Autor |
Wiadomość
|
krzysiekM11
|
Wysłany: Pon 21:42, 29 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
Narazie nie zamawiaj. Tłok od Aliena chodzi OK, natomiast w drugiej SHL nie chcę brać na ślepo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kwiat82cch
|
Wysłany: Pon 13:25, 30 Lip 2018 Temat postu: TŁOK SHL M06T |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam. mam takie pytanie odnośnie toka. robiłem szlif cylindra w s06 ale nigdzie nie mogłem znalezc tłoka do niej i założyłem od ts'ki niby wszystko dobrze, pasuje, troszke wyoblenie jest inne, mechanik ktory mi o zakladal mówił ze nic sie nie stanie. kiedy złozyl silnik i zacząłem nim jezdzic, to dzieje sie taka rzecz, ze jak jest zimny silnik to ok a jak sie rozgrzeje to zaczyna cos hałasować w silniku, nagle traci moc tak jakby nie dostawał paliwa i gaśnie. po czym zalewam gaznik odczekuje 1/2 min i odpalam i jade dalej... nie wiem czy to cylinder puchnie czy co to moze byc...
s06-tuner, tam gdzie Ty zamawiałes te tłoki juz nie maja do shl 150 ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kwiat82cch dnia Pon 13:27, 30 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 14:37, 30 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
A nie masz za bogatej lub ubigiej mieszanki? Ustawiales poziom paliwa w gaźniku, jak drożność kranika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kwiat82cch
|
Wysłany: Pon 15:59, 30 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
mieszanke mam taka dosyć mocną, dodaje ok 25/30ml oleju na 1 litr paliwa, dawka paliwa mysle ze jest dobra, gaznik byl pare lat w wsk 125 i nic sie nie dzialo, teraz przełożyłem i myślalem ze bedzie dobry. postaram sie jeszcze raz ustawic dawke i caly gaznik. a droznosc kranika mysle ze jest dobra. A masz jakiesz przypuszczenia czemu tak sie dzieje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 17:23, 30 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Mieszanka bogata lub uboga jest w paliwo nie w olej. Gaźnik wyregulowany pod silnik 125 ni jak ma się do pojemności 150. Nawet nie doczytałeś że różnią się dyszami, więc ten gaźnik nigdy nie zagra w 150. Można próbować podnosić poziom paliwa i ustawiać mieszankę na bogatszą w górnym zakresie obrotów, ale czy to za egzamin ... podejrzewam że może być słabo. Dorób dysze i dopiero coś testuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motogroszek
|
Wysłany: Pon 11:30, 15 Paź 2018 Temat postu: tłok 150 wsk |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: serock
|
witam
mam problem z tłokiem 150 cm
do S 06 - Tuner czy jest możliwość zamówienia tego tłoka. prosze o namiary tego warsztatu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
s06-tuner
|
Wysłany: Śro 20:45, 13 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wilkszyn
|
trochę potrzebuje kasy i mogę odsprzedać 1 lub 2 tłoki
695 153 881
a co do problemu który opisał kolega kwiat82cch - według mnie masz niedopiłowane zamki pierścieni - za ciasna szczelina - może ktoś tego nie sprawdził i nie skorygował - pierścienie po nagrzaniu rozszerzają się, klinują i najpierw spada moc bo ledwo pracuje tłok w cylindrze a w końcu blokuje się to całkiem - może ci szczelić pierścień i rozwalić tłok i krawędzie okien - sieczka w silniku - ja bym to sprawdził
myślę że stukanie w silniku to nie kwestia ustawienia gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez s06-tuner dnia Śro 20:48, 13 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramijabu
|
Wysłany: Czw 23:52, 22 Wrz 2022 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Witam. nie wiem czy tu jeszcze ktoś żyje, ale dokleję się do tego tematu.
Sprawa dotyczy SHL M06T z roku 1960. Jest obecnie po kapitalnym remoncie, no prawie, kilka spraw zostało do dokończenia. Sprawa wygląda tak, oto ona:
Cylinder taki kuiłem na allegro że jest do do włąsnie shl150, z posta powyżej wiem że nie jest, i wiem obecnie że powinien być bardziej jaowaty. Remont wału i cylindra robiłem u pana Henryka z Iławy, i to on dobrał mi też tłok do tego zestawu. Obecnie po złożeniu w całość, okazuje się że silnik nie pracuje jak powinien, brak mu mocy, i nawet w jedna osobę praktycznie nie jedzie. Widać na powyższym filmie że pracuje ładnie i równo, ale mocy brak.
Diagnoza mechanika padła że na 99% jest tam zastosowany zły tłok.
