Autor |
Wiadomość
|
pawe86
|
Wysłany: Sob 10:27, 13 Sty 2007 Temat postu: [M06] Silnik - S06 SP4 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
czy ktos moze wie co to za silnik i w jakich motocyklch byl montowany znaczy czy w shl m06 czy w innych. I czym sie roznil od zwyklej S06-tki?
Bo mam taki silnik i jedyna roznice jaka znalazlem to czujnik biegu jalowego. Jak ktos wie wiecej to prosze o info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
barteq
|
Wysłany: Pią 12:43, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
wrzuć pare fotek jak możesz, skąd masz ten silnik??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barteq dnia Pią 15:46, 26 Sty 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pią 13:59, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
SP oznacza silnik prototypowy ja taki mam tyle że S32SP,często tak było że później je wkładali do motorków i na rynek.
Ale wrzuć fotki tego czuljnika luzu ciekawa sprawa!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pią 20:28, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
znaczy teraz nie moge bo silnik jest w ramie a ten czujnik to jest tylko blaszka ktora wodzik do masy dociska w tylnej dolnej czesci silnika nawet myslalem ze to jakies arcydzielo jakiegos amatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hajfong
|
Wysłany: Czw 17:27, 12 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Paź 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Pozwolę sobie na odkopanie tematu, ponieważ remontuję właśnie silnik S06 SP4. Poniżej zestawienie różnic między S06 z pokrywą sprzęgła z wypukłym napisem WFM, a S06 SP4.
1. W iskrowniku S06 SP4 położenie cewek oświetleniowych i wysokiego napięcia ustalane jest na kołkach (w późniejszych iskrownikach cewki są tylko przykręcane).
2. Różnią się osłony sprzęgła.
a. W S06 SP4 nie ma przegrody, która jak rozumiem ogranicza rozbryzg oleju, w S06 z wypukłym napisem WFM jest przegroda stalowa nitowana do osłony sprzęgła, a w S06 z wklęsłym napisem WFM i w S32 przegroda ta jest częścią odlewu osłony sprzęgła.
b. W S06 SP4 są dwa korki do kontroli poziomu oleju, w S06 z wypukłym napisem WFM jest dodatkowy korek do kontroli poziomu oleju pod przegrodą, a w S06 z wklęsłym napisem WFM i w S32 jest tylko jeden korek do kontroli poziomu oleju pod przegrodą.
Korkologia silnika S-06 jest dobrze opisana w notce KZWM zamieszczonej w tygodniku Motor nr 22/1960
3. W moim silniku S06 SP4 nie ma blaszki luzu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hajfong dnia Pią 0:12, 13 Paź 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|