziesz miał lekko. Powodzenia w remoncie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|