Autor |
Wiadomość
|
Nowik22
|
Wysłany: Pią 21:04, 01 Sie 2014 Temat postu: SHL-150 M06u wbijanie tłoka do cylindra |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam Wszystkich! Chciałbym prosić o poradę dotyczącą wbijania tłoka do cylindra, jak najlepiej to zrobić?1. Czy starać się wymontować tłok ze sworzniem,a później wbijać go do cylindra, czy 2. Próbować włożyć tłok który jest już w silniku a na to wciskać cylinder?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
towot
|
Wysłany: Pią 21:34, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
A po co chcesz "wbić tłok do cylindra"? Może i ja bym sobie wbił.
A tak na marginesie to dyskusja na forum zaczyna się od "dzień dobry", czyli Powitalni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 22:51, 04 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Tak opisałeś, że nie wiadomo o co chodzi. Ogarnij pierwszy post. Co chcesz zrobić z tłokiem w cylindrze z włożonym sworzniem? Popatrzeć na niego? Przy składaniu kompletu najpierw tłok mocujesz w korbowodzie, a później nakładasz cylinder. A wbić to sobie możesz np to co napisałem do głowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowik22
|
Wysłany: Śro 10:04, 06 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Źle się wyraziłem nie wbić, a włożyć (pierwszy sposób obrazuje film:https://www.youtube.com/watch?v=1qQlkVel7BQ, co prawda jest to silnik samochodowy), a z wbijaniem do głowy to wypraszam sobie może Użytkownik Halcik niezmiernie pragnąłby tego, ja siedzę w innej branży i prosiłem o zwykłą poradę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Śro 16:44, 06 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Najpierw mocujesz tłok na korbowodzie, a później nakładasz na to cylinder, którego gładź trzeba najpierw posmarować olejem. Przy nakładaniu cylindra dobrze jest mieć drugą osobę do pomocy, bo trzeba dobrze ustawić i ścisnąć pierścienie, no i uważać, żeby się nie przesunęły. Zamki pierścieni muszą być dokładnie naprzeciw kołków ustalających.
A na Halcika się nie gniewaj bo nie miał nic złego na myśli. Wbić do głowy = zapamiętać, ja w tym nie widzę nic złego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 22:38, 06 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2248
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Pawlasty rozwinął mój opis i w sumie chwała mu za to
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Śro 22:38, 06 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowik22
|
Wysłany: Czw 22:01, 07 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Pawlasty dzięki wielkie za pomoc!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nowik22 dnia Czw 22:02, 07 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|