Autor |
Wiadomość
|
mateusz3138
|
Wysłany: Pon 16:05, 07 Lis 2011 Temat postu: cylinder shl m06 u 150ccm |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpacie
|
Witam czy do tego cylindra co na tłok 57
można włożyć tłok z mz czy będzie pasował ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
??/ chyba że znacie coś innego co by pasowało z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szczesk
|
Wysłany: Pon 17:05, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Tłok z ETZ 150 bez problemu pasuje do silnika s06. Musisz tylko pamiętać o odpowiednim przeszlifowaniu cylindra z pasowaniem 0,05
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szczesk dnia Pon 17:14, 07 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz3138
|
Wysłany: Pon 18:09, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpacie
|
dzięki wielki wylicytowałem cylinder 57 mm tylko ze do szlifu za 50 zł
ja posiadam taki cylinder tylko że już zeszlifowany do 61 a w górnej części mam paskudne ognisko rdzy i by pewnie pasowało na jakie 63;/
poszukuje głowicy do niego może ktoś ma ?? znalazłem jedną ale gość powiedział mi 200 zł trochę drogo nie?? czy nie??
A jeszcze poszukuję gaźnika g-20 wiecie cos??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz3138 dnia Pon 18:09, 07 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 14:15, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Głowica jest trudna do zdobycia, ale gaźnik to chyba standard z wsk 125 o ile się nie mylę. 200 za głowice to jednak dla mnie sporo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz3138
|
Wysłany: Śro 15:37, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpacie
|
dla mnie tez sporo ale jak nie znajde innej to
a co do gaźnika to też trzeba sie naszukać bo nowy by kupił a mi chodzi o oryginał z epoki
dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Inżynier
|
Wysłany: Śro 19:36, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty koło Bielska
|
Zapraszam do mnie po nowy gaźnik z epoki do wsk 125
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JunaKiszka
|
Wysłany: Śro 19:41, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łańcut
|
mateusz3138 napisał: |
poszukuje głowicy do niego może ktoś ma ?? znalazłem jedną ale gość powiedział mi 200 zł trochę drogo nie? |
Ilee ? Ładnie się porobiło z tymi cenami jeszcze pare miesięcy temu można było spokojnie kupić cały silnik za 300 . Boje sie myśleć jakie będą ceny za pare lat ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Śro 21:54, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
szczesk, a skąd wiesz że tłok od ETZ pasuje, zakładałeś ?
Tłok od MZ-ki jest dużo wyższy i nie wejdzie do SHL ! Ponadto nominał w ETZ wynosi 56mm więc jego IV szlif to nominał w SHL-ce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Śro 22:29, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Podpieram się tu opinią kolegi z forum osiary który taki tłok na IV szlif zakładał i podobno jest bezproblemowo.
[link widoczny dla zalogowanych]
PS Teraz dopiero zwróciłem uwagę że w przytoczonym temacie nie pada model ETZ więc tłok może pochodzić z MZ TS 150
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szczesk dnia Śro 23:01, 09 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Czw 5:43, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
No widzisz, a ja pomyliłem się co do szlifu. W MZ-ce jest co 0,5mm więc 57mm to będzie drugi szlif. Tłok od TSki pewnie można by założyć, ma 67mm wysokości (ETZ 72mm) ale to i tak chyba więcej niż oryginał... Dla porównania tłok od M11 ma 65mm wysokości, nie wiem jakie są dokładne wymiary tłoka od M06 150 bo go w rękach nie miałem. Zakładając że wysokość tłoka w 150-tce i w 175-tce jest taka sama, tłok od TS-ki trzeba by odpowiednio podpiłować i dać grubszą uszczelkę pod głowicę żeby denko o nią nie uderzało i żeby zachować odpowiednie czasy rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz3138
|
Wysłany: Czw 16:20, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpacie
|
dzieki koledzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:31, 12 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
|
posiada ktos wymiary tloka do shl m06?
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 8:37, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Na samą logikę jak z 150 robili 175 szlifując i podmieniając tłok to różnica między tłokiem w 175 i 150 musi być tylko średnica. Ba jak to by miało chodzić gdyby były różne wysokości? Przecież fazy rozrządu by szlak trafiał przy takich przejściach pojemności
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 16:39, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
|
akurat mam cylinder rozszlifowany na 175 takze zaczynam sie rozgladac za tlokiem z s32
|
|
Powrót do góry |
|
|
|