Autor |
Wiadomość
|
Motorrader
|
Wysłany: Czw 17:56, 29 Cze 2017 Temat postu: Uszkodzony simering a wysokie obroty |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Cze 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Dzień dobry , cześć i czołem!!! Mam problem związany moją wsk z silnikiem s06 o pojemności 150cm. Otóż podczas pewnej przejażdżki podczas hamowania motorek nagle samoistnie wszedł na wysokie obroty. Wszelkie regulacje gaźnika a nawet jego wymiana nic nie pomogła. Postanowiłem wiec rozebrać silnik i zauważyłem że simering od strony sprzęgła jest uszkodzony . I teraz mam pytanie czy uszkodzenie tego simeringu miało wpływ na powstanie problemu? Bo osobiście słyszałem że tak może się stać gdy padnie simering ale od strony zapłonu gdyz wtedy zasysa lewe powietrze. Bardzo proszę o pomoc !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 21:34, 29 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2252
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Tak, witamy na forum. Powietrze może łapać po obu stronach, przecież masz odpowietrzenie przestrzeni skrzyni. A z drugiej strony masz kolejna "miskę olejową" w silniku s06. Jak ktoś nie wie, niech Ci przynajmniej nie mąci. Tam oprócz simmeringu masz chyba jeszcze jakieś uszczelnienie? Jak nie to zapraszam do katalogu części i trochę samozaparcia. Spokojnie sam możesz zobaczyć jakie elementy składają się na uszczelnienie i w którą stronę zakładać simmeringi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Motorrader
|
Wysłany: Pią 18:22, 30 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Cze 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Dzięki bardzo za odpowiedź . Niestety niełatwo znaleźć jest katalog części do tego silnika no ale będę próbował.
A tak przy okazji chciałbym zapytać czy warto kupić książkę Jerzego Pancewicza "Motocykle SHL" . Czy znajdę w niej informację na temat budowy silnika s06 ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Motorrader dnia Pią 18:33, 30 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Sob 1:39, 01 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2252
Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Szukaj katalog części shl m11 cała rodzina silników od s06, s06a przez s32, s33 do S34 to jedno i to samo. No prawie, ale chyba trybów liczyć nie będziesz, a przełożenia zostawisz oryginalne zarówno w skrzyni jak i sprzęgle. Jeśli tak to szukaj jak wyżej.
Odnośnie książki sam sobie musisz odpowiedzieć, czy warto. Ja np dla osy i es250/2 nie miałem wyboru i mam, no, nie książkę, ale też można skorzystać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Motorrader
|
Wysłany: Nie 11:55, 02 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Cze 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Ooo skoro tak to fajnie bo z katalogiem cześci do m11 nie ma problemu. Dzięki jeszcze raz za wszystkie rady 😀
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|