Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Sob 11:39, 23 Cze 2007 Temat postu: [M11] Wałek zdawczy - zębatka. |
|
|
|
Interesuje mnie ile zębów ma wasza zębatka bo moja z tego co pamietam ma 14 i chyba dlatego V max u mnie to tylko 85 km/h chyba kupie nowa ale nie wiem ile powianna miec tych ząbków
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 21:11, 23 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
|
Orginalnie powinna miec własnie 14 zebow,ja teraz wymienilem na 15 zebow i predkosc troche wzrosla gdzies o 7km/h
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:10, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
|
yhy wielkie dzięki no to może wie ktoś czego moja shla max 85 km/h i jak to mogę poprawic bo jestem pewny ze powinna spokojnie 100 poleciec
|
|
Powrót do góry |
|
|
marianek_spox
|
Wysłany: Nie 17:37, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol
|
Proszę pisz poprawnie.
Jak wnioskuję ,Twój motocykl nie rozwija maksymalnej prędkości. Jeśli kompresja jest w porządku ,układ wydechowy czysty ,gaźnik dobrze wyregulowany a zapłon ma poprawne wyprzedzenie przyczyny szukaj w sprzęgle. Stare wkładki korkowe ,choć pracują poprawnie na niskich i średnich obrotach silnika ,to przy wyższych potrafią się ślizgać. Miałem tak u siebie , i również długo szukałem przyczyny mulenia motoru. Możliwe jest również że przyczyna wcale nie leży w silniku , i np. hamulce cały czas trzymają ,albo masz mało powietrza w oponach. PS. Dla pewności zdejmij filtr powietrza i wydech przy próbach (choć dobrze dobrany układ dolotowy i wydechowy dodaje mocy silnikowi ,to wykluczysz ich zapchanie jeśli motor będzie jeździł tak samo bez nich)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:50, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
|
Ale moja SHL przed remontem szła około 95km/h a teraz po kapitalce którą przeprowadziłem idzie około 110km/h wiec cos jest nie tak moze gaznik albo sprzegło sie slizga
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 12:01, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
|
a czego sie spodziewales ze po generalce bedzie mulic 40km/h? Ty sie ciesz!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Sob 13:15, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
cdbeavis mu chodziło o problem Morcino666...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 14:25, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
|
Ślizganie sprzęgła może też powodować nieodpowiedni olej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 14:29, 07 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
|
No i pewnie dlatego bo z tego co pamiętam olej taki wlałem nie za bardzo a jak po jakimś czasie odkręciłem dekiel to był zielony teraz już będę wiedział że trzeba sobie olej kupić a nie jakieś gówno lać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 0:03, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
|
Dopiszę sie do tego tematu.
Wie ktoś jak dobrze i łatwo wymienić zębatkę zdawczą? Ściągnałem kapę która zakrywa troche tą zębatkę. Ta duża nakrętka ma podobno gwint odwrotny niż normalny czyli odkręca się ją jak wskazówki zegara, tak?! Czy najlepiej jest wbić bieg czy jak ją odkręcić? Trzymać zębatkę jakoś w miejscu poprzez szmatkę lub rękawicę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Czw 0:28, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Tak ta nakrętka ma lewy gwint, powinno wystarczyć wrzucić bieg i odkręcić, dodatkowo nakrętka powinna być zabezpieczona wygiętą blaszką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 9:20, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
|
Zaraz sprobuje to zrobic. Dzieki za pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|