Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Sob 12:43, 30 Maj 2009 Temat postu: [M11] Prolem ze złożeniem silnika |
|
|
|
Witam.
Mam problem z połączeniem dwóch karterów, zostaje delikatna szczelina, no komar ch*** wsadzi no ale oczywiście to nie dopuszczalne żeby była tam minimalna szczelina. Poradźcie jak dobrze złożyć. P O M O C Y !!
pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Pon 20:08, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
witam
a jestes pewny ze to sa kartery z tego samego silnika??
Pozdrawiam Czesław
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marianek_spox
|
Wysłany: Wto 0:14, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol
|
Jeśli kartery zostały pokrzywione ,to należy je wyrównać na płycie traserskiej ,a potem dobrać grubszą uszczelkę . Jednak jeśli szczelina pojawiła się w jednym miejscu (np podczas rozbierania silnika przez leciwego fachowca) najwygodniej złożyć to na uszczelkę i silikon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:41, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
|
tak, kartery są od tego samego silnika, i nie zostały pokrzywione. Chodzi mi o to jak je dobrze ścisnąć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Śro 7:22, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Dokręcać wszytskie śruby, mocno, ale z wyczuciem i na NAPRZEMIENNIE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Śro 7:46, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
zanim zaczniesz dokręcać sprawdź czy w otwory nie naszło ci brudu- bo wtedy nie ma możliwości skręcić dobrze karterów. Sprawdź głębokość otworów i porównaj z długością śrub które w nie wchodzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 10:21, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
|
ja dokręcam wkrętarką, ale z tym czy nie ma w otworach brudu, sprawdzę napewno dzięki za pomysły, moze coś jeszcze poradzicie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Śro 13:39, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
to nie jest pomysł tylko praktyczne podejście, druga sprawa czy śruba nagle staje czy czuć że coraz ciężej idzie, ale idzie?
Proponował bym zrezygnować z wkrętarki bo jak w niej wyczujesz moment z jakim masz dokręcić?
A i zainwestuj w Naprawa Motocykli Cichowskiego (niebieska) ułatwi ci to życie podczas remontu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Śro 14:00, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Kurde, zwłąszcza przy dokręcaniu pokrywek. Wywal jakimś wkrętem lub wiertełkiem cały syf z otworów , który tam wszedł przez 40 lat. Ja w junaku dokręcałem dekiel i się dziwiłem dlaczego te śruby takie krótkie. A tam było jeszcze 2 cm miejsca zawalonego syfem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Śro 20:04, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Witam
wg. mnie wkretarka ciut nie pasuje do takich retro mechanizmow
"trza miec czucie w rencach"
Pozdrawiam Czeslaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marianek_spox
|
Wysłany: Śro 22:12, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol
|
Próbowałes pokręcić zębatkami skrzyni?? możliwe że nie są z sobą zazębione ,albo wałek pośredni nie wszedł do gniazda. Na ogół stary silnik nie powinien wykazywać trudności przy składaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 23:49, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
|
z trybami jest wszystko ok nie mam pojęcia o co chodzi ale spróbuję jeszcze raz rozkręcić, założę nową uszczelkę i powoli bedę zakręcał po skosie
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Czw 7:44, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
najpierw "na sucho" spasuj śruby, jeśli nie da rady wyciągnąć brudu to delikatnie możesz skrócić śrubę. Przy montażu śrubę możesz lekko posmarować olejem będzie łatwiej się wkręcała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 7:56, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
|
oo właśnie, na sucho spróbuję, jak wszystko bedzie gites to wtedy dopiero założę uszczelki dzięki picek!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Czw 7:59, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
picek napisał: |
najpierw "na sucho" spasuj śruby, jeśli nie da rady wyciągnąć brudu to delikatnie możesz skrócić śrubę. Przy montażu śrubę możesz lekko posmarować olejem będzie łatwiej się wkręcała. |
Mi się jeszcze nie trafił zwykły brud, który by nie wyszedł z dziury Wiertełko, albo wkręt, ale zapchane się zwykle trafiają dziury nacześciej mordowane czyli np dekiel sprzęgła, w środku najcześciej takich atrakcji nie ma bo , żadko się tam rozpoławia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|