Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S06->shl mo6 1960 symbol t remont silnika

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
shl mo6 1960 symbol t remont silnika <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 12:29, 20 Lis 2009 Temat postu: shl mo6 1960 symbol t remont silnika







Witam wszystkich troche poczytałem ale proszę o fachową porade dotyczącą silnika a mianowicie mam orginalny silnik 150 ale jest uszkodzony tłok i cylinder nie wiem czy lepiej dorobic nowy koszt 350 zł wraz z pierścieniami i szlifem na zamówienie czy zrobic szlif czy 175 ? jeśli na 175 to co mam wymienic proszę mi napisac bardzo dokładnie jak mam to zrobic krok po kroku mam nadzieję ,że ktoś pomoże mi pozdrawiam Mruga
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Sob 0:40, 21 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

poszukaj a znajdziesz ten temat był poruszany wiele razy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 10:33, 22 Lis 2009 Temat postu:







SZUKAM SZUKA I NIC NIE MOGE ZNALEŻC SZUKAM W REMONCIE SILNIKA ZNALAZŁEM TYLKO ŻE TRZEBA ZMIENIC SPRZĘGŁO I W GAZNIKU WYMIENIC DYSZĘ NA WIĘKSZĄ ALE GDZIE MOGE TAKĄ DOSTAC I OD CZEGO , A SWORZEN CO Z NIM CZY TRZEBA COŚ PRZERABIAC I JAK TO NAJLEPIEJ I NAJŁATWIEJ ZROBIC LUB PODEŚLIJCIE MI JAKIS LINK BARDZO DZIĘKUJĘ
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Nie 11:13, 22 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

Wiec szlifujesz cylinder na 175 zakładasz sworzeń i całą reszte ze 175. Do gażnika wkrecasz dyszę ok 120 i tyle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 14:40, 22 Lis 2009 Temat postu:







ok a korbowód nic nie trzeba robic z nim a sprzęgł nie trzeba wymieniac od 175jeśli na te pytania uzyskam odpowiedz to wszystko juz będzie dla mnie jasne bardzo dziekuje
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Nie 14:49, 22 Lis 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

jako, że 120 nie ma, to zakładasz 180 tak jak książka pisze przy poj. 175 ccm albo 100...no chyba, że na allegro kupisz zestaw naprawczy do gaźnika gm26 i tam jest dysza 140... pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 14:55, 22 Lis 2009 Temat postu:







a sprzegło i korbowód?
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 22:33, 23 Lis 2009 Temat postu:







i jak te sprzęgł trzeba wymieniac ze 175 czy ma zostac ze 150 udzielcie odpowiedzi
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 19:33, 26 Lis 2009 Temat postu:







Zaczełem rozbierac silnik i znowu problem w docisku tarczy sprzęgłowysc jest 9 sprężyn dociskowych a w danych motocykla jest 6 sprężyn dociskowych to czyli mam od shl m11 prosze o porady a może ma ktos w wersji elektronicznej książke
Powrót do góry
CZESIO1958
PostWysłany: Czw 19:44, 26 Lis 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

jarek11 napisał:
i jak te sprzęgł trzeba wymieniac ze 175 czy ma zostac ze 150 udzielcie odpowiedzi

pojemnosc silnika ciut zwiekszona nie ma wplywu na sprzegło. wiec po co je wymieniać. Co do ilości spreżyn nie mam pojęcia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CZESIO1958 dnia Czw 19:45, 26 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JunaKiszka
PostWysłany: Czw 19:45, 26 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łańcut

Nie pomogę ci bo sam nie wiem .
Ale proponuję nie pisać post pod postem parę razy z rzędu bo dostaniesz zjebe .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 19:57, 26 Lis 2009 Temat postu:







ok dobra
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Czw 20:29, 26 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

9 sprężyn było właśnie w S06 ponieważ w WSK WFM itp silnikach S01... były kosze sprzęgłowe z dociskiem o mniejszej ilości sprężyn, ale to sprzęgło się slizgało często więc w SHL inz dolożyli kilka, bo żekomo wieksza pojemność większa moc itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 20:35, 26 Lis 2009 Temat postu:







dzięki za odpowiedz przydatna informacja a czym się rózniło od m11
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Czw 21:38, 26 Lis 2009 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

jarek11 napisał:
i jak te sprzęgł trzeba wymieniac ze 175 czy ma zostac ze 150 udzielcie odpowiedzi


Może zostać te same.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S06->shl mo6 1960 symbol t remont silnika
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group