Jak wiadomo nie ma takowych.
Mam teraz możliwość kupić cylinder zewnętrznie własciwy, ale roztoczony pod 175. Po kontakcie z mechanikiem mam dylemat, gdyż powiedział że na 95% nie będzie to pracować dobrze, bo nie da rady tego zestroić z gaźnikiem g20, i także nie będzie miał mocy, bo mieszanka bedzie niewłaściwa.
Czy ktoś przerabial takie modyfikacje w swoich silnikach S06?? Czy warto to robić, a jeśli to jaki zastosować gaźnik?
Wkopałem się bo bardzo chciałem ją zrobić na oryginał i wszystko się krzaczy, jak ją kupiłem miała cylinder od WSK 175 i gaźnik i wszytsko pracowało, motor miał siłe i rozwijał fajne prędkokści. Co prawda było to lat temu ponad 20, ale było. A teraz jest problem z powrotem do bazy.
Pomożecie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba101626
|
Wysłany: Pią 18:57, 23 Wrz 2022 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 434
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Z retorycznych pytań, sprawdzałeś kompresję?
Wg mnie przyczyna może leżeć po stronie gaźnika, posiadasz nowy, współczesny czy też ten z epoki? W jaki sposób go regulowałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 21:04, 23 Wrz 2022 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
W osie rozwierconej z 150 ma 175 g20 powiedzmy że daje radę. Nie wrzuciłeś silnika, nie opisałeś na jakich obrotach ma czkawkę.
Napisz jak masz ustawiony zapłon i jak ustawiłeś gaźnik. Silnik gaśnie po wkręceniu śruby składu do końca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramijabu
|
Wysłany: Sob 4:35, 24 Wrz 2022 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
To tak, gaźnik jest stary z epoki, taki ze ssaniem więc od wsk 175 to chyba jest GM24
Czkawki nie ma, on pracuje bardzo ładnie, może nie wkręca się na obroty jakoś mega żwawo, ale pracuje, wklejałem tu filmik z fb ale serwis mi nie pozwolił, i po prostu ciężko sie jeździ, nie ma mocy, mała górka i nie da się ruszyć, trzeba go powkręcać na obroty i na sprzęgle dość przytrzymać i pojedzie.
Co do tej osy, musiałeś zmieniać/przerabiać jakoś dysze czy bez większych problemów to daje radę?
Mam szansę kupić taki cylinder od s06 i rozwiercony na 175, tylko własnie chciałbym wiedzieć czy ma to szansę zagrać i wydać z siebie życie w postaci większej mocy.
W ogóle to te s34 to były 150 czy 125? Przeszukuję googla i nie ma informacji że to były silniki 150cm. A pan Lubiński zapewniał mnie że jest to ok zestaw do tego silnika.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ramijabu dnia Sob 4:36, 24 Wrz 2022, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba101626
|
Wysłany: Sob 16:39, 24 Wrz 2022 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 434
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
WSK 175 nigdy nie miała gaźnika GM24, takie gaźniki posiadała tylko SHL M11, czy też silniki S32 / S33. WSKi 175 posiadały gaźniki GM26 (z końcówką U3).
Silniki S34 miały pojemność 150, ale prawie wszyscy je rozwiercali, by pasowały większe tłoki, a nawet gaźniki GM24U1 (wszystko z SHL M11).
Proponuję zakupić zestaw do sprawdzania kompresji, niedawno kosztowął ok. 50 zł.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Sob 21:21, 24 Wrz 2022 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
S34 to 125cm3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramijabu
|
Wysłany: Wto 4:07, 27 Wrz 2022 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
To jaką miał pojemność ten silnik S34, 125 czy 150??
Ja mam podobno górę czyli cylinder od S34 i podobno to jest 150cm, stąd też problem z tłokiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba101626
|
Wysłany: Wto 17:50, 27 Wrz 2022 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 434
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
halcik ma rację, S34 to poj. 125 cm3.
W każdym razie:
- silniki bardzo często były rozwiercane, zresztą ta moda utrzymuje się do dziś
- co do problemów z tłokiem to sprawdź czy nie jest on przypadkiem odwrotnie zamontowany, strzałka na górze tłoka ma patrzeć w stronę kolanka (przedniego koła)
- raz jeszcze zachęcam do zakupu podglądowego przyrządu do pomiaru kompresji, na pewno nie raz się przyda, a kosztuje grosze
- sprawdzisz jaki masz ten gaźnik? GM24 czy GM26? A może G20?
- zdjęcia silnika lub całego motocykla mile widziane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|