Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Sob 18:04, 30 Cze 2007 Temat postu: [M11] Pierścień tłokowy - luz zamka. |
|
|
|
Witam, mam pytanie. Jaki powinien być luz na zamku pierścienia. Kopiłem pierścienie na 2 szlif (zgodnie z sygnaturą tłoka) niestety mają za duży luz na zamku. Dzisejsze pierścienie jak i większość nowych części do starych motocykli odznacza się tragiczną jakością (przykład tłoki). Jaki powinien być optymalny luz??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
barteq
|
Wysłany: Nie 13:50, 01 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
luz na zamku:
montażowy: 0,20-0,35mm
do wymiany: 1,2mm
luz w rowku tłoka
montażowy: 0,05-0,07mm
do wymiany: 0,20mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 21:52, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
|
Cześć.
W M11W górny pierścień był ponoć chromowany, mogę zamiast go zamontować tam niechromowany. Co daje ten chrom-lepszą gładź i tym samym uszczelnienie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Nie 0:32, 20 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
taki pierścień ma dłuższą żywotność ponieważ jest bardziej odporny na ścieranie niż pozostałe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|