Forumowicz
Dołączył: 13 Paź 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam,
jestem w trakcie remontu trzech silników S06 (1xM06-U, 2xM06-T). W jednym z nich (SHL M06-T z końcówki produkcji) jest zamontowana głowica z naciętymi (dzielonymi) żebrami (zdjęcia żeber i komór spalania zamieściłem w galerii [S06] głowice). Komora spalania w tej głowicy jest znacznie głębsza niż w zwykłej, co w zasadzie eliminuje możliwość kolizji tłoka z głowicą w przypadku dobrania niewłaściwych (zbyt cienkich) uszczelek pod głowicę i pod cylinder.
W katalogu części zamiennych do motocykli SHL-150 wydanym w 1961 roku, na rysunku przedstawiającym widok boczny SHL M06-T jest głowica z dzielonymi żebrami, natomiast w tablicy 1 (zespół S06.10 -- cylinder) dla M06-T i M06-U jest taka sama głowica bez dzielonych żeber.
W instrukcji obsługi motocykla SHL-150 typ M06-T, na rysunku przedstawiającym motocykl jest głowica z dzielonymi żebrami.
W tygodniku Motor (roczniki 1959, 1960) na zdjęciach SHL M06-T ma głowicę z dzielonymi żebrami.
Czy ktoś z szanownych koleżanek i kolegów zetknął się z taką głowicą w silniku S06?
Czy ktoś wie, w jakim okresie montowane były głowice z pełnymi, a w jakim z dzielonymi żebrami?
Edycja halcik1
Jak wrzucisz w galerie to już jeden krok aby wrzucić zdjęcie tu wybierając opcję IMG na górze w panelu formatowania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hajfong dnia Pią 9:18, 29 Wrz 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|