Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:29, 20 Lis 2009 Temat postu: shl mo6 1960 symbol t remont silnika |
|
|
|
Witam wszystkich troche poczytałem ale proszę o fachową porade dotyczącą silnika a mianowicie mam orginalny silnik 150 ale jest uszkodzony tłok i cylinder nie wiem czy lepiej dorobic nowy koszt 350 zł wraz z pierścieniami i szlifem na zamówienie czy zrobic szlif czy 175 ? jeśli na 175 to co mam wymienic proszę mi napisac bardzo dokładnie jak mam to zrobic krok po kroku mam nadzieję ,że ktoś pomoże mi pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawe86
|
Wysłany: Sob 0:40, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
poszukaj a znajdziesz ten temat był poruszany wiele razy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 10:33, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
SZUKAM SZUKA I NIC NIE MOGE ZNALEŻC SZUKAM W REMONCIE SILNIKA ZNALAZŁEM TYLKO ŻE TRZEBA ZMIENIC SPRZĘGŁO I W GAZNIKU WYMIENIC DYSZĘ NA WIĘKSZĄ ALE GDZIE MOGE TAKĄ DOSTAC I OD CZEGO , A SWORZEN CO Z NIM CZY TRZEBA COŚ PRZERABIAC I JAK TO NAJLEPIEJ I NAJŁATWIEJ ZROBIC LUB PODEŚLIJCIE MI JAKIS LINK BARDZO DZIĘKUJĘ
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Nie 11:13, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wiec szlifujesz cylinder na 175 zakładasz sworzeń i całą reszte ze 175. Do gażnika wkrecasz dyszę ok 120 i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 14:40, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
ok a korbowód nic nie trzeba robic z nim a sprzęgł nie trzeba wymieniac od 175jeśli na te pytania uzyskam odpowiedz to wszystko juz będzie dla mnie jasne bardzo dziekuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 14:49, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
jako, że 120 nie ma, to zakładasz 180 tak jak książka pisze przy poj. 175 ccm albo 100...no chyba, że na allegro kupisz zestaw naprawczy do gaźnika gm26 i tam jest dysza 140... pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 14:55, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:33, 23 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
i jak te sprzęgł trzeba wymieniac ze 175 czy ma zostac ze 150 udzielcie odpowiedzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 19:33, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
Zaczełem rozbierac silnik i znowu problem w docisku tarczy sprzęgłowysc jest 9 sprężyn dociskowych a w danych motocykla jest 6 sprężyn dociskowych to czyli mam od shl m11 prosze o porady a może ma ktos w wersji elektronicznej książke
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Czw 19:44, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
jarek11 napisał: |
i jak te sprzęgł trzeba wymieniac ze 175 czy ma zostac ze 150 udzielcie odpowiedzi |
pojemnosc silnika ciut zwiekszona nie ma wplywu na sprzegło. wiec po co je wymieniać. Co do ilości spreżyn nie mam pojęcia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CZESIO1958 dnia Czw 19:45, 26 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
JunaKiszka
|
Wysłany: Czw 19:45, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łańcut
|
Nie pomogę ci bo sam nie wiem .
Ale proponuję nie pisać post pod postem parę razy z rzędu bo dostaniesz zjebe .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 19:57, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Czw 20:29, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
9 sprężyn było właśnie w S06 ponieważ w WSK WFM itp silnikach S01... były kosze sprzęgłowe z dociskiem o mniejszej ilości sprężyn, ale to sprzęgło się slizgało często więc w SHL inz dolożyli kilka, bo żekomo wieksza pojemność większa moc itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:35, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
|
dzięki za odpowiedz przydatna informacja a czym się rózniło od m11
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Czw 21:38, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
jarek11 napisał: |
i jak te sprzęgł trzeba wymieniac ze 175 czy ma zostac ze 150 udzielcie odpowiedzi |
Może zostać te same.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|