Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:16, 18 Wrz 2009 Temat postu: gaźnik jikov w shl m11 175 |
|
|
|
Założyłem nowy gaźnik jikov z motoru jawa/cz 175 do mojej shl'ki bo stary pegaz mi się rozsypał. żeby w ogóle mieć wyższe obroty w niej muszę dokręcić na maxa tą śrubę (dysze) do regulacji mieszanki w miarę chodzi tyle że nie ma pełnych obrotów i jak odpalam to nie chce wejść na obroty w ogóle ma bardzo niskie mimo ze manetkę do końca dociągam. jak ściągnąłem filtr powietrza sytuacja się poprawiła bo odpaliłem i weszła na obroty bez problemu, wiec wynioskowałem że dostaje za mało powietrza a zbyt wiele paliwa ale że nie moge bardziej dokrecic sruby (dyszy) regulacji mieszanki to nadszedł mi pomysł żeby rozwiercić tą dyszę (kolega rozwiercał od simsona u zegarmistrza) tylko nie wiem na jaką średnicę . na stronie "http://ataman.junak.net/naprawa/142.html" są wykazy poszczególnych dysz ale tam jest podana w cm3/min i nie wiem na jaka średnice to rozwiercać proszę o odpowiedź lub może inne rozwiązanie
pozdro i z góry dzięx
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pią 19:23, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Tylko poco tak robić, proponuję kupić sprawny pegaz gm 24 i po kłopocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:31, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
|
tylko ja kupiłem nowego jikova za 55zł a za uzywanego pegaza niewiadomo w jakim stanie trzeba tyle dac
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pią 20:24, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Twoja sprawa. Ale tu jest forum zabytkowych motocykli, a nie patentów . Można też dać lampę z MZ, bo lepiej świeci. To opchanij nowego ikowa i kup pegaza, naprawdę on poł banki nie kosztuje, chyba , że na allegrogo. A tak pragmatycznie nawet nie trzeba byc mądrzjeszym od fabryki bo się gożej na tym wychodzi. Mój pegaz palił 3,6, czego chcieć wiecej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pią 21:34, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
jeśli motocykl wchodzi na obroty po zdjęciu filtra powietrza , to znaczy że dostaje za mało powietrza a to z kolei że to nie jest wina dyszy która daje za mało paliwa tylko innych czynników. Doskonale pewnie wiesz jak działa gaźnik i musisz przeanalizować które rzeczy mogą nie być spełnione (do prawidłowego działania gaźnika)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|